A YouTube ma már jóval több egy egyszerű videómegosztó oldalnál: a platformra percről percre töltik fel a videókat a szórakoztató és ismeretterjesztő témáktól kezdve egészen a televíziós produkciókat meghaladó műsorokig - így nem csoda, hogy a több mint kétmilliárd aktív felhasználó egymilliárd órányi videót tekint meg naponta. Az oldal remek lehetőséget nyújt arra, hogy Te is kitűnj a tömegből, mozgóképek útján ismerjék meg márkádat, majd végigkísérd a felhasználókat az ismerkedéstől kezdve egészen a vásárlásig.
A TrueView hirdetésekkel könnyedén elérheted célközönséged és felkeltheted az érdeklődésüket, ugyanis egy hagyományos TV reklámhoz hasonlóan a videók előtt, közben és után jelenhetnek meg különböző hosszúságokban. A nézőknek ugyan lehetősége van 5 másodperc után átugorni a hirdetéseket, azonban ennek a formátumnak hatalmas előnye, hogy ezek után nem kell fizetned - csak azokat a megjelenéseket számlázza ki a platform, amikor valóban megnéztek hirdetésedből legalább 30 másodpercet. Ezáltal a TrueView az egyik legversenyképesebb hirdetési forma, amely sales funneled minden szintjén segíti megszólítani potenciális vásárlóidat!
A TrueView hirdetések asztali gépen, mobilon, tableten, TV-n és játékkonzolon is megjelenhetnek a videó előtt, közben vagy után.
A rövid, ütős Bumper hirdetéseket nem tudják átugorni a felhasználók, emiatt garantált, hogy 6 másodpercig teljes figyelmüket Neked szentelik. Ezáltal tökéletesen alkalmas a márkaépítésre, minél többször találkoznak rövid üzeneteddel, annál valószínűbb, hogy később egy másik hirdetéseden keresztül vagy maguktól felkeresik weboldaladat. Érdemes a Bumper hirdetéseket arra használnod, hogy a felhasználókat betereld sales funneledbe, és megismertesd velük márkádat.
A Bumper hirdetések minden eszközön megjelenhetnek a videó előtt, közben vagy után, de főként mobil készülékeken hatékonyak.
Amennyiben a nézők már találkoztak videós hirdetéseiddel, érdemes gondoskodni arról, hogy később is eszükbe jusson vállalkozásod, és ellátogassanak weboldaladra. A szalaghirdetések tökéletes megoldást nyújtanak erre, ugyanis a videó közben egy rövid szöveggel vagy egy keskeny képpel figyelmeztetik a felhasználókat ajánlatodról, amelyre kattintva rögtön kapcsolatba is léphetnek Veled.
A Google Ads számos további lehetőséget kínál arra, hogy videóid - és ezáltal márkád - minél több emberhez eljuttasd. Ehhez egy remek lehetőség a Discovery hirdetések használata, amelyek akkor és ott jelennek meg célközönségednek, amikor inspirálódnak, új megoldásokat keresnek és ezek után érdeklődnek. Videód könnyedén beleolvad az érdeklődőknek szóló tartalomba, natív környezetben jelenik meg és lehetőséget nyújt, hogy a Te céged legyen az, amellyel hosszú távon elköteleződnek a fogyasztók.
A Discovery hirdetések segítségével videód megjelenhet a keresési találati oldal tetején is, az első helyen.
A kampányok teljesítményét Veled közösen és elsősorban megtérülés alapján értékeljük, hogy az hosszútávon Neked is megérje.
Kampányaidra akkor is figyelünk, ha kapcsolattartód szabadságon van, helyettesítését mindig megoldjuk.
Célunk, hogy olyan többletbevételt generáljunk Számodra, amely bőven kompenzálja kampánykezelési díjunkat.
Nem kérjük, hogy hosszútávra elköteleződj, szeretnénk hónapról hónapra bizonyítani hogy érdemes velünk együtt dolgoznod.
Csapatban dolgozunk, így megbirkózunk a több platformos kampányokkal, kreatív feladatokkal vagy szorosabb határidőkkel is.
A kampánykezelésen kívül számos kapcsolódó területen is otthon vagyunk, legyen szó kreatív és landing page készítésről, keresőoptimalizálásról vagy A/B tesztelésről.
Audit szolgáltatásaink segítségével feltárjuk azokat a kiaknázatlan lehetőségeket, amelyekkel honlapod, érkeztető oldalaid és kampányaid teljesítménye tovább fokozható, így azok még több konverziót és bevételt vagy jobb megtérülést generálhatnak Számodra!
Google Ads audit igénylése