Blog

Kategória

Webanalitika

Webanalitika

Így helyezz el Facebook pixel, Google Analytics és Google Tag Manager követőkódot WordPress oldaladon

Szeretnél képet kapni a weboldalad látogatóinak aktivitásáról? Esetleg csökkent a forgalmad, vagy csak kis mértékű a növekedés, ezért “szupererőt” vetnél be? Jó hírünk van, weboldalad és mérési, illetve követési rendszerek összekötésével górcső alá veheted az oldalad hatékonyságát, és személyre szabott hirdetésekkel felturbózhatod a forgalmad. Ebben a cikkben segítünk, hogyan tudod ezeket az eszközöket könnyűszerrel WordPress oldaladba integrálni fejlesztői tudás nélkül.

Ági
2023-11-20
Webanalitika

GA4 (Google Analytics 4) - újdonságok és az Analytics átállás 2023-ban

Az alábbiakban bemutatjuk a GA4 (Google Analytics 4) újdonságait és átállásával kapcsolatos fontos információkat. Azok, akik követik az eseményeket, valószínűleg már hallották, hogy az Analytics átállását 2023 júliusára tervezték. Ennek eredményeként mindenkinek be kellett állítani az új Google Analytics 4-et a megfelelő időpontig. Ennek az átállásnak az oka az volt, hogy a mobileszközök elterjedése és az adatbiztonsági szabványok szigorítása miatt az eddigi GA3, azaz az Universal Analytics (UA-val kezdődő azonosító) platform nem tudott megfelelő védelmet és funkcionalitást biztosítani.

Várkondi László
2023-08-10
Webanalitika

Google Analytics 4 - erre figyelj oda a bevezetésnél!

Ahogy korábban már írtunk róla, 2023. július 1-től a Google Analytics 4 (a továbbiakban GA4) felváltja a Universal Analyticset (Google Analytics 3, GA3). Mi úgy gondoljuk, a bevezetést érdemes minél előbb megtenni, hogy a GA4 azonnal el tudja kezdeni gyűjteni az adatokat - így mi már számos beállításon túl is vagyunk. A folyamat közben számos olyan esettel találkoztunk, ahol jellemzően magasabb volt a hibázási lehetőség. Ebben a cikkben ezekből hoztunk pár példát, amelyekre érdemes kiemelten odafigyelni.

Selector
2022-06-29
Webanalitika

Legfontosabb metrikák a Google Analytics 3-ban

Vállalkozásod termékeit vagy egyedi tartalmait többféleképpen tudod népszerűsíteni a webhelyeden keresztül. Sokan esnek abba a hibába, hogy megérzések és intuíciók alapján állítanak be hirdetéseket, vagy alakítják, változtatják a weboldalukat, azonban ennél van egy sokkal egzaktabb és konstruktívabb mód a kampányok felépítésére és hatékony optimalizálására. Először is meg kell fogalmaznunk, hogy pontosan mely mérőszámok a legfontosabbak számunkra , és melyeken szeretnénk javítani. Összeállítottunk egy rövid, de annál hasznosabb útmutatót ahhoz, hogy könnyebben eligazodj a Google Analytics által mért számok és mutatók kusza labirintusában és kiválaszthasd, melyek a vállalkozásod számára leginkább releváns adatok.

2022-06-15
Webanalitika

Nem működik a domain igazolás? Nem tudsz konverziós eseményeket létrehozni a Facebookon?

Habár az iOS 14 tervezett adatvédelmi intézkedései kedvezően hathatnak az iPhone felhasználók számára, a marketingesek jobb, ha odafigyelnek, ugyanis jelentős változások jönnek a Facebook Ads működésében. Igen, a kettő összefügg, és jobb mielőbb felkészülnöd!

István
2021-04-08
Webanalitika

Google Analytics 4: minden, amit tudni érdemes!

A Google Analytics 4 tavaly októberben jelent meg hivatalosan, és egyből érződött, hogy csőstül felforgatja majd az online marketingesek életét. Biztos rengeteg kérdés megfogalmazódott már a fejedben, például, hogy érdemes-e váltani, vagy épp miben különbözik a már jól bevált Universal Analytics-től? Ne aggódj, a következő sorokban mindenre választ kapsz.

István
2021-03-31
Webanalitika

10 lépés ami általában kimarad egy Google Analytics fiók létrehozásakor

A Google Analytics fiók létrehozása sajnos még nem ér véget azon a ponton, hogy az erre a célra készített speciális Google Analytics kódrészletet elhelyezzük oldalunk forráskódjában. Érdemes elvégezni néhány alapbeállítást is, amelyekkel később sok bosszúságtól és elvesztegetett időtől kímélhetjük meg magunkat. Összeszedtük a szerintünk legfontosabb 10 hiba lehetőséget, amelyeket jó már az elején elkerülni, de azok számára is hasznos lehet ez a cikk, akik csak akkor szembesültek a hibás adatokkal, amikor azokat már szeretnék felhasználni elemzési célból.

Viki
2020-07-22
Webanalitika

5 hiba, amit ne kövess el Google Tag Manager beállítása során

A Google Tag Manager fiók használatának egyik legnagyobb előnye, hogy professzionális méréseket adhatsz hozzá oldaladhoz fejlesztői segítség nélkül, egy könnyen kezelhető, mégis stabil Google interfészen keresztül. Az alapvető beállítások pontossága épp ezért mindennél fontosabb. Ebben a cikkben összeszedtük az 5 leggyakoribb hibát amivel találkozunk munkánk során, de megmutatjuk azt is, hogyan kerülheted el őket.

Selector
2020-07-14