A social média felületek kezelése igen időrabló lehet, ráadásul hatékony használatuk sem mindig egyszerű. Cikkünkből megtudhatod, milyen hozzáadott értékű támogatásra és szakértelemre számíthatsz a közösségi média stratégia kialakításában és végrehajtásában egy social média ügynökségtől.
Egyre több márka és vállalkozás alkalmazza a videó- és podcast készítést marketing eszközként: napjainkra a videó és a podcast az egyik leghatékonyabb marketing eszközé nőtte ki magát. Cikkünkben videó és podcast gyártási ötleteket adunk, hogy Te is ki tudd használni a tartalomkészítésben rejlő lehetőségeket!
Mindenki jelen akar lenni a közösségi médiában, elérni a megfelelő célközönséget, viszont a hatalmas “zaj” miatt ez nem könnyű feladat. Hogyan lehet mégis kitűnni a tömegből 2024-ben? Mire érdemes odafigyelni tartalmaid elkészítése során? Elhoztuk 2024 közösségi média trendjeit, hogy Te is igazán ütős stratégiával érhesd el a célcsoportod!
2024-ben azt gondolhatnánk, hogy az egyik legrégebbi közösségi média platform - a Facebook - leágazóban van, viszont nem is tévedhetnénk ennél nagyobbat! 2023. októberi statisztikák alapján továbbra is a legnépszerűbb platform, és a vállalkozók számára is kiemelt fontossággal bír.
Szeretnél egyedi lenni? Szeretnél kitűnni a versenytársak közül? Ahogy egy személynek, úgy egy márkának is vannak ismertetőjelei. Ha érdekel, hogy melyek a legjobb eszközök és elemek ahhoz, hogy márkaidentitásod egységes, megnyerő és nem utolsósorban hatékony legyen, akkor olvasd el cikkünket, amelyben minden fontos lépést bemutatunk a sikeres márkaidentitás megalkotásához!
333 millió email kerül kiküldésre naponta - számít-e, ha még az én vállalkozásom is kiküld egyet? Határozottan igen! A hírlevélküldés még mindig hasznos módszer a célközönségünk elérésére és a vásárlás ösztönzésére. A márka kommunikációjának hatékonyságához nagymértékben hozzájárulhat egy jól elkészített hírlevél. De milyen hírlevélküldő rendszert válassz és mire érdemes figyelni? Mostani blogcikkünkben kitérünk minden fontos részletre ezzel kapcsolatban.
Izgalmas hónapok elé nézük, hiszen az Instagram továbbra sem lazít a tempón. Eltökélt célja, hogy a Z generáció szívdobbanásaira hangolódjon, vagyis marketing nyelven: az Instagram a felhasználók legfőbb motivációjára és gyengeségeire építse ki a platformját 2023-ban. Vajon milyen újdonságokra kell számítanunk?
Szeretlek is, meg nem is. Ismerős? Amikor a LinkedInre gondolunk, sokunknak vegyes érzései támadnak. Itthon a legtöbben üzleti kapcsolatépítésre, networkingre, álláskeresésre és a munka világával kapcsolatos tartalmak megosztására használják. Éppen emiatt kevesen töltik szabad perceiket a LinkedIn tartalomfolyamot görgetésével - elvégre arra ott a Facebook, az Instagram, a TikTok, vagy (nálunk ritkább esetben) a Twitter. Vagy mégsem?
Egyre többet hallani, hogy elengedhetetlen egy vállalkozás számára a TikTokot is figyelembe venni marketingstratégia kialakítása során, ha szeretné kiaknázni az online jelenlétét. Milyen lépéseket szükséges megtenned, hogy a versenytársaid előtt tudj érvényesülni a TikTokon? Megmutatjuk!
Érzed, tudod és látod, hogy ott a helye a vállalkozásodnak a közösségi média frontvonalán? Kitűzted már 2023-as célodnak, hogy meghódítod az instát és tarolni fogsz a Tiktokon? A legjobb helyen jársz. Mivel a közösségi média egy napról-napra változó terület, ezért elhoztuk neked kizárólag a legújabb trendeket, amik elengedhetetlenek/algoritmus mozgatórugói lesznek ebben az évben.
Ha meghallod a TikTok szót, egyből a táncoló fiatalok ugranak be? A sok-sok filter? A TikTok mára ennél jóval több lett, sőt, az egyik legkeresettebb közösségi média felület, viszont a hazai piacon még sokan nem alkalmazzák, így egy lépéssel a versenytársaid előtt lehetsz, ha még idejében megtervezed a közösségi média stratégiádat. Mire figyelj oda? Segítünk!
Tudtad, hogy nem csak Licit alapon van lehetőséged Facebook hirdetési kampányt létrehozni, hanem létezik egy másik, Elérés és gyakoriság típus is? Ha te is szeretnéd előre tudni, hogy hirdetéseid milyen gyakran és mekkora célközönség számára jelennek meg az adott költségkeret mellett, akkor ez a neked való vásárlási típus! Amellett, hogy megtervezheted a kampányt, a várható teljesítmény becsült értékeit is már előre láthatod.
A TikTok és az Instagram Reels térnyerése óta számos vállalkozás szeretne videós tartalmakat gyártani. Ez nem csoda, hiszen a figyelmet könnyen megragadó és fenntartó rövid videók kiváló eszközt kínálnak a márkaismertség növelésére és a célcsoport edukálására. Most megmutatjuk, hogy a két videos platform közül melyik lehet a te termékednek, szolgáltatásodnak vagy márkádnak a legmegfelelőbb!
Psszt! Egy picit csendesedj el és figyelj! Te is hallod? Óriási a marketingzaj 2022-ben. Kezdj el görgetni a Facebook idővonaladon, vagy a nyisd meg a Youtube-ot, és máris látni fogod, hogy dübörögnek az online marketing hirdetések. Szó szerint sorban állnak, hogy vedd őket észre. Impulzus- impulzus hátán. És most jössz TE a képbe. Hogyan legyél hangosabb, mint a többiek?
Korábban a videós marketing anyagok és a reklámfilmek kizárólag a nagyszabású és nagy költségvetésű kampányok részét képezték. A technológia és a felhasználók azonban megváltoztak. Új platformok és eszközök jelentek meg, melyek lehetővé tették, hogy akár egyetlen mobiltelefon segítségével bárki tartalmat rögzítsen és tegyen közzé a social media platformok bármelyikén. A felhasználók pedig egyre több valódi, retusálatlan és utómunkamentes tartalomra vágynak. Valódi poénokat, élethelyzeteket és hiteles karaktereket szeretnének látni.
Bár éves szinten még mindig nő a Facebook-felhasználók száma, a platformnak egyre inkább össze kell szednie magát ahhoz, hogy újra és újra magára vonja első sorban az Instagram- és TikTok-párti fiatalok figyelmét. Jelentjük, elsősorban az influenszereket és saját arcukat ‘használó’ vállalkozókat érintő innovációjukkal ezt meg is tették. Ha érdekel, mivel rukkolt elő ezúttal a a Facebook, olvasd el a cikkünket!
Az elmúlt időszakban az Instagram több kisebb-nagyobb újítást, izgalmas funkciót vezetett be, illetve számtalan megoldást tesztel jelenleg is. Emellett vannak olyan fejlesztések is, amelyeknek éppen a bevezetését várjuk. Nézzük meg azon 2022-es újdonságokat, melyekről semmiféleképp sem szabad megfeledkeznünk, ha szeretnénk naprakészek maradni a közösségi média világában.
A TikTok jött, látott és győzött: alig pár év alatt világszinten az egyik legnépszerűbb alkalmazássá nőtte ki magát. Több mint egymilliárd aktív felhasználójával méltó riválisává vált az Instagramnak, Facebooknak és társaiknak, akik épp a lemaradásukat próbálják behozni. Mostanra a nagy világmárkák és a kis, helyi vállalkozások is felismerték a közösségimédia-felületben rejlő potenciált. Ha te még mindig kételkednél, ez a cikk neked szól: ezért érdemes márkád jelenlétét a TikTokon is megalapozni!
Kétféle marketinges létezik. Az egyik azt hiszi már nem lehet hova fokozni a kampányát, a másik sosincs megelégedve, mindig innovatívabb és átütőbb szeretne lenni a piacon. Itt van a nyakunkon a Facebook Thread, ami úgy tűnik kiütéssel fog győzni mindkét tábor képviselőinél. Mutatjuk miről van szó és hogyan érdemes kiaknázni a lehetőségeit.
Tegyük fel, hogy már szerepelsz a Google Térképen. Egy vállalkozásodhoz közel tartózkodó személy könnyedén megtalál a keresések között, ha éppen az általad értékesített termékre/szolgáltatásra van szüksége. Felkeresi üzleted, és vásárol. Egész egyszerűen hangzik, nem? Jobban belegondolva számtalan ügyfelet, vásárlót veszíthetünk el azzal, ha vállalkozásunk nem szerepel a Google Maps-en. És hogy hogyan is tudsz felkerülni a térképre? Alábbi blogcikkünk ebben biztosan segítségedre lesz.
Az Instagram az a terület, ahol annyi kreatív eszköz áll rendelkezésedre, hogy az önkifejezéssel és az alkotói éned kibontakoztatásával nem lesz gond. A trendekre és az összképre azonban nem árt odafigyelned. Hogyan? Ezt foglaljuk össze, hasznos alkalmazásokat is bemutató cikkünkben.
Az utóbbi időben hatalmas előnyre tett szert a TikTok, könnyen emészthető, rövid és felkapott zenés tartalmai miatt. Ezt a népszerűséget azonban az Instagram egyáltalán nem nézte jó szemmel és annak érdekében, hogy visszaszerezze felhasználói szívét, bevezette a Reels-t. Sokan mondogatták, hogy csak a TikTok kistesója címre érdemes, azonban minket ez nem tántorított el, adtunk neki egy esélyt. Kiváncsi vagy milyen lehetőségeket rejteget az Instagram Reels üzleti szemmel? Akkor ez a blogbejegyzés Neked lett kitalálva!
Egy Google Cégem profil felépítése szerencsére nem igényel programozási vagy komolyabb IT-s tudást, viszont számtalan előnnyel járhat. Gondoltad volna, hogy organikusan tudod befolyásolni az elhelyezkedésed a Google keresésekben? Egy naprakész és releváns fiókkal könnyedén, extra költségek nélkül kerülhetsz a keresések elejére. Viszont ezzel az előnnyel komoly felelősség is társul, hiszen egyáltalán nem mindegy mit jelenítesz meg rajta.
Nyáron sokan mennek szabadságra, nyaralni, kikapcsolódni. A céges élet is ilyenkor jellemzően nem túl eseménydús, nincs miről beszámolni, így sokszor nehéz megtervezni, hogy milyen tartalmat lenne érdemes megosztani a közösségi médiában. Íme néhány ötlet, melyekkel elkerülhető az uborkaszezon a Facebook és Insta hírfolyamban!
A koronavírus globálisan változtatta meg minden cég helyzetét, azonban ez nem ok arra, hogy felfüggesszük az online kommunikációt. Sőt, most kell a leginkább odafigyelni arra, hogy mit közvetítünk az ügyfelek, vásárlók felé.
Örömmel fogadunk minden ötletet és témát, amelyről szívesen olvasnál!
Írj nekünkTelefon: +36 20 414 5065
Email: hello@selector.hu
Iroda: 1072 Budapest,
Klauzál u. 30.