A PR az egyik legfontosabb eszköz a bizalom és hírnév kiépítéséhez. Azt már kevesebben tudják, hogy a mai digitális környezetben az is elengedhetetlen, hogy integráljuk a PR-t SEO stratégiánkba. Mutatjuk, hogyan!
Napjainkban egy vállalkozás sikerének meghatározó eleme, hogy milyen könnyen találhatók meg a termékei vagy szolgáltatásai az interneten. Ebből a szemszögből nézve a lokális SEO nem csupán egy marketing eszköz; ez egy stratégiai fegyver, amely segít a helyi vállalkozásoknak kiemelkedni a tömegből, és közvetlen kapcsolatot teremteni potenciális ügyfeleikkel.
Hogyan minimalizálhatod annak kockázatát, hogy honlapodat hátrányosan érintse egy Google frissítés, ha pedig büntetést kaptál, mit tehetsz ellene és hogyan hozhatod leggyorsabban helyre? A bajt megelőzni általában egyszerűbb, ez alól ez a terület sem képez kivételt.
A weboldalunkat számos módon összeköthetjük a Google különböző eszközeivel. Azért 2+4 felosztás szerepel a címben, mert valójában közvetlenül 2-t integrálunk a kódba. Sőt ha Tag Managert használunk, akkor a gyakorlatban csupán 1 db plug-innal megalapoztuk az összes többi eszköz összekötésének lehetőségét.
A Google Cégprofil jelentős támogatást ahhoz, hogy helyi ügyfeleid rádtaláljanak, így érdemes odafigyelni annak optimalizálására és folyamatos karbantartására. Ebben a cikkben tippeket adunk, mire figyelj oda, hogy profilod valódi ügyfeleket hozzon!
Egy Google Cégem profil felépítése szerencsére nem igényel programozási vagy komolyabb IT-s tudást, viszont számtalan előnnyel járhat. Gondoltad volna, hogy organikusan tudod befolyásolni az elhelyezkedésed a Google keresésekben? Egy naprakész és releváns fiókkal könnyedén, extra költségek nélkül kerülhetsz a keresések elejére. Viszont ezzel az előnnyel komoly felelősség is társul, hiszen egyáltalán nem mindegy mit jelenítesz meg rajta.
Örömmel fogadunk minden ötletet és témát, amelyről szívesen olvasnál!
Írj nekünkTelefon: +36 20 414 5065
Email: hello@selector.hu
Iroda: 1072 Budapest,
Klauzál u. 30.