Csapatunk

Selector

Selector

Selector Digitális Marketing Ügynökség
Kombináljuk azokat az új technológiákat, módszereket és eszközöket, amelyekkel a lehető legnagyobb értéket teremthetjük Ügyfeleink számára.
Blog

Selector

bejegyzései

PPC kampánykezelés

Így forradalmasítja a Google AI a hirdetéskezelést

Bár a mesterséges intelligencia csak egy-két éve jelent meg a mindennapjainkban, már a hirdetéskezelésbe is beszivárogtak a különböző AI-alapú megoldások. Mutatjuk is, mi mindenre használhatod majd a Google mesterséges intelligenciáját a kampányaidban - és mire érdemes figyelned, ha kipróbálod!

Selector
2023-12-22
Hatékonyság

Mire jó a link rövidítés? Melyik linkrövidítőt használd?

Biztosan te is találkoztál már egy rövidke domain mögötti perjellel elválasztott random karakterekből álló linkkel. Elsőre talán furcsának is tűnhet, de nincs benne semmi turpisság, ez az url rövidítővel készült link.

Selector
2023-12-22
Tudástár

Miről szól a performance marketing?

A performance marketing egy olyan digitális marketing stratégia, ahol az eredmények vannak a középpontban, a legtöbb esetben a kattintások vagy konverziók után fizetünk. A performance marketing ügynökségek egy adott kampány céljainak elérésére vállalnak garanciát.

Selector
2023-12-22
Design

A legjobb AI képgenerátor eszközök 2024-ben

A mesterséges intelligencia segítségünkre lehet a kreatív elemek megálmodásában, a képes illusztrációk elkészítésében is. Milyen képszerkesztő programokat hívhatunk segítségül? Cikkünkben tippeket adunk a legjobb eszközökre!

Selector
2023-12-22
Tudástár

Storytelling, a marketing egyik leghatásosabb összetevője

A történetmesélés nemcsak a marketing, de a kommunikáció és a meggyőzés területén is kulcsfontosságú — főleg azért, mert a hatékony történetmesélés képessége lehetővé teszi, hogy a személyes vagy céges márkák mélyebb kapcsolatot alakítsanak ki a célközönségükkel.

Selector
2023-12-22
Közösségi média menedzsment

Miben segíthet egy social média ügynökség?

A social média felületek kezelése igen időrabló lehet, ráadásul hatékony használatuk sem mindig egyszerű. Cikkünkből megtudhatod, milyen hozzáadott értékű támogatásra és szakértelemre számíthatsz a közösségi média stratégia kialakításában és végrehajtásában egy social média ügynökségtől.

Selector
2023-12-22
Design

A legjobb AI-alapú videószerkesztő eszközök 2024-ben

Már nem csak chatbot, AI képszerkesztő vagy fordítóprogram létezik, hanem egyre több AI videószerkesztő is van a piacon. Segítségükkel megkönnyíthetjük és felgyorsíthatjuk a tartalomgyártást. Cikkünkben összeszedtük a top AI videó készítő programokat, hogy a kutatást is megspóroljuk neked!

Selector
2023-12-22
Közösségi média menedzsment

Közösségi média trendek 2024-ben

Mindenki jelen akar lenni a közösségi médiában, elérni a megfelelő célközönséget, viszont a hatalmas “zaj” miatt ez nem könnyű feladat. Hogyan lehet mégis kitűnni a tömegből 2024-ben? Mire érdemes odafigyelni tartalmaid elkészítése során? Elhoztuk 2024 közösségi média trendjeit, hogy Te is igazán ütős stratégiával érhesd el a célcsoportod!

Selector
2023-12-22
Keresőoptimalizálás (SEO)

Mi a SEO (keresőoptimalizálás) ára és költsége 2024-ben?

Napjainkra a SEO (Search Engine Optimization vagy magyarul keresőoptimalizálás) nagyon nagy népszerűségnek örvend, hiszen ki ne akarná, hogy vállalkozása az első helyen szerepeljen az organikus keresési eredmények között a Google keresőjében? Hogyha vállalkozóként nem igazán értesz a SEO világához, akkor sincs nagy probléma, hiszen ma már számos cég és szakember foglalkozik azzal, hogy kiszervezve ezt a stratégiai feladatot, cége webhelye előkelőbb helyen szerepeljen a találati listákon. Semmi sincs azonban ingyen, a SEO szolgáltatások ára pedig igen széles skálán mozog. De vajon mennyi az annyi, már ami a keresőoptimalizálás árakat illeti?

Selector
2023-12-22
Ügynökség

Mivel foglalkozik egy PR ügynökség?

A PR segítségével növelheted a forgalmadat, értékesítéseid számát, és új piacokra léphetsz. Egy profi PR ügynökség pedig segít elkerülni a tipikus hibákat céged imázsépítése során, tudatos stratégiával kiutat mutatni az egymással versengő PR-tanácsok rengetegéből, és megbízható, stabil hírnevet építeni cégednek - sőt, megelőzni és elkerülni egy-egy potenciális krízist, amely romba dönthetné az imázsod. Mi is tehát a PR, mit csinál egy PR ügynökség, és milyen praktikus részleteket érdemes megfontolnod egy partnerség kapcsán?

Selector
2023-12-22
Hatékonyság

Online kérdőív készítés 2024-ben - a legjobb eszközök

Légy akár diák, piackutató, marketinges, designer vagy cégvezető, egy jól összeállított kérdőív rengeteget segíthet mindennapi munkád során - egy online kérdőívkészítővel pedig különösen gyorsan és hatékonyan gyűjthetsz és elemezhetsz ki értékes visszajelzéseket bármilyen területen. Cikkünkben bemutatjuk, milyen ingyenes és fizetős megoldások közül válogathatsz!

Selector
2023-12-22
Tudástár

A legfontosabb digitális marketing trendek 2024-ben - a Chat GPT szerint

Ha lemaradsz, kimaradsz - de honnan tájékozódjunk a következő évben várható digitális marketing trendekről, és hogyan építsük be őket üzleti stratégiánkba? Kíváncsiak voltunk, vajon a ChatGPT tud-e hasznos meglátásokkal szolgálni a jövő év tervezése során, ezért megkértük, hogy írjon nekünk egy listát 2024 digitális marketing trendjeiről - mi pedig utánajártunk a részleteknek! Ha érdekel, mire (nem) képes a mesterséges intelligencia digitális marketing stratégiád tervezése során, tarts velünk!

Selector
2023-12-22
Tudástár

Mi az az employer branding, és hogyan teheti sikeressé a Te cégedet is?

Az employer brandingről, azaz munkáltatói márkaépítésről sokan gondolják (tévesen!), hogy csupán “felesleges jófejkedésről” szól - és így, alábecsülve a jelentőségét, hatalmas hibát követnek el. Akár nagy, multinacionális cégről, akár egy KKV-ról beszélünk, egy biztos: nincs olyan terület, ahol ne lenne szükség csapatmunkára és elkötelezett, lelkes, hűséges munkavállalókra. Felmerül a kérdés: hogyan vonzzuk magunkhoz a megfelelő munkavállalókat, akik értékrendjüket, célkitűzéseiket és nem utolsósorban munkamoráljukat tekintve is tökéletesen passzolnak a cégkultúrába? Hogyan emelkedhetünk ki egy olyan környezetben, ahol a vállalatok versenyt futnak egymással a tehetséges munkaerőért? Ezekre ad választ az employer branding eszköztára - ebben a cikkünkben bemutatjuk minden fontos lépését!

Selector
2023-12-22
Webanalitika

Google Analytics 4 - erre figyelj oda a bevezetésnél!

Ahogy korábban már írtunk róla, 2023. július 1-től a Google Analytics 4 (a továbbiakban GA4) felváltja a Universal Analyticset (Google Analytics 3, GA3). Mi úgy gondoljuk, a bevezetést érdemes minél előbb megtenni, hogy a GA4 azonnal el tudja kezdeni gyűjteni az adatokat - így mi már számos beállításon túl is vagyunk. A folyamat közben számos olyan esettel találkoztunk, ahol jellemzően magasabb volt a hibázási lehetőség. Ebben a cikkben ezekből hoztunk pár példát, amelyekre érdemes kiemelten odafigyelni.

Selector
2023-12-22
Webfejlesztés

Miért és hogyan érdemes frissíteni weboldalunkat?

A digitális világban alig van olyan terület, ami ne változna és fejlődne folyamatosan. Ez alól a weboldalunk sem kivétel, amely ráadásul az egyik legköltséghatékonyabb eszköze a marketingünknek. A trendek és technológiák változnak, a verseny egyre csak nő, éppen ezért fontos, hogy lekövessük ezeket és folyamatosan kitűnjünk a digitális zajban vállalkozásunkkal. Mielőtt azonban nagyon megijednél, segítünk elindulni. Számos kisebb, de igencsak hatékony módosítással az oldaladat naprakészen, a vállalkozásodat pedig növekvő ütemben tarthatod. Mutatjuk a tippeket.

Selector
2023-12-22
Webanalitika

5 hiba, amit ne kövess el Google Tag Manager beállítása során

A Google Tag Manager fiók használatának egyik legnagyobb előnye, hogy professzionális méréseket adhatsz hozzá oldaladhoz fejlesztői segítség nélkül, egy könnyen kezelhető, mégis stabil Google interfészen keresztül. Az alapvető beállítások pontossága épp ezért mindennél fontosabb. Ebben a cikkben összeszedtük az 5 leggyakoribb hibát amivel találkozunk munkánk során, de megmutatjuk azt is, hogyan kerülheted el őket.

Selector
2023-12-22