A mesterséges intelligencián (MI/AI) alapuló szövegíró eszközök, ha jól használjuk őket, rengeteg időt spórolhatnak nekünk. Emellett az emberi szövegíráshoz szükséges idő töredéke alatt képesek jó vagy (ritkán) kiváló minőségű tartalmakat készíteni számunkra. Ha Te is adnál nekik egy esélyt, segítünk a döntésben: összegyűjtöttük a legjobb AI szövegíró programok előnyeit és korlátait.
A PR az egyik legfontosabb eszköz a bizalom és hírnév kiépítéséhez. Azt már kevesebben tudják, hogy a mai digitális környezetben az is elengedhetetlen, hogy integráljuk a PR-t SEO stratégiánkba. Mutatjuk, hogyan!
A TikTok hirdetések világa kétségtelenül hatalmas lehetőségeket tartogat, de megfelelő stratégiára van szükség ahhoz, hogy valóban sikeres lehess. Hogyan állj neki a kampányoknak? Mekkora büdzsét érdemes ráfordítani a kampányokra? Nézzük, hogyan érheted el a maximális hatékonyságot TikTok kampányaiddal!
Marketingtevékenységed kiszervezése hatalmas lépés - és igen, valóban tartogathat olyan buktatókat, amelyek könnyedén romba dönthetnek egy sikeresnek ígérkező együttműködést. Mutatjuk, milyen tipikus hibákkal találkozunk, amelyeket elkerülve értékes időt, energiát és pénzt spórolhatsz cégednek!
A weblapok böngészése közben kétségkívül a képi tartalom ragadja meg először a figyelmet - legtöbbször ez alapján döntjük el, maradunk-e az oldalon. Mégis, a weboldalak technikai auditja gyakran mutat rá, hogy sokan éppen a képek optimalizálását hanyagolják el. A sok beállítás mellett a képekre csak részben vagy egyáltalán nem kerül sor. Jelentőségüket pedig egyáltalán nem szabad lebecsülni, különösen azokon az oldalakon, amelyek vizuális értékre építenek, vagy termékeket értékesítenek.
A képalapú keresés különösen hasznos lehet, ha nehezen leírható tárgyakat keresünk, vagy csak egy képünk van valamiről, de nem tudjuk pontosan megfogalmazni mi az, vagy amikor csak vizuális megerősítésre van szükségünk.
Biztosan te is találkoztál már egy rövidke domain mögötti perjellel elválasztott random karakterekből álló linkkel. Elsőre talán furcsának is tűnhet, de nincs benne semmi turpisság, ez az url rövidítővel készült link.
Ahogy egy első randevún, úgy egy első szakmai konzultáción is több lehet még benned a kétség, mint a bizonyosság - és ez így természetes. Épp ezért fontos, hogy felkészülten, a megfelelő kérdésekkel érkezz az első találkozóra, így azonnal meggyőződhetsz róla, van-e jövője az üzlet kapcsolatnak, vagy érdemes inkább menekülőre fognod, mielőtt még túl késő lenne…
Napjainkban egy vállalkozás sikerének meghatározó eleme, hogy milyen könnyen találhatók meg a termékei vagy szolgáltatásai az interneten. Ebből a szemszögből nézve a lokális SEO nem csupán egy marketing eszköz; ez egy stratégiai fegyver, amely segít a helyi vállalkozásoknak kiemelkedni a tömegből, és közvetlen kapcsolatot teremteni potenciális ügyfeleikkel.
Tippeket és tanácsokat adunk, nem is egyet, hanem kapásból nyolcat, amelyek segítségedre lesznek a megfelelő marketing ügynökség kiválasztásában, avagy mit is jelent a 8K modell és hogyan alkalmazd a gyakorlatban.
A mesterséges intelligencia segítségünkre lehet a kreatív elemek megálmodásában, a képes illusztrációk elkészítésében is. Milyen képszerkesztő programokat hívhatunk segítségül? Cikkünkben tippeket adunk a legjobb eszközökre!
Az információáramlás gyorsulásával a keresési módokat is alig tudjuk már követni. Itt van például a hangalapú keresési mód, amely mára már alapvető funkciója a keresőknek és egyre többen használják a mindennapokban. Ebben a cikkben bemutatjuk a hangalapú keresés világát, hogyan lehet használni, valamint bemutatjuk hatását a keresőoptimalizálásra.
Ismerd meg az Advantage+ shopping kampányokat, ahol mesterséges intelligencia segítségével optimalizálhatod a hirdetéseket. Cikkünkből megtudhatod, hogyan maxolhatod ki hirdetéseid hatékonyságát minimális erőfeszítéssel. Megmutatjuk, hogyan használd ki az Advantage+ kampányok által nyújtott lehetőségeket, függetlenül attól, hogy kezdő vagy tapasztalt hirdető vagy.
Már nem csak chatbot, AI képszerkesztő vagy fordítóprogram létezik, hanem egyre több AI videószerkesztő is van a piacon. Segítségükkel megkönnyíthetjük és felgyorsíthatjuk a tartalomgyártást. Cikkünkben összeszedtük a top AI videó készítő programokat, hogy a kutatást is megspóroljuk neked!
Egyre több márka és vállalkozás alkalmazza a videó- és podcast készítést marketing eszközként: napjainkra a videó és a podcast az egyik leghatékonyabb marketing eszközé nőtte ki magát. Cikkünkben videó és podcast gyártási ötleteket adunk, hogy Te is ki tudd használni a tartalomkészítésben rejlő lehetőségeket!
Mindenki jelen akar lenni a közösségi médiában, elérni a megfelelő célközönséget, viszont a hatalmas “zaj” miatt ez nem könnyű feladat. Hogyan lehet mégis kitűnni a tömegből 2024-ben? Mire érdemes odafigyelni tartalmaid elkészítése során? Elhoztuk 2024 közösségi média trendjeit, hogy Te is igazán ütős stratégiával érhesd el a célcsoportod!
A Google rangsorolási tényezők azok a jellemzők, amelyek alapján a keresőmotor meghatározza, hogy mely weboldalak jelenjenek meg a találatok élén egy adott keresésre. A Google több ezer ilyen tényezőt használ, melyeknek a pontos súlyozása szigorúan titkos. Éppen ezért nagyon fontos, hogy melyekre helyezzük a főbb hangsúlyt, ha honlapunkat szeretnénk előrébb juttatni a találati listán.
Sokat hallunk mostanában a Google SERP funkciókról. És nemcsak hallani róluk, hanem lépten-nyomon felbukkannak a keresésekben is, ráadásul olyan helyeken, ahova muszáj oda figyelni, vagy kattintani, megelőzve ezzel az organikus találatok linkjeit. Milyen funkciók ezek pontosan és pontosan mire is valók? Miért jó az, ha a mi oldalunk is megjelenik ott, és ami a legfontosabb, mire van szükségünk, hogy ott lehessünk az oldalunkkal? Olvass tovább és megmutatjuk!
A PR segítségével növelheted a forgalmadat, értékesítéseid számát, és új piacokra léphetsz. Egy profi PR ügynökség pedig segít elkerülni a tipikus hibákat céged imázsépítése során, tudatos stratégiával kiutat mutatni az egymással versengő PR-tanácsok rengetegéből, és megbízható, stabil hírnevet építeni cégednek - sőt, megelőzni és elkerülni egy-egy potenciális krízist, amely romba dönthetné az imázsod. Mi is tehát a PR, mit csinál egy PR ügynökség, és milyen praktikus részleteket érdemes megfontolnod egy partnerség kapcsán?
Légy akár diák, piackutató, marketinges, designer vagy cégvezető, egy jól összeállított kérdőív rengeteget segíthet mindennapi munkád során - egy online kérdőívkészítővel pedig különösen gyorsan és hatékonyan gyűjthetsz és elemezhetsz ki értékes visszajelzéseket bármilyen területen. Cikkünkben bemutatjuk, milyen ingyenes és fizetős megoldások közül válogathatsz!
Ha lemaradsz, kimaradsz - de honnan tájékozódjunk a következő évben várható digitális marketing trendekről, és hogyan építsük be őket üzleti stratégiánkba? Kíváncsiak voltunk, vajon a ChatGPT tud-e hasznos meglátásokkal szolgálni a jövő év tervezése során, ezért megkértük, hogy írjon nekünk egy listát 2024 digitális marketing trendjeiről - mi pedig utánajártunk a részleteknek! Ha érdekel, mire (nem) képes a mesterséges intelligencia digitális marketing stratégiád tervezése során, tarts velünk!
Gyorsan, valami érdekeset! Ez lehetne a mottója a rövid idő alatt fogyasztható YouTube Shorts videóknak, melyek egyre nagyobb teret hódítanak, különösen a fiatalok körében. Ám a YouTube Shorts egy olyan eszköz, amely nemcsak a közönség szórakoztatására szolgál, hanem SEO szempontból is jelentős előnyöket kínálhat, mivel közvetlenül befolyásolhatja a keresőmotorokban való megjelenést és a rangsorolást.
Akármilyen iparágban is dolgozol, a produktivitáshoz és a munka-magánélet egyensúlyához is elengedhetetlena a szervezett és a hatékony munkavégzés, és egy ezt támogató feladatkezelő rendszer. A Selectornál mi a ClickUpra támaszkodva végezzük a munkafolyamatok hatékony megszervezését, a projektmenedzsmentet, a munkaidő nyomonkövetését, a szabadságok számontartását és a jelentések készítését - hogy csak néhány példát említsünk. Most bemutatjuk azokat a lépéseket és példákat, amelyek a legjobban beváltak mind a saját, mind a mások számára történő ClickUp workspace fejlesztéseink során.
Szeretnél egyedi lenni? Szeretnél kitűnni a versenytársak közül? Ahogy egy személynek, úgy egy márkának is vannak ismertetőjelei. Ha érdekel, hogy melyek a legjobb eszközök és elemek ahhoz, hogy márkaidentitásod egységes, megnyerő és nem utolsósorban hatékony legyen, akkor olvasd el cikkünket, amelyben minden fontos lépést bemutatunk a sikeres márkaidentitás megalkotásához!
Az employer brandingről, azaz munkáltatói márkaépítésről sokan gondolják (tévesen!), hogy csupán “felesleges jófejkedésről” szól - és így, alábecsülve a jelentőségét, hatalmas hibát követnek el. Akár nagy, multinacionális cégről, akár egy KKV-ról beszélünk, egy biztos: nincs olyan terület, ahol ne lenne szükség csapatmunkára és elkötelezett, lelkes, hűséges munkavállalókra. Felmerül a kérdés: hogyan vonzzuk magunkhoz a megfelelő munkavállalókat, akik értékrendjüket, célkitűzéseiket és nem utolsósorban munkamoráljukat tekintve is tökéletesen passzolnak a cégkultúrába? Hogyan emelkedhetünk ki egy olyan környezetben, ahol a vállalatok versenyt futnak egymással a tehetséges munkaerőért? Ezekre ad választ az employer branding eszköztára - ebben a cikkünkben bemutatjuk minden fontos lépését!
Saját weboldalt vagy webshopot szeretnél, esetleg reklámoznál, de gondban vagy a designnal? Csak azt tudod, hogy szeretnél egy szép oldalt, ami tükröz Téged, illetve a termékeidet? Máris elérkeztél a döntéshozatalhoz. Egy jó webdesigner bizony sok pénzt tehet a zsebedbe ilyenkor.
Az alábbiakban bemutatjuk a GA4 (Google Analytics 4) újdonságait és átállásával kapcsolatos fontos információkat. Azok, akik követik az eseményeket, valószínűleg már hallották, hogy az Analytics átállását 2023 júliusára tervezték. Ennek eredményeként mindenkinek be kellett állítani az új Google Analytics 4-et a megfelelő időpontig. Ennek az átállásnak az oka az volt, hogy a mobileszközök elterjedése és az adatbiztonsági szabványok szigorítása miatt az eddigi GA3, azaz az Universal Analytics (UA-val kezdődő azonosító) platform nem tudott megfelelő védelmet és funkcionalitást biztosítani.
Az ügynökségek célja alapvetően az ügyfelek piaci jelenlétének erősítése, a márkahűség kialakítása, és az értékesítés fellendítése. Mindez hatékony stratégiák megvalósításával, megbízható kapcsolattartással, ráadásul az ügyfél energiaforrásainak felszabadításával történik. Ahány ügynökség, annyi lehetőség, ám a kreatív és marketing ügynökségek között érdemes különbséget tenni. Most segítséget nyújtunk a megfelelő ügynökség kiválasztásához és egy ügynökséggel való együttműködés jellemzőit is sorba vesszük.
Gyakran hallod a Performance Max (vagy magyarra fordítva teljesítmény-maximalizáló, illetve Maximális Teljesítmény) kampány kifejezést? Amennyiben belevágnál, de nem tudod, hogyan, esetleg már próbálkoztál vele, mégis kíváncsi vagy, hogyan érhetnél el jobb eredményeket, akkor ez a blogcikk Neked szól!
A Google Cégprofil jelentős támogatást ahhoz, hogy helyi ügyfeleid rádtaláljanak, így érdemes odafigyelni annak optimalizálására és folyamatos karbantartására. Ebben a cikkben tippeket adunk, mire figyelj oda, hogy profilod valódi ügyfeleket hozzon!
Biztosan benned is felmerült egy-két megragadóan kivitelezett arculat vagy kampány láttán, hogy eljött az ideje, hogy Te is megerősítsd vállalkozásod vizuális kommunikációját. Nyilván ez egy komplex és több embert igénylő folyamat, így teljesen reális, hogy a megnyerő megjelenés elérése érdekében szükséges egy ügynökség szakértelmére támaszkodnod. Ez viszont egy kölcsönös folyamat, hiszen amennyire szükség van a vizuális szakemberek tapasztalatára, úgy a Te szakértelmedre és instrukcióidra is. Ehhez fontos, hogy meghatározzunk különböző célokat és irányokat, amelyeket a vállalkozás képviselni szándékozik.
Nem minden weboldal-tulajdonos van tisztában azzal, hogy milyen fontos, hogy oldala a megfelelő helyeken jelenljen meg a keresési eredmények között. Pedig éppen ez a kulcsa annak, hogy az oldalra organikusan, azaz természetesen is érkezzenek látogatók, lehetőség szerint minél többen. A keresőoptimalizálás (SEO) célja, hogy javítsa az oldal láthatóságát a keresőmotorokban, növelje a weboldal látogatottságát és a látogatók által közvetve az üzleti eredményeket.
Előző cikkünkből megtudhattad, hogy általánosan milyen kérdésekre kell készülnöd, ha felkeresel egy online marketing ügynökséget. Ha már azt is tudod, hogy az ügynökség széles szolgáltatási palettájából a PPC kampánykezelést szeretnéd igénybe venni, akkor tovább konkretizálhatod a briefet, amit majd a kiválasztott ügynökségeknek elküldesz. A pontos brief alapján kapott árajánlatokat aztán könnyen összehasonlíthatod, és megspórolhatsz néhány pontosítási kört is. Olvasd el, hogy hogyan érdemes briefet készíteni, ha PPC kampánykezelésre szeretnél ajánlatot kérni!
333 millió email kerül kiküldésre naponta - számít-e, ha még az én vállalkozásom is kiküld egyet? Határozottan igen! A hírlevélküldés még mindig hasznos módszer a célközönségünk elérésére és a vásárlás ösztönzésére. A márka kommunikációjának hatékonyságához nagymértékben hozzájárulhat egy jól elkészített hírlevél. De milyen hírlevélküldő rendszert válassz és mire érdemes figyelni? Mostani blogcikkünkben kitérünk minden fontos részletre ezzel kapcsolatban.
Vállalkozásod már készen áll új ügyfelek vagy vásárlók fogadására, de még hiányzik egy ütős honlap, amivel meggyőzheted őket? A legjobb dolog, amit tehetsz - akár te magad, akár szabadúszó fejlesztő, akár szakértő webfejlesztő ügynökség készíti az oldalad -, az egy webfejlesztés brief összeállítása. Ez az iránymutató dokumentum pontosan meghatározza a projekt célját, az elvárásokat és a határidőket, hogy a fejlesztési folyamat gördülékenyen, gyorsan és hatékonyan mehessen végbe. Egy jól megírt brief azonban nemcsak a fejlesztő csapat számára teszi könnyebbé a munkát, hanem azt is garantálja, hogy valóban minden elképzelésed figyelembe legyen véve a fejlesztés során. Mutatjuk, hogyan írd meg a tökéletes briefet az általad elképzelt tökéletes honlaphoz!
A közösségi platformok széles választékából magánemberként személyes preferenciáink alapján kiválasztjuk azokat, amiket szívesen olvasgatunk, hasznosnak találunk. De mi a helyzet az üzleti oldalakkal? Cégednek nem szükséges minden közösségi platformon jelen lenni, azok a felületek azonban nem kerülhetőek meg, ahol a legfontosabb célközönségeid megtalálhatók. A social tartalomgyártás szakértelem nélkül felesleges erőforrás-pazarlás lehet, ezért fontos, hogy a megfelelő partnerrel dolgozz együtt céges profilod kommunikációjában.
Képzeld el, hogy vállalkozásod honlapja egy titokzatos sziget tele kincsekkel, azaz izgalmas termékekkel vagy szolgáltatásokkal. Ha azonban senki nem ismeri a szigeted, akkor a kincseid sajnos rejtve maradnak a világ szeme előtt - éppen ezért fontos például, hogy jól megválasztott és elhelyezett keresőkifejezésekkel utat mutass az érdeklődőknek, akik így könnyebben rátalálhatnak a honlapodra. Persze nem elég csak úgy, itt-ott elhelyezned ezeket az útjelző táblákat: fontos gondosan megtervezni és alkalmazni őket egy komplex SEO stratégia részeként, hogy valóban hatékonyan működjenek, és általuk valódi értéket nyújthass érdeklődőidnek.
Már eldöntötted, hogy vállalkozásod sikerének növelése érdekében együtt szeretnél működni egy digitális marketing ügynökséggel, de bizonytalan vagy, hogyan is keresd fel őket? Egy hatékony brief összeállítása nagyon fontos, hogy az ügynökség megismerhesse a vállalkozásod céljait, az igényeidet és a célközönségedet, és nem utolsósorban minél pontosabb ajánlatot tudjon Számodra küldeni akár már az első kapcsolatfelvétel után. Íme néhány tipp, amelyek segíthetnek abban, hogy egy igazán hatékony brieffel kezdhessétek a közös munkát!
Izgalmas hónapok elé nézük, hiszen az Instagram továbbra sem lazít a tempón. Eltökélt célja, hogy a Z generáció szívdobbanásaira hangolódjon, vagyis marketing nyelven: az Instagram a felhasználók legfőbb motivációjára és gyengeségeire építse ki a platformját 2023-ban. Vajon milyen újdonságokra kell számítanunk?
Egyre többet hallani, hogy elengedhetetlen egy vállalkozás számára a TikTokot is figyelembe venni marketingstratégia kialakítása során, ha szeretné kiaknázni az online jelenlétét. Milyen lépéseket szükséges megtenned, hogy a versenytársaid előtt tudj érvényesülni a TikTokon? Megmutatjuk!
Ha a Google Ads használata bonyolultnak tűnik számodra, vagy ha úgy érzed, hogy a feladatok és beállítások elvégzése sok idődet emészti fel, akkor a scripteket Neked találták ki! A scriptek segítségével automatizált feladatokat hozhatsz létre, melyekkel időt, energiát és pénzt spórolhatsz meg. Ismerd meg őket Te is!
A minőségi mutató az egyik legfontosabb minőségi visszajelzés, amit a Google hirdetési fiókunkban találunk. Most összegyűjtöttük, hogy mi is ez, hol található a fiókban, mi számít jónak, és mit tehetünk, ha javítani szeretnénk rajta.
Egy ideje hirdetsz a Facebookon, de már nem hozza a várt eredményt? Létrehoztál egy hirdetési fiókot, de úgy érzed, közel sem használod ki a lehetőségeket? Nem ismered a legújabb hirdetési funkciókat, amelyekkel versenytársaidat megelőzhetnéd? Cikkünkben bemutatjuk, hogy hogyan fokozhatod Facebook hirdetéseid teljesítményét, és pörgetheted fel meglévő Facebook kampányaidat.
Egy webshop azért jön létre, hogy felületén az emberek vásároljanak. Minél több felhasználót sikerül becsábítani az áruházba, annál több vásárlót kaphatunk. Nem nehéz belátni, hogy egy webshop sikerességének egyik alappillére a megfelelő keresőoptimalizálás. Mivel a legtöbb esetben erős verseny alakul ki a webshopok között, érdemes ezt körültekintően végezni. De miben más keresőoptimalizálási szempontból egy webshop, mire figyeljünk oda?
Mindenhonnan azt hallod, hogy a tartalommarketing elengedhetetlen a közönség építéséhez és a vállalkozás növekedéséhez. Viszont rengeteg munka van vele, és sokszor alig tudsz lépést tartani. Ami még rosszabb, hogy nem látod az ígért eredményeket, és félsz, hogy csak az idődet pocsékolod. Ha ez ismerősen hangzik, nem vagy egyedül.
Egy korábbi bejegyzésünkben már írtunk a honlapkészítés lépéseiről, amelyben leginkább technikai jellegű kérdésekkel foglalkoztunk. A mostani cikkünkben azonban szeretnénk jobban elmélyülni a témában, és további tippeket megosztani azzal kapcsolatban, hogy mire érdemes még odafigyelni egy weboldal elkészítésekor.
Milyen könyvet szerettél szívesebben a kezeid közt forgatni fiatalon? Olyat, ami hosszan mesélt el egy történetet csak a szöveg segítségével, vagy olyat, amit sok, izgalmas kép tarkított? Na ugye, hogy az utóbbit. Mindannyian könnyebben fogalmazzuk meg vízióinkat, ha vizuális tartalmat tudunk hozzá társítani. A képek használata olyan mankó és figyelemfelkeltő eszköz, ami információalapú világunk elengedhetetlen elemévé vált.
Psszt! Egy picit csendesedj el és figyelj! Te is hallod? Óriási a marketingzaj 2022-ben. Kezdj el görgetni a Facebook idővonaladon, vagy a nyisd meg a Youtube-ot, és máris látni fogod, hogy dübörögnek az online marketing hirdetések. Szó szerint sorban állnak, hogy vedd őket észre. Impulzus- impulzus hátán. És most jössz TE a képbe. Hogyan legyél hangosabb, mint a többiek?
Valószínűleg mindannyiunkkal előfordult már, hogy a végtelennek tűnő feed lapozgatása során megragadta a tekintetünket egy hirdetési kreatív vizuálja, és már csak az alapján is kíváncsian rátévedtünk a hirdető oldalára, termékeinek megtekintésére - és ezzel már működésbe is lépett a marketinggépezet. A folyamatos információáradatban mindennél fontosabb, hogy el tudjuk nyerni potenciális vásárlóink figyelmét, és kíváncsiságot, érdeklődést váltsunk ki belőlük. Ennek a leghatásosabb módja a vizuális kommunikáció.
Hogy egy adott weboldal egészen pontosan milyen elemeket tartalmaz és azoknak milyen a designja, azt leginkább a megrendelő ízlése dönti el. Ha kicsit tudatosabban készül a weboldal, akkor már a munkálatok kezdetén, a tervezési időszakban bevonnak webdesignert és marketingest.
Ahogy korábban már írtunk róla, 2023. július 1-től a Google Analytics 4 (a továbbiakban GA4) felváltja a Universal Analyticset (Google Analytics 3, GA3). Mi úgy gondoljuk, a bevezetést érdemes minél előbb megtenni, hogy a GA4 azonnal el tudja kezdeni gyűjteni az adatokat - így mi már számos beállításon túl is vagyunk. A folyamat közben számos olyan esettel találkoztunk, ahol jellemzően magasabb volt a hibázási lehetőség. Ebben a cikkben ezekből hoztunk pár példát, amelyekre érdemes kiemelten odafigyelni.
A biztonsági mentés az egyik legfontosabb, rendszeresen elvégzendő feladat, amiért probléma esetén nagyon hálás lehetsz magadnak. Ha rendszeresen, szabályosan rászánod azt a néhány percet, rengeteg időt, munkát és pénzt takaríthatsz meg magadnak.
Az elmúlt időszakban az Instagram több kisebb-nagyobb újítást, izgalmas funkciót vezetett be, illetve számtalan megoldást tesztel jelenleg is. Emellett vannak olyan fejlesztések is, amelyeknek éppen a bevezetését várjuk. Nézzük meg azon 2022-es újdonságokat, melyekről semmiféleképp sem szabad megfeledkeznünk, ha szeretnénk naprakészek maradni a közösségi média világában.
Mit is jelent az, hogy hiteles egy weboldal? Egy weboldal akkor nevezhető hitelesnek, ha tartalma és vizuális megjelenése alapján a látogatók megbízhatónak ítélik meg a mögötte álló vállalkozást. Ha ez teljesül, akkor sokkal nagyobb eséllyel teszik meg a következő lépést, azaz veszik fel a kapcsolatot, adnak le rendelést vagy foglalnak időpontot, azaz viszik véghez azt, amiért a weboldal létrejött. Azonban a weboldalak felépítéséből nagyon fontos elemek szoktak hiányozni, ami rontja a konverziós arányt és bizalmatlan látogatókat eredményez.
A TikTok jött, látott és győzött: alig pár év alatt világszinten az egyik legnépszerűbb alkalmazássá nőtte ki magát. Több mint egymilliárd aktív felhasználójával méltó riválisává vált az Instagramnak, Facebooknak és társaiknak, akik épp a lemaradásukat próbálják behozni. Mostanra a nagy világmárkák és a kis, helyi vállalkozások is felismerték a közösségimédia-felületben rejlő potenciált. Ha te még mindig kételkednél, ez a cikk neked szól: ezért érdemes márkád jelenlétét a TikTokon is megalapozni!
Amennyiben weblapot szeretnél, az oldalad elkészülhet webfejlesztő cég által, de ha van affinitásod hozzá, Te magad is összerakhatsz például egy egyszerűbb WordPress weboldalt. De melyik honlapépítőt, azaz “site buildert” érdemes választanod a munkád során? Olvass tovább, ha érdekel, milyen lehetőségeid vannak!
Nemrég bemutattunk 5+1 ingyenes honlapkészítő alkalmazást, amelyek segítségével akár Te magad, programozói tudás nélkül elkészítheted bemutatkozó weboldalad. Tudjuk, ez csábítóan hangzik - viszont mindannyian ismerjük a mondást, hogy “olcsó húsnak híg a leve”. Vajon ez az ingyenes honlapoknál is így van, és jobban jársz, ha egy profi szabadúszót vagy netán egy csapatot bízol meg vele? Esetleg bátran nekiállhatsz egyetlen forint befektetése nélkül is? Segítünk eldönteni!
Kampányaink sikerességéhez elengedhetetlen, hogy olyan hirdetésszövegeket írjunk, amelyek felkeltik és fenn is tartják a potenciális érdeklődők figyelmét, hatással vannak rájuk, illetve cselekvésre ösztönzik őket. A növekvő zajban azonban egyre nehezebb az érdeklődés aktivizálása, ezért segítségként összegyűjtöttünk 5 tippet az ütős hirdetésszövegek megírásához!
A legtöbb vállalkozás esetében a növekedés során egyszer eljön az a pont, amikor már nincs lehetőség minden terület házon belüli kiszolgálására. De hosszas, kemény munka után persze nem könnyű rábízni szeretett cégednek bármely ügyes-bajos dolgát tulajdonképp ismeretlenekre. Megannyi kérdés cikázhat ilyenkor a fejedben, de a legfontosabb: mégis kire bízd rá ezt a felelősségteljes feladatot? Mi is gyakran találkozunk ezzel a kérdéssel és bizalmatlansággal, és ezen szeretnénk segíteni! Tapasztalataink szerint általában a PPC kampánymenedzsment az elsők között szerepel azon területek közül, amit kiszerveznek a cégvezetők, ezért úgy döntöttünk, hogy kielemezzük, melyik a jobb: egy PPC ügynökség vagy egy szabadúszó?
Arról már korábban írtunk, hogy milyen vitathatatlan előnyökkel jár marketing ügynökséggel dolgozni, azonban, ha azt is tudni szeretnéd, hogy milyen szempontokra figyelj a megfelelő online marketing partner kiválasztásakor, ez a cikkünk Neked szól!
Sokat gondolkodtál már azon, hogy ügynökségre bízd marketing tevékenységedet, de nem tudod, hogy pontosan milyen feladatokban várhatsz segítséget, milyen előnyökkel jár egy ilyen együttműködés? Ráadásul az sem teljesen egyértelmű, hogy mi a különbség egy online és egy digitális marketing ügynökség között? Ha eddig ezek a bizonytalanságok tartottak vissza, most cikkünk elolvasásával választ kaphatsz kérdéseidre!
Több mint egy éve írtunk arról, hogy csapatunk az Asanát használja projektmenedzsment szoftverként, és akkor teljesen elégedettek is voltunk a platformmal. Azonban azóta rengeteget fejlődtünk - hatalmasat nőtt a cégünk, nagyjából megduplázódott a csapatunk mérete, és az Ügyfélkörünk is jelentősen bővült. Egyértelmű, hogy ez a feladataink számának robbanásszerű növekedését hozta. Ugyan néhány projektnél még tökéletesen elboldogultunk a korábbi alkalmazásunkkal, viszont egyre inkább kezdtük azt érezni, hogy valami nagyobbra, komolyabbra, ütősebbre van szükségünk. Mi az, ami letaszította a Selector trónjáról a - sokáig a projektmenedzsment királynőjének tartott - Asanát? Olvasd el cikkünket, és kiderül!
Minden felhasználó rémálmaként számon tartott YouTube hirdetésekkel hatalmas eredményeket érhetsz el, hogyha gyorsan, sokaknak és olcsón szeretnéd eljuttatni üzenetedet. Azonban mielőtt veszetlenül nekiállnál hirdetési fiókod és kampányaid létrehozásának, olvasd el cikkünket, mert könnyen előnye hátrányává is válhat, hogyha nem vagy elég tájékozott!
Te is mindig maximálisan kihasználod az új platformokban rejlő lehetőségeket? Akkor biztos, hogy van már cégednek TikTok fiókja, de hogy állsz a TikTok hirdetésekkel? Alábbi kisokosunk összefoglal mindent, amire szükséged lehet, mielőtt belevágsz a TikTok hirdetések világába!
Tudtad, hogy weboldalad esetén kiemelten fontos az első benyomás? Látogatóid jellemzően már az első néhány másodpercben eldöntik, hogy tovább böngésznek-e, vagy továbbállnak egyik versenytársad oldalára. Valószínű ezt te sem szeretnéd, ezért már az első pillanattól kezdve megpróbálod felkelteni az érdeklődők figyelmét azzal az ajánlattal, képpel vagy épp címsorral, amelyet te a legfontosabbnak gondolsz. De mi van akkor, ha rossz a megérzésed, és potenciális vásárlóid mást keresnek, más üzenet tartja őket ott az oldalon? Ezért javasoljuk minden esetben, hogy A/B teszteld weboldaladat - ezzel a megoldással kipróbálhatod, hogy melyik verzió működik a legjobban, így a reklámköltségek emelése nélkül növelheted meg konverzióid számát.
Eddigi írásaink elolvasása után, remélhetőleg már Neked is sikeresen futnak a Google Ads kampányaid. Amennyiben kizárólag a Display kampányok hatékonyságára koncentrálnál, érdemes elolvasnod alábbi blogcikkünket, ugyanis megérkezett Google Ads bakikat bemutató cikksorozatunk 4. része, kifejezetten a Display kampányokra szabva. Az alábbiakban bemutatunk 5 olyan lépést, amelyek figyelembe vétele Google Ads Display kampányaid sikerességéhez vezethet. A teljesség igénye nélkül: lesz szó dinamikus, valamint reszponzív hirdetésekről és a Display kampányok esetében elérhető célzási lehetőségekről is.
Az értékesítési tölcsér használata az elmúlt években egyre népszerűbb az online marketing területén is. A tölcsér magába foglalja a vásárlói útvonalat, azt a folyamatot, ahogy a felhasználó vásárlóvá válik. Viszont ha már egyszer vásárolt Tőled, miért engednéd útjára? Avagy hol rontják el legtöbben és mit tehetsz, hogy Te ne ess ebbe a hibába?!
Online esemény szervezésén gondolkozol? Adunk pár tippet, hogyan lehet sikeres az általad szervezett online rendezvény. Jelenleg a vírus okozta helyzetben, mások és saját egészségünk érdekében, nem lehetséges hagyományos rendezvényeket és konferenciákat szervezni. Az online eseményszervezés már régóta jelen van, de mégis kevesen használják, hiszen teljesen más eszközök használata szükséges, mint egy hagyományos esemény szervezésénél.
Ahogy az internet beférkőzött mindennapjainkba, úgy a fájlmegosztás módjai is bővültek. Manapság már a nagyobb fájlokat is viszonylag rövid időn belül feltölthetjük a világhálóra, hogy utána kedvünk szerint megosszuk azokat másokkal. Rengeteg különböző online szoftver ad lehetőséget nagyméretű dokumentumaid megosztására, tárolására, de vajon melyik a legmegfelelőbb számodra? Nézzünk meg pár lehetséges befutót.
Az utóbbi időben hatalmas előnyre tett szert a TikTok, könnyen emészthető, rövid és felkapott zenés tartalmai miatt. Ezt a népszerűséget azonban az Instagram egyáltalán nem nézte jó szemmel és annak érdekében, hogy visszaszerezze felhasználói szívét, bevezette a Reels-t. Sokan mondogatták, hogy csak a TikTok kistesója címre érdemes, azonban minket ez nem tántorított el, adtunk neki egy esélyt. Kiváncsi vagy milyen lehetőségeket rejteget az Instagram Reels üzleti szemmel? Akkor ez a blogbejegyzés Neked lett kitalálva!
Ha meglepetésekről van szó, akkor 2020-at nehéz felülmúlni - mi bízunk benne, hogy a következő év kevesebb váratlan eseményt tartogat, ezért belenéztünk a varázsgömbünkbe, és megvizsgáltuk, mi várható 2021-ben. Szerencsére a digitális marketing világában 5+1 szépen körvonalazódó trendet látunk, így nyugodt szívvel ajánljuk Nektek is, hogy figyeljetek oda ezekre a marketingstratégiátok megalkotása során, és így biztosak lehettek abban, hogy fel vagytok készülve a pandémia utáni időszakra is!
Közeledik a karácsony, ezzel együtt a nagy hajsza is. Ez az időszak és a vele járó forgatag az egyik utolsó nagy lehetőség az évben, hogy javítsunk eredményeinken és forgalmat generáljunk. Éppen ezért kiemelten fontos, hogy erre az időszakra megfelelő kampánystruktúrát állítsunk össze, és olyan ötletekkel rukkoljunk elő, amelyekkel felkelthetjük a fogyasztók figyelmét versenytársainkkal szemben. Hoztunk most Neked néhány tippet, amelyek segítségével egyszerűbben tervezheted meg a karácsonyi kampányodat.
Az előző két Google Ads bakikat felsorakoztató cikkünkből már számos olyan hibára fényt derítettünk, amik keresztbe vághatják kampányaink hatékonyságát. Viszont egy ilyen komplex hirdetési rendszernél a jó néhány buktatót nem lehet két bejegyzésben összefoglalni, így megérkezett a további - már inkább haladóknak szóló - beállítási hibákat tartalmazó 3. rész! Többek közt olvashatsz az optimalizálási javaslatokról, Google fiókok összekapcsolásáról, hozzárendelési modellekről, ajánlatkorrekciókról vagy éppen arról, hogyan maxolhatod ki a hirdetésszövegeket.
Izgalmas innovációkkal és üzleti lehetőségekkel rukkolt elő a Facebook. Tippekkel gazdagított cikkünkben bemutatjuk a Creator Stúdio csínját-bínját.
Manapság bármilyen vállalkozás, projekt számára szinte elengedhetetlen egy modern, stílusosan dizájnolt honlap. A jó hír ráadásul az, hogy mára az árak is jóval lentebb mentek a weboldal építő platformok megjelenése (Squarespace, Wix), és a tartalomkezelő rendszerek térnyerése (WordPress) miatt. Sőt, aki kellően türelmes, akár előzetes tudás nélkül nekivághat, és megpróbálhatja megépíteni saját honlapját. De hogyan is érdemes nekikezdeni? Az alábbi 10 pontban összeszedtünk mindent, ami egy weboldal készítéséhez szükséges.
A jelenlegi bizonytalan helyzetben nem tudhatjuk, hogy újra rákényszerülünk-e az otthoni munkavégzésre, ezért nem árt előre felkészülnöd és már most belevetned magad a digitális eszközök és lehetőségek feltérképezésébe. Kezdd cikkünk elolvasásával és tekintsd meg javaslatainkat!
Újraindul az óvoda, az iskola és az egyetem, fontos, hogy megfelelően alakítsuk ki az időnket és ne feledkezzünk meg a kikapcsolódásról sem. Vajon a hagyományos tantermi, hibrid vagy digitális oktatás lenne a legjobb választás ebben az időszakban? Mindegyik lehetőségnek van előnye és hátránya is. Hoztunk néhány hasznos app-ot is, amit érdemes letölteni a mindennapokhoz.
Ha használtad már a Google Ads kulcsszótervező eszközét, valószínűleg ismerősek számodra a kulcsszókutatás lépései: ötletgyűjtés, csoportosítás, adatok lekérése és rendszerezése. Ne tévesszen meg azonban a látszat: a faék egyszerűségűnek tűnő eszköz számos buktatót rejt magában, amivel könnyedén elfuserálhatsz egy egyébként tökéletesen működőképes kampánytervet. Mutatjuk, mire érdemes odafigyelned a kulcsszókutatás során!
A Google Ads nem csak a digitális reklámügynökségek, hanem szinte bármilyen cég számára elérhető. A vállalatok könnyen hozzáférhetnek a platformhoz és gyorsan elindíthatják kampányaikat. Egy korábbi blogbejegyzésünkben már összegyűjtöttük a 10 leggyakoribb Google Ads beállítási hibát, viszont ügyfeleink kampányainak állandó kezelésének és a Google Ads audit szolgáltatásunknak köszönhetően ismét számos fiókba nyertünk betekintést, amikben újabb általános hibákat véltünk felfedezni. Ha szeretnéd ezeket elkerülni, ez a cikk Neked szól!
Ha meguntad a céltalan ejtőzést és a nyári színedre sem kell már gyúrnod, akkor használd ki a szabadidődet új dolgok megismerésére. Bővítsd tudásodat, fejleszd testi-lelki állóképességedet vagy éppen keress pénzt legkedvesebb hobbiddal. Segítünk, hogy egy lépéssel közelebb kerülj céljaidhoz.
A Google Analytics fiók létrehozása sajnos még nem ér véget azon a ponton, hogy az erre a célra készített speciális Google Analytics kódrészletet elhelyezzük oldalunk forráskódjában. Érdemes elvégezni néhány alapbeállítást is, amelyekkel később sok bosszúságtól és elvesztegetett időtől kímélhetjük meg magunkat. Összeszedtük a szerintünk legfontosabb 10 hiba lehetőséget, amelyeket jó már az elején elkerülni, de azok számára is hasznos lehet ez a cikk, akik csak akkor szembesültek a hibás adatokkal, amikor azokat már szeretnék felhasználni elemzési célból.
A Google Tag Manager fiók használatának egyik legnagyobb előnye, hogy professzionális méréseket adhatsz hozzá oldaladhoz fejlesztői segítség nélkül, egy könnyen kezelhető, mégis stabil Google interfészen keresztül. Az alapvető beállítások pontossága épp ezért mindennél fontosabb. Ebben a cikkben összeszedtük az 5 leggyakoribb hibát amivel találkozunk munkánk során, de megmutatjuk azt is, hogyan kerülheted el őket.
A Google Ads minden vállalkozásnak számtalan lehetőséget kínál, és könnyedén megsokszorozhatja az érdeklődők és vásárlók számát. Azonban a kampányok beállítása sok buktatót rejt magában, és akár egyetlen rossz kapcsoló is agyonvághatja hirdetéseid sikerét. Ezért elengedhetetlen, hogy minden beállításod a helyén legyen - mi most bemutatjuk a 10 leggyakoribb hibát, amit a legkönnyebb elkövetni.
Hacsak nem étrendkiegészítőket forgalmazó webshopot vagy csomagszállító vállalkozást üzemeltetsz, minden bizonnyal Te is nap mint nap tapasztalod a kialakult válság hatásait. A járvány hónapjai világszerte gyökeresen változtatták meg a gazdasági környezetet - ebben az új helyzetben pedig sorsdöntő lehet, hogy okos stratégiákkal, a megfelelő információk birtokában a legtöbbet hozd ki Google Ads hirdetéseidből. Összegyűjtöttük azokat a bevált technikákat, amelyeket mi is sikeresen alkalmazunk Ügyfeleink kampányainak optimalizálásához, illetve úrjaindításához.
A koronavírus idején a home office-ban dolgozók számára mindennapos lehet, hogy videókonferenciákon kell részt venniük. Azonban ha a háttér nem megfelelő, az könnyen elterelheti rólunk a figyelmet olyan dolgokra, amiket nem szeretnénk, hogy mások észrevegyenek. Cikkünkből megtudhatod, hogy rejtheted el vagy változtathatod meg a mögötted lévő teret, hogy biztosan csak azt lássák beszélgetőpartnereid, amit szeretnél nekik megmutatni a környezetedből.
A koronavírus globálisan változtatta meg minden cég helyzetét, azonban ez nem ok arra, hogy felfüggesszük az online kommunikációt. Sőt, most kell a leginkább odafigyelni arra, hogy mit közvetítünk az ügyfelek, vásárlók felé.
Örömmel fogadunk minden ötletet és témát, amelyről szívesen olvasnál!
Írj nekünkTelefon: +36 20 414 5065
Email: hello@selector.hu
Iroda: 1072 Budapest,
Klauzál u. 30.