A LinkedIn a világ legnagyobb üzleti közösségi portálja, ahol megszólíthatod a máshol nem, vagy nehezen elérhető üzleti döntéshozókat és ezáltal fellendítheted B2B értékesítésed. Mivel a LinkedInen jellemzően mindenki naprakészen tartja az adatlapját, ezért tűéles, szakmai szempontok mentén beállított célzással érheted el közönséged egy szponzorált bejegyzéssel vagy épp egy személyre szabott, névre szóló üzenettel.
A hírfolyam a LinkedIn központja, ahol a felhasználók áttekinthetik ismerőseik és a követett oldalak, cégek által közzétett bejegyzéseket. Hirdetéseiddel itt könnyedén felkeltheted potenciális partnereid figyelmét, és átirányíthatod őket honlapodra, LinkedIn oldaladra vagy akár egy alkalmazáson belüli felülettel is elnyerheted a bizalmukat.
Hirdetéseid megjelenhetnek egyszerű képes hirdetés formájában, de interaktívabb galéria, carousel vagy videó típusú hirdetésként is.
A szöveges hirdetések tökéletes megoldást nyújtanak a forgalomtereléshez. Célközönségedet átirányíthatod weboldalad bármelyik érkeztető oldalára, de dönthetsz amellett is, hogy saját LinkedIn oldaladra (azon belül pedig vagy a vállalat LinkedIn profiljára vagy a karrier oldalra) tereled a forgalmat.
A szöveges hirdetések hármasával jelennek meg, a felhasználó számára releváns ajánlatokat összegyűjtve.
A Message Ads hirdetésekkel közvetlenül tudod megcélozni a felhasználókat személyre szabott üzeneteiddel, amelyeket postaládájukban találnak meg. Ráadásul ezek az üzenetek megmaradnak a célcsoport bejövő üznetei között, így később is válaszolhatnak megkeresésedre. Az emberek sokkal szívesebben reagálnak egy üzenetre, ha az nekik szól, így ajánlott kihasználni a perszonalizációban rejlő lehetőségeket.
A spotlight hirdetésekben nincs lehetőség szöveg megadására, ennek a formátumnak a személyre szabottság az előnye: a hirdetések dinamikus formában, folyamatosan frissülve jelennek meg, és a felhasználó nevére és pozíciójára szabva kínál előnyöket, követési és kapcsolatfelvételi lehetőséget, így segítségével könnyebben felkeltheted célközönséged figyelmét.
A dinamikus hirdetések a hírfolyam jobb oldalán jelennek meg, Follower (követőbázis-növelő), Spotlight (forgalomterelő) vagy Content (lead generáló) hirdetéstípusban.
Lead generáló hirdetésekkel olyan embereket találhatsz, akik érdeklődnek termékeid vagy szolgáltatásaid iránt, és adatokat gyűjthetsz tőlük a LinkedInen belül, egy beépített űrlap segítségével - így könnyedén elküldhetik Neked például nevüket, e-mail címüket, telefonszámukat egy árajánlat kéréshez.
Az érdeklődőkeresési hirdetésekkel potenciális ügyfeleidet tudod elérni a LinkedIn elhagyása nélkül, különféle adatok bekérésével.
Az álláshirdetések segítségével tűéles, szakmai szempontok mentén beállított célzással érheted el leendő munkatársaidat, akik a LinkedIn felületén belül tudnak jelentkezni a meghirdetett pozícióra.
Az álláshirdetések nem csak a pozícióra alkalmas felhasználók hírfolyamában fog megjelenni, hanem egy külön álláshirdetéseknek dedikált oldalon is.
A kampányok teljesítményét Veled közösen és elsősorban megtérülés alapján értékeljük, hogy az hosszútávon Neked is megérje.
Kampányaidra akkor is figyelünk, ha kapcsolattartód szabadságon van, helyettesítését mindig megoldjuk.
Célunk, hogy olyan többletbevételt generáljunk Számodra, amely bőven kompenzálja kampánykezelési díjunkat.
Nem kérjük, hogy hosszútávra elköteleződj, szeretnénk hónapról hónapra bizonyítani hogy érdemes velünk együtt dolgoznod.
Csapatban dolgozunk, így megbirkózunk a több platformos kampányokkal, kreatív feladatokkal vagy szorosabb határidőkkel is.
A kampánykezelésen kívül számos kapcsolódó területen is otthon vagyunk, legyen szó kreatív és landing page készítésről, keresőoptimalizálásról vagy A/B tesztelésről.
Audit szolgáltatásaink segítségével feltárjuk azokat a kiaknázatlan lehetőségeket, amelyekkel honlapod, érkeztető oldalaid és kampányaid teljesítménye tovább fokozható, így azok még több konverziót és bevételt vagy jobb megtérülést generálhatnak Számodra!
Audit igénylése