A Facebook Ads pontos célzási beállításain keresztül üzenetünket rendkívül hatékonyan juttathatjuk el célközönségünk számára, és ezáltal azok figyelmét is felkelthetjük, akik eddig még nem hallottak rólunk. A márkaépítéstől kezdve az értékesítésig széles eszköztár áll a rendelkezésünkre annak érdekében, hogy elérjük azt a kampánycélt, amelyik leginkább illeszkedik vállalkozásodhoz!
A hírfolyam a Facebook központja, ahol a felhasználók áttekinthetik ismerőseik és a követett oldalak, csoportok által közzétett bejegyzéseket. Hirdetéseiddel itt könnyedén felkeltheted potenciális vásárlóid figyelmét, és átirányíthatod őket honlapodra, Facebook oldaladra vagy akár egy alkalmazáson belüli felülettel is elnyerheted a bizalmukat.
Hirdetéseid megjelenhetnek egyszerű képes hirdetés formájában, de interaktívabb galéria, carousel vagy videó típusú hirdetésként is, akár Facebook csoportokon belül.
A Stories egy olyan teljes képernyős felület, ahol a felhasználók néhány másodperces képeket, videókat osztanak meg egymással általában közvetlenebb, személyesebb hangnemben, mint a hírfolyamban. A tartalmak között könnyedén felbukkanhatnak a Te hirdetéseid is néhány másodpercig, amelyek így remek lehetőséget nyújtanak arra, hogy építsd márkád, vagy épp figyelmeztesd azokat, akik korábban jártak már az oldaladon, de vásárlás nélkül távoztak.
A Stories hirdetésekkel elsődlegesen mobilon fog találkozni célközönséged.
A Messenger-hirdetések segítik az embereket abban, hogy beszélgetést kezdeményezzenek a vállalkozásoddal. Személyes kapcsolatot teremthetsz az aktuális és a potenciális ügyfeleiddel, amihez számos interaktív vagy automatizált funkció közül választhatsz.
Hirdetéseid a Messenger bejövő üzenetei között fognak megjelenni.
Érdeklődőkeresési hirdetésekkel olyan embereket találhatsz, akik érdeklődnek termékeid vagy szolgáltatásaid iránt, és adatokat gyűjthetsz tőlük a Facebookon belül, egy beépített űrlap segítségével - így könnyedén elküldhetik Neked például nevüket, e-mail címüket, telefonszámukat egy árajánlat kéréshez.
Az érdeklődőkeresési hirdetésekkel potenciális ügyfeleidet tudod azonosítani különféle adatok bekérésével.
Az Instagram a mai napig megmaradt eredeti koncepciójánál, és az alkalmazásban csak képeket és videókat lehet megosztani, amelyeket még mindig a személyes felhasználók dominálják a vállalkozásokkal szemben. Épp emiatt kínál remek lehetőséged arra, hogy márkáddal kitűnj a tömegből egy gyönyörű vizuális tartalommal!
A Facebook hirdetéseket könnyedén megjeleníthetjük Instagramon is, de akár önálló formátumokat is tervezhetünk a platformra.
A kampányok teljesítményét Veled közösen és elsősorban megtérülés alapján értékeljük, hogy az hosszútávon Neked is megérje.
Kampányaidra akkor is figyelünk, ha kapcsolattartód szabadságon van, helyettesítését mindig megoldjuk.
Célunk, hogy olyan többletbevételt generáljunk Számodra, amely bőven kompenzálja kampánykezelési díjunkat.
Nem kérjük, hogy hosszútávra elköteleződj, szeretnénk hónapról hónapra bizonyítani hogy érdemes velünk együtt dolgoznod.
Csapatban dolgozunk, így megbirkózunk a több platformos kampányokkal, kreatív feladatokkal vagy szorosabb határidőkkel is.
A kampánykezelésen kívül számos kapcsolódó területen is otthon vagyunk, legyen szó kreatív és landing page készítésről, keresőoptimalizálásról vagy A/B tesztelésről.
Néhány szám, amely a szakértelmünket mutatja:
Audit szolgáltatásaink segítségével feltárjuk azokat a kiaknázatlan lehetőségeket, amelyekkel honlapod, érkeztető oldalaid és kampányaid teljesítménye tovább fokozható, így azok még több konverziót és bevételt vagy jobb megtérülést generálhatnak Számodra!
Facebook Ads audit igénylése