Ha online marketing, akkor a lassan épülő, “ingyenes”, hiteles elérést hozó tartalmakat vagy gyors eredményeket hozó költséges hirdetéseket választanád? A válasz természetesen számos tényezőtől függ - de a jó hír, hogy igazából nem kell választanod. Cikkünkben felderítjük az organikus tartalmak és a fizetett hirdetések közötti arany középutat, és checklistünkkel Neked is segítünk ebben - mert hisszük, hogy a kétféle tartalom kombinálásával a csúcsra törhetsz. Ha érdekel, hogyan találhatod meg az egyensúlyt a két stratégiával, ez a cikk Neked szól!
A social média felületek kezelése igen időrabló lehet, ráadásul hatékony használatuk sem mindig egyszerű. Cikkünkből megtudhatod, milyen hozzáadott értékű támogatásra és szakértelemre számíthatsz a közösségi média stratégia kialakításában és végrehajtásában egy social média ügynökségtől.
Mindenki jelen akar lenni a közösségi médiában, elérni a megfelelő célközönséget, viszont a hatalmas “zaj” miatt ez nem könnyű feladat. Hogyan lehet mégis kitűnni a tömegből 2025-ben? Mire érdemes odafigyelni tartalmaid elkészítése során? Elhoztuk 2025 közösségi média trendjeit, hogy Te is igazán ütős stratégiával érhesd el a célcsoportod!
2024-ben azt gondolhatnánk, hogy az egyik legrégebbi közösségi média platform - a Facebook - leágazóban van, viszont nem is tévedhetnénk ennél nagyobbat! 2023. októberi statisztikák alapján továbbra is a legnépszerűbb platform, és a vállalkozók számára is kiemelt fontossággal bír.
Örömmel fogadunk minden ötletet és témát, amelyről szívesen olvasnál!
Írj nekünkTelefon: +36 20 414 5065
Email: hello@selector.hu
Iroda: 1072 Budapest,
Klauzál u. 30.