Blog

Címke

Kampánytervezés

PPC kampánykezelés

Így hirdess a TikTokon 2024-ben!

A TikTok hirdetések világa kétségtelenül hatalmas lehetőségeket tartogat, de megfelelő stratégiára van szükség ahhoz, hogy valóban sikeres lehess. Hogyan állj neki a kampányoknak? Mekkora büdzsét érdemes ráfordítani a kampányokra? Nézzük, hogyan érheted el a maximális hatékonyságot TikTok kampányaiddal!

Laura
2024-11-15
Ügynökség

A marketing ügynökség buyer personái

Gondolkodtál már azon, hogy a Te viselkedésed alapján milyen buyer persona készülhet? Gyere velünk a kulisszák mögé, ahol most akasztják a hóhért, vagyis fény derül az ügynökségi personákra!

Luca
2024-10-18
PPC kampánykezelés

Így forradalmasítja a Google AI a hirdetéskezelést

Bár a mesterséges intelligencia csak egy-két éve jelent meg a mindennapjainkban, már a hirdetéskezelésbe is beszivárogtak a különböző AI-alapú megoldások. Mutatjuk is, mi mindenre használhatod majd a Google mesterséges intelligenciáját a kampányaidban - és mire érdemes figyelned, ha kipróbálod!

Selector
2023-12-22
Tudástár

Miről szól a performance marketing?

A performance marketing egy olyan digitális marketing stratégia, ahol az eredmények vannak a középpontban, a legtöbb esetben a kattintások vagy konverziók után fizetünk. A performance marketing ügynökségek egy adott kampány céljainak elérésére vállalnak garanciát.

Selector
2023-12-22
PPC kampánykezelés

Keresletfokozó kampányok - ezt kell tudnod a Discovery-kampányok utódjáról

Ismerd meg Te is a Google legújabb, mesterséges intelligencia által vezérelt Keresletfokozó (Demand Gen) kampánytípusát!

Heni
2023-12-22
PPC kampánykezelés

5 tipp, hogy a legjobbat hozd ki a Performance Max kampányaidból

Gyakran hallod a Performance Max (vagy magyarra fordítva teljesítmény-maximalizáló, illetve Maximális Teljesítmény) kampány kifejezést? Amennyiben belevágnál, de nem tudod, hogyan, esetleg már próbálkoztál vele, mégis kíváncsi vagy, hogyan érhetnél el jobb eredményeket, akkor ez a blogcikk Neked szól!

Réka
2024-07-08
Ügynökség

Hogyan írjunk PPC kampány briefet egy marketing ügynökségnek?

Előző cikkünkből megtudhattad, hogy általánosan milyen kérdésekre kell készülnöd, ha felkeresel egy online marketing ügynökséget. Ha már azt is tudod, hogy az ügynökség széles szolgáltatási palettájából a PPC kampánykezelést szeretnéd igénybe venni, akkor tovább konkretizálhatod a briefet, amit majd a kiválasztott ügynökségeknek elküldesz. A pontos brief alapján kapott árajánlatokat aztán könnyen összehasonlíthatod, és megspórolhatsz néhány pontosítási kört is. Olvasd el, hogy hogyan érdemes briefet készíteni, ha PPC kampánykezelésre szeretnél ajánlatot kérni!

Luca
2024-10-18
Ügynökség

Hogyan írjunk briefet egy marketing ügynökségnek?

Már eldöntötted, hogy vállalkozásod sikerének növelése érdekében együtt szeretnél működni egy digitális marketing ügynökséggel, de bizonytalan vagy, hogyan is keresd fel őket? Egy hatékony brief összeállítása nagyon fontos, hogy az ügynökség megismerhesse a vállalkozásod céljait, az igényeidet és a célközönségedet, és nem utolsósorban minél pontosabb ajánlatot tudjon Számodra küldeni akár már az első kapcsolatfelvétel után. Íme néhány tipp, amelyek segíthetnek abban, hogy egy igazán hatékony brieffel kezdhessétek a közös munkát!

Dóri
2024-10-16
Közösségi média menedzsment

Hogyan tarolj a TikTok-on?

Ha meghallod a TikTok szót, egyből a táncoló fiatalok ugranak be? A sok-sok filter? A TikTok mára ennél jóval több lett, sőt, az egyik legkeresettebb közösségi média felület, viszont a hazai piacon még sokan nem alkalmazzák, így egy lépéssel a versenytársaid előtt lehetsz, ha még idejében megtervezed a közösségi média stratégiádat. Mire figyelj oda? Segítünk!

Kilia
2024-07-08
Közösségi média menedzsment

Facebook hirdetések vásárlási típusai: Elérés és gyakoriság

Tudtad, hogy nem csak Licit alapon van lehetőséged Facebook hirdetési kampányt létrehozni, hanem létezik egy másik, Elérés és gyakoriság típus is? Ha te is szeretnéd előre tudni, hogy hirdetéseid milyen gyakran és mekkora célközönség számára jelennek meg az adott költségkeret mellett, akkor ez a neked való vásárlási típus! Amellett, hogy megtervezheted a kampányt, a várható teljesítmény becsült értékeit is már előre láthatod.

Heni
2024-03-01
PPC kampánykezelés

Tippek a minőségi mutató javítására

A minőségi mutató az egyik legfontosabb minőségi visszajelzés, amit a Google hirdetési fiókunkban találunk. Most összegyűjtöttük, hogy mi is ez, hol található a fiókban, mi számít jónak, és mit tehetünk, ha javítani szeretnénk rajta.

PPC kampánykezelés

PPC hirdetési lehetőségek a TikTok felületén

Ugye Te is érzed, hogy egyre nagyobb baklövés a TikTokot mint social felületet kihagyni a marketing mixből? Bár a TikTok felhasználók száma rohamosan nő, a TikTok hirdetés még sok döntéshozó és stratéga számára sötét folt. Levesszük a válladról a mázsás súlyt, és megmutatjuk, hogyan hirdethetsz a legdinamikusabban fejlődő social felületen. Hidd el, a cikk végére Te is tisztán fogod látni a benne rejlő potenciált!

Luca
2024-10-18
PPC kampánykezelés

Facebook perszónaépítés a gyakorlatban

Hogyan hasznosíthatjuk a perszónaelemzést a Facebook kampányok tervezésénél? Cikkünkben összegyűjtöttük neked a Facebook célközönségek építésének minden csínját-bínját, hogy hatékonyan használhasd a perszónákat a hirdetési kampányok során is!

Regi
2024-07-08
PPC kampánykezelés

Hogyan működik a Facebook hirdetéskezelés a gyakorlatban?

A TikTok megjelenése óta egyre többen festenek negatív jövőképet a Facebooknak - de az igazság az, hogy még mindig a világ legnagyobb közösségi oldala, és egyike a vállalkozások legfőbb marketingcsatornáinak. A növekvő versenyben a hirdetési költségek is egyre magasabbak, ráadásul a Facebook algoritmusának folyamatos változásai megnehezítik, hogy organikus módon érjük el a célcsoportunkat. Mindezek miatt a jól megválasztott hirdetési stratégia és a minőségi hirdetések most fontosabbak, mint valaha.

Janka
2024-03-01
Közösségi média menedzsment

Videómarketing 2022-ben

Korábban a videós marketing anyagok és a reklámfilmek kizárólag a nagyszabású és nagy költségvetésű kampányok részét képezték. A technológia és a felhasználók azonban megváltoztak. Új platformok és eszközök jelentek meg, melyek lehetővé tették, hogy akár egyetlen mobiltelefon segítségével bárki tartalmat rögzítsen és tegyen közzé a social media platformok bármelyikén. A felhasználók pedig egyre több valódi, retusálatlan és utómunkamentes tartalomra vágynak. Valódi poénokat, élethelyzeteket és hiteles karaktereket szeretnének látni.

Csordás Marcell
2023-12-22
Design

5 tipp a hatásos hirdetési kreatívokhoz

Valószínűleg mindannyiunkkal előfordult már, hogy a végtelennek tűnő feed lapozgatása során megragadta a tekintetünket egy hirdetési kreatív vizuálja, és már csak az alapján is kíváncsian rátévedtünk a hirdető oldalára, termékeinek megtekintésére - és ezzel már működésbe is lépett a marketinggépezet. A folyamatos információáradatban mindennél fontosabb, hogy el tudjuk nyerni potenciális vásárlóink figyelmét, és kíváncsiságot, érdeklődést váltsunk ki belőlük. Ennek a leghatásosabb módja a vizuális kommunikáció.

PPC kampánykezelés

5 tipp az ütős hirdetésszöveg íráshoz

Kampányaink sikerességéhez elengedhetetlen, hogy olyan hirdetésszövegeket írjunk, amelyek felkeltik és fenn is tartják a potenciális érdeklődők figyelmét, hatással vannak rájuk, illetve cselekvésre ösztönzik őket. A növekvő zajban azonban egyre nehezebb az érdeklődés aktivizálása, ezért segítségként összegyűjtöttünk 5 tippet az ütős hirdetésszövegek megírásához!

PPC kampánykezelés

Google Ads újdonságok 2022-ben

A Google minden évben számos újdonsággal és fejlesztéssel ösztönzi hirdetői, arra, hogy új módszereket próbáljanak ki vagy praktikákat sajátítsanak el. Ez a folyamatos fejlődés nem csak a hirdetők eredményességét segíti elő, de a hirdetések jobb teljesítményéhez is nagyban hozzájárul. A következőkben négy olyan újdonságot mutatunk be, amellyel érdemes lesz foglalkozni 2022-ben.

Kristóf
2023-12-22
PPC kampánykezelés

PPC ügynökség vs. szabadúszó - melyiket válaszd?

A legtöbb vállalkozás esetében a növekedés során egyszer eljön az a pont, amikor már nincs lehetőség minden terület házon belüli kiszolgálására. De hosszas, kemény munka után persze nem könnyű rábízni szeretett cégednek bármely ügyes-bajos dolgát tulajdonképp ismeretlenekre. Megannyi kérdés cikázhat ilyenkor a fejedben, de a legfontosabb: mégis kire bízd rá ezt a felelősségteljes feladatot? Mi is gyakran találkozunk ezzel a kérdéssel és bizalmatlansággal, és ezen szeretnénk segíteni! Tapasztalataink szerint általában a PPC kampánymenedzsment az elsők között szerepel azon területek közül, amit kiszerveznek a cégvezetők, ezért úgy döntöttünk, hogy kielemezzük, melyik a jobb: egy PPC ügynökség vagy egy szabadúszó?

Levi
2023-12-22
PPC kampánykezelés

A kampánytervezés kihagyhatatlan lépései az online térben - 2. rész

Előző cikkünkben elkezdtük megfogalmazni céljainkat és megtervezni a kampányunkat. Ebben a bejegyzésben bemutatjuk a sikeres kampánymenedzsment legalapvetőbb feltételeit, és összegyűjtöttük a végeredmény értelmezéséhez szükséges kifejezéseket.

Anna
2023-12-22
PPC kampánykezelés

A kampánytervezés kihagyhatatlan lépései az online térben - 1. rész

Akár marketingügynökséggel, szabadúszó szakértővel, akár önállóan vágnál bele egy online marketing kampány megtervezésébe és lebonyolításába, az első lépés mindig az legyen, hogy alaposan átgondolod, mit is szeretnél elérni, és ehhez a célodhoz milyen lépésekkel jutsz közelebb. Mutatjuk, szerintünk melyek a legfontosabb állomások a kampány tervezése során.

Anna
2023-12-22
PPC kampánykezelés

A Facebook kampányindítás folyamata, avagy a legfontosabb teendőid lépésről-lépésre

Egy Facebook kampány elindítása a felhasználók számára is jól látható elemek - például a kreatívok és hirdetésszövegek elkészítése - mellett számos egyéb, fontos háttérmunkálatot is igényel, amelyekkel érdemes tisztában lenned, ha önállóan indítanál kampányokat a hirdetéskezelőn keresztül. Mutatjuk, milyen folyamatokat kell végigjárnod.

Évi
2023-12-22
PPC kampánykezelés

A sikeres Google Ads kampányokért ezekre is figyelned kell

Ha követted eddigi cikkeinket, melyekben bemutatjuk, hogyan lehetnek Google Ads kampányaid még sikeresebbek, akkor valamennyire már biztosan profi vagy a témában, de mindig van hová fejlődni, ezért hoztunk neked újabb 5 buktatót, amelyekre érdemes odafigyelned, ha eredményes és jól működő Google Ads kampányokat szeretnél futtatni.

Heni
2023-12-22
PPC kampánykezelés

Hogyan válaszd ki a megfelelő kampánycélt Facebookon?

Rendszeresen futtatsz Facebook kampányokat, de nem hozzák az általad elvárt sikert? Úgy érzed, csak az ablakon dobálod ki a pénzt? Akkor itt a stratégiával és a nem feltétlen jól megválasztott kampánycéllal lesz a gond. Tény, hogy a Facebookon sokféle kampánycél közül választhatunk, de vajon kinek melyik hozhatja a legjobb eredményeket? Nézzük meg együtt!

PPC kampánykezelés

Ne kerülj le a térképről, avagy bevezetés a Waze hirdetések világába

Létezik egy olyan applikáció, ami nem csupán a közlekedés és a navigáció területén lehet segítségünkre, de marketing szempontból is egyre fontosabbá válik, ugyanis amellett, hogy már minimális büdzsével is hirdethetünk rajta, havonta több, mint 100 millió aktív felhasználóval rendelkezik, ezért hirdetőként, itt könnyedén elérhetjük célközönségünket. Bizony a Waze-ről van szó, amelynek ezt a funkcióját - ha fizikai üzlettel rendelkezel - mindenképpen érdemes kihasználnod. Következő cikkünk elolvasásával jobban megismerheted a platform hirdetési lehetőségeit.

Évi
2023-12-22
PPC kampánykezelés

Így hozz létre értékes érdeklődés alapú célközönségeket Facebookon!

Hogyan érd el pontosan azokat az embereket a Facebookon, akikből tényleges vásárlóid lesznek? Mutatjuk!

PPC kampánykezelés

20%-os szabály eltörölve - de mégis mennyi szöveg teljesít jól a Facebook kreatívokon?

Bizonyára hallottátok már a hírt, hogy a Facebook megszüntette a sokunk életét megnehezítő 20%-os szöveg szabályt. Nincs már többé szükség a kreatívok átfuttatására a szövegfedettségi eszközön, majd alakítgatására addig, amíg ,,OK”-ot nem mutat a tool. Azonban a hirtelen jött szabadságban nem lehetett tudni, hogy akkor most mégis mennyi szöveget lenne érdemes feltünteti a képeken, videókon. Éppen ezért leteszteltük, mutatjuk az eredményt.

Timi
2023-12-22
PPC kampánykezelés

Hogyan használd a buyer perszónát a kampánytervezéshez?

Jó a brand, megfelelőek a szolgáltatások, termékek, tetszetős az aktuális ajánlat is, de az üzenet mégsem megy át. A legtöbbször saját magukat akarják eladni a cégek, figyelmen kívül hagyva a potenciális vásárlók igényeit. Ezt találjuk az egyik legnagyobb szarvashibának egy aktuális kampányüzenet, vagy éppen a brand általános érvényű üzenetének kialakításakor. Az alábbi cikkben pont ahhoz szeretnénk megfelelő támpontokat nyújtani, hogy ezeket a hibákat el tudd kerülni és azáltal tűnj ki a piaci zajból, hogy Téged igen is érdekelnek a vásárlóid.

PPC kampánykezelés

5 tipp a sikeres karácsonyi kampányhoz

Közeledik a karácsony, ezzel együtt a nagy hajsza is. Ez az időszak és a vele járó forgatag az egyik utolsó nagy lehetőség az évben, hogy javítsunk eredményeinken és forgalmat generáljunk. Éppen ezért kiemelten fontos, hogy erre az időszakra megfelelő kampánystruktúrát állítsunk össze, és olyan ötletekkel rukkoljunk elő, amelyekkel felkelthetjük a fogyasztók figyelmét versenytársainkkal szemben. Hoztunk most Neked néhány tippet, amelyek segítségével egyszerűbben tervezheted meg a karácsonyi kampányodat.

Évi
2023-12-22