Bár a mesterséges intelligencia csak egy-két éve jelent meg a mindennapjainkban, már a hirdetéskezelésbe is beszivárogtak a különböző AI-alapú megoldások. Mutatjuk is, mi mindenre használhatod majd a Google mesterséges intelligenciáját a kampányaidban - és mire érdemes figyelned, ha kipróbálod!
Hiába a sok munka a kampányokkal, mégsem jönnek az eredmények? Optimalizálással sokat lehet javítani a teljesítményen, azonban nem árt tudni néhány alapszabályt, mielőtt a kampányokhoz nyúlsz. Cikkünkben bemutatjuk neked az 5 leggyakoribb hibát, amit elkövethetsz kampánykezelés során!
2021 júliusában a Google bevezette az optimalizált célzást. Ez egy automatikus célzási mód, melyet a Display, Discovery és egyes video kampányokban alkalmazhatunk. “A cél az, hogy a hirdetők olcsóbb konverziókhoz jussanak, amelyek kívül eshetnek a vélt közönségen" - nyilatkozta a Google.
Eddigi írásaink elolvasása után, remélhetőleg már Neked is sikeresen futnak a Google Ads kampányaid. Amennyiben kizárólag a Display kampányok hatékonyságára koncentrálnál, érdemes elolvasnod alábbi blogcikkünket, ugyanis megérkezett Google Ads bakikat bemutató cikksorozatunk 4. része, kifejezetten a Display kampányokra szabva. Az alábbiakban bemutatunk 5 olyan lépést, amelyek figyelembe vétele Google Ads Display kampányaid sikerességéhez vezethet. A teljesség igénye nélkül: lesz szó dinamikus, valamint reszponzív hirdetésekről és a Display kampányok esetében elérhető célzási lehetőségekről is.
Az üzleti sikerhez a legtöbbször nem elég egy jó termék vagy szolgáltatás ötlet, hiszen annak hírét is el kell juttatnod a potenciális vásárlókhoz, így hirdetéseiddel is ki kell emelkedned a tömegből. Fontos, hogy ne maradj le versenytársaidtól, ezért érdemes figyelemmel kísérni őket, ami valljuk be nem egyszerű, ugyanis számtalan hirdetés fut az online térben. Mit szólnál, ha mutatnánk pár hasznos eszközt, amelyek segítségével egyszerűen nyomon követheted a konkurens cégek hirdetéseit, inspirációt gyűjthetsz az üzletág legjobbjaitól? Ez ugyanis lehetséges, hiszen léteznek olyan eszközök, melyekkel egyszerűen megnézheted, hogy a különböző platformokon mit és hogyan hirdetnek versenytársaid.
A Google Ads nem csak a digitális reklámügynökségek, hanem szinte bármilyen cég számára elérhető. A vállalatok könnyen hozzáférhetnek a platformhoz és gyorsan elindíthatják kampányaikat. Egy korábbi blogbejegyzésünkben már összegyűjtöttük a 10 leggyakoribb Google Ads beállítási hibát, viszont ügyfeleink kampányainak állandó kezelésének és a Google Ads audit szolgáltatásunknak köszönhetően ismét számos fiókba nyertünk betekintést, amikben újabb általános hibákat véltünk felfedezni. Ha szeretnéd ezeket elkerülni, ez a cikk Neked szól!
A Google Ads minden vállalkozásnak számtalan lehetőséget kínál, és könnyedén megsokszorozhatja az érdeklődők és vásárlók számát. Azonban a kampányok beállítása sok buktatót rejt magában, és akár egyetlen rossz kapcsoló is agyonvághatja hirdetéseid sikerét. Ezért elengedhetetlen, hogy minden beállításod a helyén legyen - mi most bemutatjuk a 10 leggyakoribb hibát, amit a legkönnyebb elkövetni.
Örömmel fogadunk minden ötletet és témát, amelyről szívesen olvasnál!
Írj nekünkTelefon: +36 20 414 5065
Email: hello@selector.hu
Iroda: 1072 Budapest,
Klauzál u. 30.