Közösségi média menedzsment

Ha online marketing, akkor a lassan épülő, “ingyenes”, hiteles elérést hozó tartalmakat vagy gyors eredményeket hozó költséges hirdetéseket választanád? A válasz természetesen számos tényezőtől függ - de a jó hír, hogy igazából nem kell választanod. Cikkünkben felderítjük az organikus tartalmak és a fizetett hirdetések közötti arany középutat, és checklistünkkel Neked is segítünk ebben - mert hisszük, hogy a kétféle tartalom kombinálásával a csúcsra törhetsz. Ha érdekel, hogyan találhatod meg az egyensúlyt a két stratégiával, ez a cikk Neked szól!
Tudástár

Gondoltál már arra, hogy miért olyan sikeresek a nagy webshopok, mint az Amazon vagy az eMAG? Nem, nem csak a termékeik miatt – hanem mert pontosan tudják, mit mérjenek, és mit kezdjenek az adataikkal. Ha te is szeretnéd, hogy a webshopod ne csak egy legyen a sok közül, hanem tényleg kitűnjön, itt az idő, hogy megbarátkozz a KPI-okkal, azaz a kulcs teljesítménymutatókkal.
Tudástár

Mit szólnál, ha adnánk egy eszközt, amivel minden üzleti kérdésben alapos döntést tudsz hozni? Egy jó üzleti terv pontosan ilyen, segíti a cégvezetőt az összes döntési helyzetben. Mit tartalmaz egy jó üzleti terv? Miben tud pontosan segíteni? Mik a leggyakoribb hibák, amiket elkövetnek az elkészítése során? Olvasd tovább a blogbejegyzésünket, töltsd ki az általunk kidolgozott sablont, és minden kérdésedre választ kapsz!