Marketingtevékenységed kiszervezése hatalmas lépés - és igen, valóban tartogathat olyan buktatókat, amelyek könnyedén romba dönthetnek egy sikeresnek ígérkező együttműködést. Mutatjuk, milyen tipikus hibákkal találkozunk, amelyeket elkerülve értékes időt, energiát és pénzt spórolhatsz cégednek!
Gondolkodtál már azon, hogy a Te viselkedésed alapján milyen buyer persona készülhet? Gyere velünk a kulisszák mögé, ahol most akasztják a hóhért, vagyis fény derül az ügynökségi personákra!
Ahogy egy első randevún, úgy egy első szakmai konzultáción is több lehet még benned a kétség, mint a bizonyosság - és ez így természetes. Épp ezért fontos, hogy felkészülten, a megfelelő kérdésekkel érkezz az első találkozóra, így azonnal meggyőződhetsz róla, van-e jövője az üzlet kapcsolatnak, vagy érdemes inkább menekülőre fognod, mielőtt még túl késő lenne…
Tippeket és tanácsokat adunk, nem is egyet, hanem kapásból nyolcat, amelyek segítségedre lesznek a megfelelő marketing ügynökség kiválasztásában, avagy mit is jelent a 8K modell és hogyan alkalmazd a gyakorlatban.
Az elmúlt évek történései a digitális világba tereltek, de nem tudod, pontosan mit és hogyan csinálj? Tetemes összeget költöttél el, sok időt fordítottál online marketingre, de nem térült meg? Gondolkodtál már azon, hogy online marketing ügynökségre bízod a szakmai munkát, de nem vagy biztos benne, hogy milyen kötelezettségekkel is jár mindez?
Mi jelenthet a KATA távozása a marketing szakmából? Kik lesznek a legnagyobb vesztesek, és kik profitálhatnak a legtöbbet az új helyzetből? Hogyan hat majd az új adózási környezet a marketing ügynökségek piacára, szolgáltatásaira és árképzésére? Ha Téged is foglalkoztatnak ezek a kérdések, tarts velünk!
Nemrég egy fontos mérföldkövet lépett át a Selector blogja, ugyanis felkerült a 100. cikk is az oldalunkra. Ennek örömére szerettünk volna egy kicsit visszaemlékezni, mi minden is történt az első cikk megjelenése óta.
A legtöbb vállalkozás esetében a növekedés során egyszer eljön az a pont, amikor már nincs lehetőség minden terület házon belüli kiszolgálására. De hosszas, kemény munka után persze nem könnyű rábízni szeretett cégednek bármely ügyes-bajos dolgát tulajdonképp ismeretlenekre. Megannyi kérdés cikázhat ilyenkor a fejedben, de a legfontosabb: mégis kire bízd rá ezt a felelősségteljes feladatot? Mi is gyakran találkozunk ezzel a kérdéssel és bizalmatlansággal, és ezen szeretnénk segíteni! Tapasztalataink szerint általában a PPC kampánymenedzsment az elsők között szerepel azon területek közül, amit kiszerveznek a cégvezetők, ezért úgy döntöttünk, hogy kielemezzük, melyik a jobb: egy PPC ügynökség vagy egy szabadúszó?
Arról már korábban írtunk, hogy milyen vitathatatlan előnyökkel jár marketing ügynökséggel dolgozni, azonban, ha azt is tudni szeretnéd, hogy milyen szempontokra figyelj a megfelelő online marketing partner kiválasztásakor, ez a cikkünk Neked szól!
Gondoltál már arra, hogy a home office-nak nem kell szükségszerűen azt jelentenie, hogy otthonról dolgozol egyedül minden egyes nap? Esetleg az is megfordult már a fejedben, hogy milyen jó lenne, ha csapatodnak lenne lehetősége bejárni egy fix irodába, ugyanakkor saját helyiséget mégsem szeretnél bérelni? Ha ezek a kérdések Téged sem hagynak nyugodni, mondjuk a megoldást: coworking!
A koronavírus-járvány már számos kihívás elé állította a hirtelen home office-ra kényszerült csapatokat. A legtöbb szervezetnek hamar sikerült átállnia az online meetingekre, és a feladatok delegálását is sikerült megoldani valahogy. Azonban számos cégnél az otthonról való munkavégzés legnagyobb akadálya a bizalmatlanság: honnan tudom, hogy a munkavállaló valóban dolgozik, és nem csak a lábát lógatja egész nap? Mi van, ha a munkaidejének 80%-át a Netflix teszi ki, és csak a maradék 20%-ban koncentrál a munkára? Nem kell azonnal visszarendelni mindenkit az irodába, ugyanis ma már rendkívül komplex időmérő alkalmazások érhetők el, amelyek segítenek abban, hogy tudd, munkavállalóid pontosan mivel is töltik az idejük - és hidd el, még ennél is jóval többet megtudhatsz általuk!
Minden cégnél vannak olyan appok, melyek teljesen beépültek a mindennapokba és jelentősen megkönnyítik a munkafolyamatokat. Mi, a Selectornál, már számos alkalmazást kipróbáltunk, azonban kettő olyan van, amelyet tényleg minden egyes nap használunk a zökkenőmentes belső kommunikáció elősegítésére és a munkafolyamatok követésére. Most megmutatjuk, melyik ez a két applikáció, és, hogy mit tudnak!
Örömmel fogadunk minden ötletet és témát, amelyről szívesen olvasnál!
Írj nekünkTelefon: +36 20 414 5065
Email: hello@selector.hu
Iroda: 1072 Budapest,
Klauzál u. 30.