A mesterséges intelligencián (MI/AI) alapuló szövegíró eszközök, ha jól használjuk őket, rengeteg időt spórolhatnak nekünk. Emellett az emberi szövegíráshoz szükséges idő töredéke alatt képesek jó vagy (ritkán) kiváló minőségű tartalmakat készíteni számunkra. Ha Te is adnál nekik egy esélyt, segítünk a döntésben: összegyűjtöttük a legjobb AI szövegíró programok előnyeit és korlátait.
Bár a mesterséges intelligencia csak egy-két éve jelent meg a mindennapjainkban, már a hirdetéskezelésbe is beszivárogtak a különböző AI-alapú megoldások. Mutatjuk is, mi mindenre használhatod majd a Google mesterséges intelligenciáját a kampányaidban - és mire érdemes figyelned, ha kipróbálod!
A történetmesélés nemcsak a marketing, de a kommunikáció és a meggyőzés területén is kulcsfontosságú — főleg azért, mert a hatékony történetmesélés képessége lehetővé teszi, hogy a személyes vagy céges márkák mélyebb kapcsolatot alakítsanak ki a célközönségükkel.
Mindenki, aki bármilyen szinten foglalkozik weboldalakkal, tisztában van azzal, hogy a Google algoritmusainak folyamatos frissítése egyfajta stratégiai játékhoz hasonlítható. Minden egyes frissítés újabb és újabb rejtélyeket, kihívásokat hoz, melyek megoldása - az indulatok csillapítását követően - igazi kihívást jelent.
Gyorsan, valami érdekeset! Ez lehetne a mottója a rövid idő alatt fogyasztható YouTube Shorts videóknak, melyek egyre nagyobb teret hódítanak, különösen a fiatalok körében. Ám a YouTube Shorts egy olyan eszköz, amely nemcsak a közönség szórakoztatására szolgál, hanem SEO szempontból is jelentős előnyöket kínálhat, mivel közvetlenül befolyásolhatja a keresőmotorokban való megjelenést és a rangsorolást.
Hogyan szerezhetsz előnyt a TikTokon a keresőoptimalizálás (SEO) eszközeivel? A TikTok rohamos növekedése nem maradt észrevétlen a digitális térben: maga a Google is elismerte, hogy a TikTok erős versenytársává vált, különösen a feltörekvő Z generáció számára - amely már nem szeret elmerülni a részletekben, sokkal inkább preferálja a vizuális tartalmakat, és kiemelten a rövid, informatív videókat. Bár a TikTok nem akarja felváltani a Google-t, bizonyos keresési funkciókkal már most is rendelkezik. Lássuk, hogy is működik a keresés és a keresőoptimalizálás TikTokon!
Mindenhonnan azt hallod, hogy a tartalommarketing elengedhetetlen a közönség építéséhez és a vállalkozás növekedéséhez. Viszont rengeteg munka van vele, és sokszor alig tudsz lépést tartani. Ami még rosszabb, hogy nem látod az ígért eredményeket, és félsz, hogy csak az idődet pocsékolod. Ha ez ismerősen hangzik, nem vagy egyedül.
Psszt! Egy picit csendesedj el és figyelj! Te is hallod? Óriási a marketingzaj 2022-ben. Kezdj el görgetni a Facebook idővonaladon, vagy a nyisd meg a Youtube-ot, és máris látni fogod, hogy dübörögnek az online marketing hirdetések. Szó szerint sorban állnak, hogy vedd őket észre. Impulzus- impulzus hátán. És most jössz TE a képbe. Hogyan legyél hangosabb, mint a többiek?
A keresőoptimalizálás alapvető célja, hogy a Google (illetve más keresőmotorok) jó helyen jelenítsék meg az oldalunkat a releváns keresésekre. Rengeteg eszköz, trükk és tipp létezik ennek elérésére: ha érdekel, hogyan győzheted meg a keresőmotorokat arról, hogy oldalad értékes tartalmat kínál a felhasználóknak, érdemes SEO-val (Search Engine Optimization) foglalkozó blogcikkeket és útmutatókat böngészni.
Kampányaink sikerességéhez elengedhetetlen, hogy olyan hirdetésszövegeket írjunk, amelyek felkeltik és fenn is tartják a potenciális érdeklődők figyelmét, hatással vannak rájuk, illetve cselekvésre ösztönzik őket. A növekvő zajban azonban egyre nehezebb az érdeklődés aktivizálása, ezért segítségként összegyűjtöttünk 5 tippet az ütős hirdetésszövegek megírásához!
A kulcsszókutatás a SEO optimalizált szövegírásnak és így magának a keresőoptimalizálásnak is az első lépése. Hogyan működik? Hogyan végezzük el olyan profin, mint egy SEO ügynökség? Megmutatjuk, hogyan csináld.
Sokaknak homályos fogalom a keresőoptimalizálás, és sok tévhit kering róla. Mi a keresőoptimalizálás célja? Mit csinál egy SEO ügynökség, és hogyan segít a keresőoptimalizálásban?
A SEO szövegírás nagyszerű eszköz arra, hogy érdeklődőket szerezz az oldaladra. Hogy miért? Mert a jó SEO szövegben az információ, a tartalom és a stílus összedolgozik a technikával. Hiszen napjainkban az emberek éheznek az információra. És hol jutnak hozzá? Az interneten. Bármilyen témáról is legyen szó, kertészkedés, autószerelés, főzés. Ezért egy jól megírt szöveg, melyet megfelelően optimalizáltál, rengeteg látogatót hoz az oldaladra. Éveken át.
Örömmel fogadunk minden ötletet és témát, amelyről szívesen olvasnál!
Írj nekünkTelefon: +36 20 414 5065
Email: hello@selector.hu
Iroda: 1072 Budapest,
Klauzál u. 30.