Blog

Kategória

PPC kampánykezelés

PPC kampánykezelés

Így hirdess a TikTokon 2024-ben!

A TikTok hirdetések világa kétségtelenül hatalmas lehetőségeket tartogat, de megfelelő stratégiára van szükség ahhoz, hogy valóban sikeres lehess. Hogyan állj neki a kampányoknak? Mekkora büdzsét érdemes ráfordítani a kampányokra? Nézzük, hogyan érheted el a maximális hatékonyságot TikTok kampányaiddal!

Laura
2024-08-15
PPC kampánykezelés

Így forradalmasítja a Google AI a hirdetéskezelést

Bár a mesterséges intelligencia csak egy-két éve jelent meg a mindennapjainkban, már a hirdetéskezelésbe is beszivárogtak a különböző AI-alapú megoldások. Mutatjuk is, mi mindenre használhatod majd a Google mesterséges intelligenciáját a kampányaidban - és mire érdemes figyelned, ha kipróbálod!

Selector
2024-06-19
PPC kampánykezelés

Útmutató az Advantage+ vásárlási kampányokhoz

Ismerd meg az Advantage+ shopping kampányokat, ahol mesterséges intelligencia segítségével optimalizálhatod a hirdetéseket. Cikkünkből megtudhatod, hogyan maxolhatod ki hirdetéseid hatékonyságát minimális erőfeszítéssel. Megmutatjuk, hogyan használd ki az Advantage+ kampányok által nyújtott lehetőségeket, függetlenül attól, hogy kezdő vagy tapasztalt hirdető vagy.

Laura
2024-04-12
PPC kampánykezelés

A YouTube hirdetés készítés alapjai

A YouTube egy hatalmas platform, rengeteg potenciális ügyféllel, így kiváló lehetőség a hirdetések futtatásához. Azonban egy sikeres kampány megvalósításához nem elég csak feltölteni egy videót. Fontos, hogy megtervezzük a hirdetést, és a megfelelő célközönségnek mutassuk be. Cikkünkben bővebben is megismerkedünk a YouTube hirdetés készítés rejtelmeivel.

Kiszervezett Marketing
2024-03-18
PPC kampánykezelés

Nem az évvége a kiemelt szezonod? Erre figyelj hirdetési büdzséd kezelésekor!

Ahogy a legtöbb vállalkozás, úgy a marketinggel foglalkozó cégek számára is a karácsonyi időszak a csúcsidőszak. Szinte mindenki igyekszik még az utolsó pillanatban új ügyfelekre szert tenni, esetleg tuti tippeket adni a reklámzaj idejére. Vannak azonban olyan vállalkozások is, akiknek az éves bevételük fele nem karácsony környékén realizálódik. Ha a Te vállalkozásod is ide tartozik, akkor mindenképpen olvass tovább, hiszen ez a cikkünk neked szól.

Viki
2023-11-24
PPC kampánykezelés

Keresletfokozó kampányok - ezt kell tudnod a Discovery-kampányok utódjáról

Ismerd meg Te is a Google legújabb, mesterséges intelligencia által vezérelt Keresletfokozó (Demand Gen) kampánytípusát!

Heni
2023-09-15
PPC kampánykezelés

5 tipp, hogy a legjobbat hozd ki a Performance Max kampányaidból

Gyakran hallod a Performance Max (vagy magyarra fordítva teljesítmény-maximalizáló, illetve Maximális Teljesítmény) kampány kifejezést? Amennyiben belevágnál, de nem tudod, hogyan, esetleg már próbálkoztál vele, mégis kíváncsi vagy, hogyan érhetnél el jobb eredményeket, akkor ez a blogcikk Neked szól!

Réka
2023-07-27
PPC kampánykezelés

Google Ads optimalizálási buktatók

Hiába a sok munka a kampányokkal, mégsem jönnek az eredmények? Optimalizálással sokat lehet javítani a teljesítményen, azonban nem árt tudni néhány alapszabályt, mielőtt a kampányokhoz nyúlsz. Cikkünkben bemutatjuk neked az 5 leggyakoribb hibát, amit elkövethetsz kampánykezelés során!

Regi
2023-02-06
PPC kampánykezelés

Ezekre figyelj Google Ads kampány kizáró kulcsszavainál

Amikor egy keresési Google Ads kampányt hozunk létre, a beállítások egyik legfontosabb része a kulcsszavak beállítása, vagyis annak a megadása, hogy mely keresési kifejezésekre jelenjen meg a hirdetésünk. Na de mi helyzet azokkal a kifejezésekkel, melyekre nem szeretnénk megjelenni? Ebben segítenek a kizáró kulcsszavak.

2023-01-27
PPC kampánykezelés

Miért érdemes scripteket használni a Google Ads-ben?

Ha a Google Ads használata bonyolultnak tűnik számodra, vagy ha úgy érzed, hogy a feladatok és beállítások elvégzése sok idődet emészti fel, akkor a scripteket Neked találták ki! A scriptek segítségével automatizált feladatokat hozhatsz létre, melyekkel időt, energiát és pénzt spórolhatsz meg. Ismerd meg őket Te is!

Heni
2023-01-16
PPC kampánykezelés

Tippek a minőségi mutató javítására

A minőségi mutató az egyik legfontosabb minőségi visszajelzés, amit a Google hirdetési fiókunkban találunk. Most összegyűjtöttük, hogy mi is ez, hol található a fiókban, mi számít jónak, és mit tehetünk, ha javítani szeretnénk rajta.

2022-11-25
PPC kampánykezelés

Hogyan segíthet a Facebook hirdetés optimalizálása a vállalkozásod felpörgetésében?

Egy ideje hirdetsz a Facebookon, de már nem hozza a várt eredményt? Létrehoztál egy hirdetési fiókot, de úgy érzed, közel sem használod ki a lehetőségeket? Nem ismered a legújabb hirdetési funkciókat, amelyekkel versenytársaidat megelőzhetnéd? Cikkünkben bemutatjuk, hogy hogyan fokozhatod Facebook hirdetéseid teljesítményét, és pörgetheted fel meglévő Facebook kampányaidat.

2022-11-18
PPC kampánykezelés

Alapkövetelmények Google shopping kampány indításához

Ha webshopod van, a legtöbb bevételt hozó kampánytípus számodra a Google Adsben a shopping kampány. Ez a hirdetéstípus képpel, termékadatokkal, árral, webshop értékeléssel – gyakorlatilag az érdeklődő számára minden fontos dologgal – jelenít meg hirdetést a Google keresőjében, ha az algoritmus szerint releváns a termék egy keresésre. Ha webshopod van, aknázd ki a Google shopping kampány páratlan lehetőségeit - mutatjuk, mi kell hozzá!

2022-09-12
PPC kampánykezelés

PPC hirdetési lehetőségek a TikTok felületén

Ugye Te is érzed, hogy egyre nagyobb baklövés a TikTokot mint social felületet kihagyni a marketing mixből? Bár a TikTok felhasználók száma rohamosan nő, a TikTok hirdetés még sok döntéshozó és stratéga számára sötét folt. Levesszük a válladról a mázsás súlyt, és megmutatjuk, hogyan hirdethetsz a legdinamikusabban fejlődő social felületen. Hidd el, a cikk végére Te is tisztán fogod látni a benne rejlő potenciált!

Luca
2022-08-31
PPC kampánykezelés

Facebook perszónaépítés a gyakorlatban

Hogyan hasznosíthatjuk a perszónaelemzést a Facebook kampányok tervezésénél? Cikkünkben összegyűjtöttük neked a Facebook célközönségek építésének minden csínját-bínját, hogy hatékonyan használhasd a perszónákat a hirdetési kampányok során is!

Regi
2022-08-18
PPC kampánykezelés

A legjobb Google Ads kampánytípusok webáruházaknak

Az elmúlt években dübörög az e-kereskedelem, egyre többen gondolják úgy, hogy havi bevételüket egy webáruház készítésével szeretnék kiegészíteni, de sokan vannak, akik a teljes vállalkozásukat egy online boltra alapozzák.

Biró-Szabó Nikoletta
2022-08-15
PPC kampánykezelés

Hogyan működik a Facebook hirdetéskezelés a gyakorlatban?

A TikTok megjelenése óta egyre többen festenek negatív jövőképet a Facebooknak - de az igazság az, hogy még mindig a világ legnagyobb közösségi oldala, és egyike a vállalkozások legfőbb marketingcsatornáinak. A növekvő versenyben a hirdetési költségek is egyre magasabbak, ráadásul a Facebook algoritmusának folyamatos változásai megnehezítik, hogy organikus módon érjük el a célcsoportunkat. Mindezek miatt a jól megválasztott hirdetési stratégia és a minőségi hirdetések most fontosabbak, mint valaha.

Janka
2022-07-20
PPC kampánykezelés

5 tipp az ütős hirdetésszöveg íráshoz

Kampányaink sikerességéhez elengedhetetlen, hogy olyan hirdetésszövegeket írjunk, amelyek felkeltik és fenn is tartják a potenciális érdeklődők figyelmét, hatással vannak rájuk, illetve cselekvésre ösztönzik őket. A növekvő zajban azonban egyre nehezebb az érdeklődés aktivizálása, ezért segítségként összegyűjtöttünk 5 tippet az ütős hirdetésszövegek megírásához!

2022-04-20
PPC kampánykezelés

Google Ads újdonságok 2022-ben

A Google minden évben számos újdonsággal és fejlesztéssel ösztönzi hirdetői, arra, hogy új módszereket próbáljanak ki vagy praktikákat sajátítsanak el. Ez a folyamatos fejlődés nem csak a hirdetők eredményességét segíti elő, de a hirdetések jobb teljesítményéhez is nagyban hozzájárul. A következőkben négy olyan újdonságot mutatunk be, amellyel érdemes lesz foglalkozni 2022-ben.

Kristóf
2022-04-05
PPC kampánykezelés

PPC ügynökség vs. szabadúszó - melyiket válaszd?

A legtöbb vállalkozás esetében a növekedés során egyszer eljön az a pont, amikor már nincs lehetőség minden terület házon belüli kiszolgálására. De hosszas, kemény munka után persze nem könnyű rábízni szeretett cégednek bármely ügyes-bajos dolgát tulajdonképp ismeretlenekre. Megannyi kérdés cikázhat ilyenkor a fejedben, de a legfontosabb: mégis kire bízd rá ezt a felelősségteljes feladatot? Mi is gyakran találkozunk ezzel a kérdéssel és bizalmatlansággal, és ezen szeretnénk segíteni! Tapasztalataink szerint általában a PPC kampánymenedzsment az elsők között szerepel azon területek közül, amit kiszerveznek a cégvezetők, ezért úgy döntöttünk, hogy kielemezzük, melyik a jobb: egy PPC ügynökség vagy egy szabadúszó?

Levi
2022-01-19
PPC kampánykezelés

PPC trendek és újdonságok 2022-ben

A tavalyi évhez hasonlóan, idén is összegyűjtöttük azokat a PPC trendeket és újdonságokat, amelyek jövőre, 2022-ben várhatóak, marketing fronton. Ha érdekelnek a legújabb módszerek, akkor ez a cikk neked szól!

Kristóf
2021-11-25
PPC kampánykezelés

A kampánytervezés kihagyhatatlan lépései az online térben - 2. rész

Előző cikkünkben elkezdtük megfogalmazni céljainkat és megtervezni a kampányunkat. Ebben a bejegyzésben bemutatjuk a sikeres kampánymenedzsment legalapvetőbb feltételeit, és összegyűjtöttük a végeredmény értelmezéséhez szükséges kifejezéseket.

Anna
2021-10-28
PPC kampánykezelés

Mi az az optimalizált célzás, és mikor érdemes használni?

2021 júliusában a Google bevezette az optimalizált célzást. Ez egy automatikus célzási mód, melyet a Display, Discovery és egyes video kampányokban alkalmazhatunk. “A cél az, hogy a hirdetők olcsóbb konverziókhoz jussanak, amelyek kívül eshetnek a vélt közönségen" - nyilatkozta a Google.

Anna
2021-10-14
PPC kampánykezelés

A kampánytervezés kihagyhatatlan lépései az online térben - 1. rész

Akár marketingügynökséggel, szabadúszó szakértővel, akár önállóan vágnál bele egy online marketing kampány megtervezésébe és lebonyolításába, az első lépés mindig az legyen, hogy alaposan átgondolod, mit is szeretnél elérni, és ehhez a célodhoz milyen lépésekkel jutsz közelebb. Mutatjuk, szerintünk melyek a legfontosabb állomások a kampány tervezése során.

Anna
2021-08-11
PPC kampánykezelés

A Facebook kampányindítás folyamata, avagy a legfontosabb teendőid lépésről-lépésre

Egy Facebook kampány elindítása a felhasználók számára is jól látható elemek - például a kreatívok és hirdetésszövegek elkészítése - mellett számos egyéb, fontos háttérmunkálatot is igényel, amelyekkel érdemes tisztában lenned, ha önállóan indítanál kampányokat a hirdetéskezelőn keresztül. Mutatjuk, milyen folyamatokat kell végigjárnod.

Évi
2021-08-04
PPC kampánykezelés

A sikeres Google Ads kampányokért ezekre is figyelned kell

Ha követted eddigi cikkeinket, melyekben bemutatjuk, hogyan lehetnek Google Ads kampányaid még sikeresebbek, akkor valamennyire már biztosan profi vagy a témában, de mindig van hová fejlődni, ezért hoztunk neked újabb 5 buktatót, amelyekre érdemes odafigyelned, ha eredményes és jól működő Google Ads kampányokat szeretnél futtatni.

Heni
2021-07-22
PPC kampánykezelés

Hogyan válaszd ki a megfelelő kampánycélt Facebookon?

Rendszeresen futtatsz Facebook kampányokat, de nem hozzák az általad elvárt sikert? Úgy érzed, csak az ablakon dobálod ki a pénzt? Akkor itt a stratégiával és a nem feltétlen jól megválasztott kampánycéllal lesz a gond. Tény, hogy a Facebookon sokféle kampánycél közül választhatunk, de vajon kinek melyik hozhatja a legjobb eredményeket? Nézzük meg együtt!

2021-07-14
PPC kampánykezelés

Minden, amit tudnod kell, mielőtt YouTube hirdetésekbe kezdesz

Minden felhasználó rémálmaként számon tartott YouTube hirdetésekkel hatalmas eredményeket érhetsz el, hogyha gyorsan, sokaknak és olcsón szeretnéd eljuttatni üzenetedet. Azonban mielőtt veszetlenül nekiállnál hirdetési fiókod és kampányaid létrehozásának, olvasd el cikkünket, mert könnyen előnye hátrányává is válhat, hogyha nem vagy elég tájékozott!

Merci
2021-06-28
PPC kampánykezelés

Emeld új magasságba közösségi média jelenléted, robbanj be a TikTok hirdetések kalandos világába

Te is mindig maximálisan kihasználod az új platformokban rejlő lehetőségeket? Akkor biztos, hogy van már cégednek TikTok fiókja, de hogy állsz a TikTok hirdetésekkel? Alábbi kisokosunk összefoglal mindent, amire szükséged lehet, mielőtt belevágsz a TikTok hirdetések világába!

Merci
2021-05-26
PPC kampánykezelés

Ne kerülj le a térképről, avagy bevezetés a Waze hirdetések világába

Létezik egy olyan applikáció, ami nem csupán a közlekedés és a navigáció területén lehet segítségünkre, de marketing szempontból is egyre fontosabbá válik, ugyanis amellett, hogy már minimális büdzsével is hirdethetünk rajta, havonta több, mint 100 millió aktív felhasználóval rendelkezik, ezért hirdetőként, itt könnyedén elérhetjük célközönségünket. Bizony a Waze-ről van szó, amelynek ezt a funkcióját - ha fizikai üzlettel rendelkezel - mindenképpen érdemes kihasználnod. Következő cikkünk elolvasásával jobban megismerheted a platform hirdetési lehetőségeit.

Évi
2021-04-29
PPC kampánykezelés

Íme 5 tipikus hiba a Google Ads Display kampányok beállításánál

Eddigi írásaink elolvasása után, remélhetőleg már Neked is sikeresen futnak a Google Ads kampányaid. Amennyiben kizárólag a Display kampányok hatékonyságára koncentrálnál, érdemes elolvasnod alábbi blogcikkünket, ugyanis megérkezett Google Ads bakikat bemutató cikksorozatunk 4. része, kifejezetten a Display kampányokra szabva. Az alábbiakban bemutatunk 5 olyan lépést, amelyek figyelembe vétele Google Ads Display kampányaid sikerességéhez vezethet. A teljesség igénye nélkül: lesz szó dinamikus, valamint reszponzív hirdetésekről és a Display kampányok esetében elérhető célzási lehetőségekről is.

Heni
2021-04-21
PPC kampánykezelés

Így nézheted meg, mit hirdetnek a versenytársaid

Az üzleti sikerhez a legtöbbször nem elég egy jó termék vagy szolgáltatás ötlet, hiszen annak hírét is el kell juttatnod a potenciális vásárlókhoz, így hirdetéseiddel is ki kell emelkedned a tömegből. Fontos, hogy ne maradj le versenytársaidtól, ezért érdemes figyelemmel kísérni őket, ami valljuk be nem egyszerű, ugyanis számtalan hirdetés fut az online térben. Mit szólnál, ha mutatnánk pár hasznos eszközt, amelyek segítségével egyszerűen nyomon követheted a konkurens cégek hirdetéseit, inspirációt gyűjthetsz az üzletág legjobbjaitól? Ez ugyanis lehetséges, hiszen léteznek olyan eszközök, melyekkel egyszerűen megnézheted, hogy a különböző platformokon mit és hogyan hirdetnek versenytársaid.

Évi
2021-02-24
PPC kampánykezelés

Mit hozhat az idei év a PPC területén?

Mind az ügyfeleinktől, mind a szakmában elhangzó kérdés minden egyes új év kezdetén (vagy egy adott év végén), hogy milyen új trendek várhatók. Lássuk, hogy mi mit látunk, mit várunk 2021-re.

Tamás
2021-02-08
PPC kampánykezelés

Facebook hirdetési limit: minden, amit tudnod érdemes!

Talán már ti is hallottátok a hírt, hogy 2021 februártól a Facebook korlátozza az egyes oldalakhoz tartozó aktív hirdetések számát. Elsőre talán ijesztő lehet a tény, de valójában a sok hirdetés nem minden esetben tesz jót az eredménynek, így a korlátozás hordozhat magában fejlődési lehetőségeket is. Ha érdekel, hogy pontosan mitől függ a megjeleníthető hirdetéseid száma, vagy hogyan használhatod ki a leghatékonyabban a helyzetet, érdemes elolvasnod blogcikkünket!

Évi
2021-01-26
PPC kampánykezelés

Így hozz létre értékes érdeklődés alapú célközönségeket Facebookon!

Hogyan érd el pontosan azokat az embereket a Facebookon, akikből tényleges vásárlóid lesznek? Mutatjuk!

2021-01-13
PPC kampánykezelés

20%-os szabály eltörölve - de mégis mennyi szöveg teljesít jól a Facebook kreatívokon?

Bizonyára hallottátok már a hírt, hogy a Facebook megszüntette a sokunk életét megnehezítő 20%-os szöveg szabályt. Nincs már többé szükség a kreatívok átfuttatására a szövegfedettségi eszközön, majd alakítgatására addig, amíg ,,OK”-ot nem mutat a tool. Azonban a hirtelen jött szabadságban nem lehetett tudni, hogy akkor most mégis mennyi szöveget lenne érdemes feltünteti a képeken, videókon. Éppen ezért leteszteltük, mutatjuk az eredményt.

Timi
2020-12-09
PPC kampánykezelés

Hogyan használd a buyer perszónát a kampánytervezéshez?

Jó a brand, megfelelőek a szolgáltatások, termékek, tetszetős az aktuális ajánlat is, de az üzenet mégsem megy át. A legtöbbször saját magukat akarják eladni a cégek, figyelmen kívül hagyva a potenciális vásárlók igényeit. Ezt találjuk az egyik legnagyobb szarvashibának egy aktuális kampányüzenet, vagy éppen a brand általános érvényű üzenetének kialakításakor. Az alábbi cikkben pont ahhoz szeretnénk megfelelő támpontokat nyújtani, hogy ezeket a hibákat el tudd kerülni és azáltal tűnj ki a piaci zajból, hogy Téged igen is érdekelnek a vásárlóid.

2020-11-25
PPC kampánykezelés

7 tipp a Facebook kampányok sikeres beállításához!

A Facebook hirdetések készítésénél a legjobb barátunk és a legnagyobb ellenségünk is a hirdetéskezelő. Néha segíti a munkánkat, olykor viszont arra vágyik, hogy még több pénzt "öljünk" hirdetéseinkbe. Ez talán a legismertebb közös pontjuk a Google Ads-el. Na meg persze az, hogy megfelelő céllal szép eredményeket tudunk vele elérni. Ehhez viszont elengedhetetlen a hirdetéskezelőben rejlő funkciók mélyebb ismerete. Ebben a cikkben átnézzük azokat a beállítási lehetőségeket, amelyek nélkül nem érdemes rákattintani a "jóváhagyás" csábító gombjára.

Zsolt
2020-11-18
PPC kampánykezelés

5 tipp a sikeres karácsonyi kampányhoz

Közeledik a karácsony, ezzel együtt a nagy hajsza is. Ez az időszak és a vele járó forgatag az egyik utolsó nagy lehetőség az évben, hogy javítsunk eredményeinken és forgalmat generáljunk. Éppen ezért kiemelten fontos, hogy erre az időszakra megfelelő kampánystruktúrát állítsunk össze, és olyan ötletekkel rukkoljunk elő, amelyekkel felkelthetjük a fogyasztók figyelmét versenytársainkkal szemben. Hoztunk most Neked néhány tippet, amelyek segítségével egyszerűbben tervezheted meg a karácsonyi kampányodat.

Évi
2020-11-10
PPC kampánykezelés

Ha ezeket elkerülöd, Google Ads kampányaid még sikeresebbek lesznek!

Az előző két Google Ads bakikat felsorakoztató cikkünkből már számos olyan hibára fényt derítettünk, amik keresztbe vághatják kampányaink hatékonyságát. Viszont egy ilyen komplex hirdetési rendszernél a jó néhány buktatót nem lehet két bejegyzésben összefoglalni, így megérkezett a további - már inkább haladóknak szóló - beállítási hibákat tartalmazó 3. rész! Többek közt olvashatsz az optimalizálási javaslatokról, Google fiókok összekapcsolásáról, hozzárendelési modellekről, ajánlatkorrekciókról vagy éppen arról, hogyan maxolhatod ki a hirdetésszövegeket.

Heni
2020-10-29
PPC kampánykezelés

Facebook hirdetés? Ezeket mindenképpen gondold át mielőtt belevágsz!

Amikor először adjuk a fejünket Facebook hirdetés létrehozására, gyakran elkövetjük azt a hibát, hogy átsiklunk néhány apró, viszont annál fontosabb részlet felett. Azonban utólag általában kiderül, hogy ha ellenőriztünk volna ezt a pár apróságot kampányindítás előtt, akkor rengeteg időt és pénzt megspórolhattunk volna magunknak.

Zsolt
2020-10-20
PPC kampánykezelés

Hoppá! Saját Facebook Creator Stúdiód lett. Mit kezdesz vele?

Izgalmas innovációkkal és üzleti lehetőségekkel rukkolt elő a Facebook. Tippekkel gazdagított cikkünkben bemutatjuk a Creator Stúdio csínját-bínját.

2020-10-06
PPC kampánykezelés

Melyiket válasszam: a standard vagy a smart shopping kampányt?

Mielőtt létrehozod az első shopping kampányodat webshopod számára, fontos, hogy szakmailag kicsit tájékozódj az alapokról. A Google Ads kezelőfelülete akár pár perc alatt, néhány lépés segítségével végigvezethet a kampánylétrehozási folyamaton, azonban légy körültekintő. Nem mindegy ugyanis, milyen típusú shopping kampányt készítesz. Cikkünk röviden összefoglalja, mit érdemes átgondolnod és előkészítened az első sikeres shopping kampányod futtatásához.

Anna
2020-09-22
PPC kampánykezelés

8 buktató a kulcsszókutatás során - többé ne dőlj be nekik!

Ha használtad már a Google Ads kulcsszótervező eszközét, valószínűleg ismerősek számodra a kulcsszókutatás lépései: ötletgyűjtés, csoportosítás, adatok lekérése és rendszerezése. Ne tévesszen meg azonban a látszat: a faék egyszerűségűnek tűnő eszköz számos buktatót rejt magában, amivel könnyedén elfuserálhatsz egy egyébként tökéletesen működőképes kampánytervet. Mutatjuk, mire érdemes odafigyelned a kulcsszókutatás során!

Dóri
2020-08-27
PPC kampánykezelés

8 újabb Google Ads beállítási hiba, amiket érdemes elkerülni

A Google Ads nem csak a digitális reklámügynökségek, hanem szinte bármilyen cég számára elérhető. A vállalatok könnyen hozzáférhetnek a platformhoz és gyorsan elindíthatják kampányaikat. Egy korábbi blogbejegyzésünkben már összegyűjtöttük a 10 leggyakoribb Google Ads beállítási hibát, viszont ügyfeleink kampányainak állandó kezelésének és a Google Ads audit szolgáltatásunknak köszönhetően ismét számos fiókba nyertünk betekintést, amikben újabb általános hibákat véltünk felfedezni. Ha szeretnéd ezeket elkerülni, ez a cikk Neked szól!

Heni
2020-08-13
PPC kampánykezelés

Facebook bejegyzés promo: forgalom vagy bejegyzéshez fűződő aktivitás kampány?

Az elmúlt években a Facebook organikus elérés jelentősen csökkent. Ma már ha közzéteszünk egy bejegyzést, és nem támogatjuk hirdetéssel, sokkal nehezebb elérni a felhasználókat. Ha szeretnénk hirdetéssel kiemelni egy bejegyzést, nem mindegy, milyen kampánycélt választunk. Mutatjuk, nekünk mi vált be!

Timi
2020-07-29
PPC kampánykezelés

A 10 leggyakoribb hiba a Google Ads kampányok beállítása során

A Google Ads minden vállalkozásnak számtalan lehetőséget kínál, és könnyedén megsokszorozhatja az érdeklődők és vásárlók számát. Azonban a kampányok beállítása sok buktatót rejt magában, és akár egyetlen rossz kapcsoló is agyonvághatja hirdetéseid sikerét. Ezért elengedhetetlen, hogy minden beállításod a helyén legyen - mi most bemutatjuk a 10 leggyakoribb hibát, amit a legkönnyebb elkövetni.

Levi
2020-06-24
PPC kampánykezelés

Webshop keresési kampányok és az ajánlattételi stratégiák

Gyakran előfordul, hogy bár tervezzük shopping kampány indítását, hetekig, akár hónapokig is elhúzódik, többnyire technikai okok miatt. Erre az átmeneti időszakra javasoljuk az alábbi hirdetési módszereket. Cikkünk első részében Google Ads fiókunk felépítését és a kampánytípusokat vettük sorra. Most a keresési kampányok szerkezetéről, a bővítményekről és az ajánlattételi típusokról ejtünk pár szót.

Anna
2020-06-17
PPC kampánykezelés

Így készíts hatékony Message ads hirdetéseket LinkedInen

Alaposan, számos ismérv szerint körülhatárolható üzleti célközönség kapja meg, jobban teljesít, mint a kiküldött e-mailek, és remekül mérhető a teljesítménye. Mi az? A LinkedIn Message ads! Egyelőre azonban csak angol nyelven használhatjuk ki az előnyeit.

Anita
2020-06-10
PPC kampánykezelés

Így hirdethetsz sikeresen a Twitteren

A Twitteren való hirdetésben rengeteg lehetőség rejlik, azonban a magyar vállalkozások gyakran nem fordítanak elég figyelmet a platformra. Ha szeretnéd külföldön népszerűsíteni a terméked, szolgáltatásod, de eddig nem találtad meg a megfelelő platformot hozzá, érdemes számításba venned a Twittert! Kinek is érdemes belevágni? Milyen lehetőségeket nyújt? Cikkünkből megtudhatod!

Klaudia
2020-06-03
PPC kampánykezelés

Pinterest hirdetéseket már itthon is megéri futtatni!

A Pinteresten való hirdetés újdonságnak számít Magyarországon, ezért nagyon kevesen élnek ezzel a lehetőséggel annak ellenére, hogy Pinteresten más platformokhoz képest alacsonyabb költségen lehet hirdetni. Ez a hirdetési forma kiemelkedő eredményeket nyújthat igen kedvező áron, emellett pedig számos előnnyel is jár. Cikkünkből megtudhatod, hogy miért érdemes belevágnod!

Klaudia
2020-05-28
PPC kampánykezelés

Kulcsfontosságú stratégiák Google Ads kampányaid sikeres újraindításához

Hacsak nem étrendkiegészítőket forgalmazó webshopot vagy csomagszállító vállalkozást üzemeltetsz, minden bizonnyal Te is nap mint nap tapasztalod a kialakult válság hatásait. A járvány hónapjai világszerte gyökeresen változtatták meg a gazdasági környezetet - ebben az új helyzetben pedig sorsdöntő lehet, hogy okos stratégiákkal, a megfelelő információk birtokában a legtöbbet hozd ki Google Ads hirdetéseidből. Összegyűjtöttük azokat a bevált technikákat, amelyeket mi is sikeresen alkalmazunk Ügyfeleink kampányainak optimalizálásához, illetve úrjaindításához.

Dóri
2020-05-20
PPC kampánykezelés

Webshop kampányok Google Ads-ben - alternatívák shopping kampány helyett az e-kereskedelemben

Ha webshopot tervezünk hirdetni Google Ads-ben, mostanság már mindenki a shopping kampányt javasolja. Ez rendben is volna, de mi a helyzet akkor, ha nem szeretnénk vagy még nem adottak a technikai vagy egyéb feltételek a shopping kampány indításához? Milyen egyéb, webshop-specifikus kampányt indítsunk, illetve hogyan építsük fel a fiókunk szerkezetét?

Anna
2020-05-12