A PR az egyik legfontosabb eszköz a bizalom és hírnév kiépítéséhez. Azt már kevesebben tudják, hogy a mai digitális környezetben az is elengedhetetlen, hogy integráljuk a PR-t SEO stratégiánkba. Mutatjuk, hogyan!
Gondolkodtál már azon, hogy a Te viselkedésed alapján milyen buyer persona készülhet? Gyere velünk a kulisszák mögé, ahol most akasztják a hóhért, vagyis fény derül az ügynökségi personákra!
Ahogy egy első randevún, úgy egy első szakmai konzultáción is több lehet még benned a kétség, mint a bizonyosság - és ez így természetes. Épp ezért fontos, hogy felkészülten, a megfelelő kérdésekkel érkezz az első találkozóra, így azonnal meggyőződhetsz róla, van-e jövője az üzlet kapcsolatnak, vagy érdemes inkább menekülőre fognod, mielőtt még túl késő lenne…
Tippeket és tanácsokat adunk, nem is egyet, hanem kapásból nyolcat, amelyek segítségedre lesznek a megfelelő marketing ügynökség kiválasztásában, avagy mit is jelent a 8K modell és hogyan alkalmazd a gyakorlatban.
A történetmesélés nemcsak a marketing, de a kommunikáció és a meggyőzés területén is kulcsfontosságú — főleg azért, mert a hatékony történetmesélés képessége lehetővé teszi, hogy a személyes vagy céges márkák mélyebb kapcsolatot alakítsanak ki a célközönségükkel.
A social média felületek kezelése igen időrabló lehet, ráadásul hatékony használatuk sem mindig egyszerű. Cikkünkből megtudhatod, milyen hozzáadott értékű támogatásra és szakértelemre számíthatsz a közösségi média stratégia kialakításában és végrehajtásában egy social média ügynökségtől.
A PR segítségével növelheted a forgalmadat, értékesítéseid számát, és új piacokra léphetsz. Egy profi PR ügynökség pedig segít elkerülni a tipikus hibákat céged imázsépítése során, tudatos stratégiával kiutat mutatni az egymással versengő PR-tanácsok rengetegéből, és megbízható, stabil hírnevet építeni cégednek - sőt, megelőzni és elkerülni egy-egy potenciális krízist, amely romba dönthetné az imázsod. Mi is tehát a PR, mit csinál egy PR ügynökség, és milyen praktikus részleteket érdemes megfontolnod egy partnerség kapcsán?
Talán elsőre meglepő lehet, de több kutatás is alátámasztja, hogy az emberek - még 2023-ban is - szeretnek hírleveleket olvasni. Viszont néhányan több száz hírlevelet is kaphatnak naponta, így itt is versengeni kell a célcsoportod figyelméért. Ebben a blogcikkben megtudhatod a hírlevél készítés szabályait, hogy Te is ütős levelekkel célozhasd meg a célcsoportodat.
Szeretnél egyedi lenni? Szeretnél kitűnni a versenytársak közül? Ahogy egy személynek, úgy egy márkának is vannak ismertetőjelei. Ha érdekel, hogy melyek a legjobb eszközök és elemek ahhoz, hogy márkaidentitásod egységes, megnyerő és nem utolsósorban hatékony legyen, akkor olvasd el cikkünket, amelyben minden fontos lépést bemutatunk a sikeres márkaidentitás megalkotásához!
A közösségi platformok széles választékából magánemberként személyes preferenciáink alapján kiválasztjuk azokat, amiket szívesen olvasgatunk, hasznosnak találunk. De mi a helyzet az üzleti oldalakkal? Cégednek nem szükséges minden közösségi platformon jelen lenni, azok a felületek azonban nem kerülhetőek meg, ahol a legfontosabb célközönségeid megtalálhatók. A social tartalomgyártás szakértelem nélkül felesleges erőforrás-pazarlás lehet, ezért fontos, hogy a megfelelő partnerrel dolgozz együtt céges profilod kommunikációjában.
Érzed, tudod és látod, hogy ott a helye a vállalkozásodnak a közösségi média frontvonalán? Kitűzted már 2023-as célodnak, hogy meghódítod az instát és tarolni fogsz a Tiktokon? A legjobb helyen jársz. Mivel a közösségi média egy napról-napra változó terület, ezért elhoztuk neked kizárólag a legújabb trendeket, amik elengedhetetlenek/algoritmus mozgatórugói lesznek ebben az évben.
Ha meghallod a TikTok szót, egyből a táncoló fiatalok ugranak be? A sok-sok filter? A TikTok mára ennél jóval több lett, sőt, az egyik legkeresettebb közösségi média felület, viszont a hazai piacon még sokan nem alkalmazzák, így egy lépéssel a versenytársaid előtt lehetsz, ha még idejében megtervezed a közösségi média stratégiádat. Mire figyelj oda? Segítünk!
Milyen könyvet szerettél szívesebben a kezeid közt forgatni fiatalon? Olyat, ami hosszan mesélt el egy történetet csak a szöveg segítségével, vagy olyat, amit sok, izgalmas kép tarkított? Na ugye, hogy az utóbbit. Mindannyian könnyebben fogalmazzuk meg vízióinkat, ha vizuális tartalmat tudunk hozzá társítani. A képek használata olyan mankó és figyelemfelkeltő eszköz, ami információalapú világunk elengedhetetlen elemévé vált.
Bár éves szinten még mindig nő a Facebook-felhasználók száma, a platformnak egyre inkább össze kell szednie magát ahhoz, hogy újra és újra magára vonja első sorban az Instagram- és TikTok-párti fiatalok figyelmét. Jelentjük, elsősorban az influenszereket és saját arcukat ‘használó’ vállalkozókat érintő innovációjukkal ezt meg is tették. Ha érdekel, mivel rukkolt elő ezúttal a a Facebook, olvasd el a cikkünket!
A vírushelyzet hozta kötelező home office számos területen állította kihívások elé mind a munkavállalókat, mind a munkáltatókat. Habár az online térben való hatékonyság fenntartására ma már számtalan tipp és trükk áll rendelkezésünkre, nem szabad megfeledkeznünk a napi munkavégzés egy másik, legalább annyira fontos aspektusáról sem, mégpedig a csapategység megőrzéséről. Most, hogy egyre több munkahely dönt a távmunka megtartása mellett, szeretnénk néhány könnyen beépíthető tippet adni arra, hogyan erősítheted a csapatszellemet home office-ban is.
Az Instagram az a terület, ahol annyi kreatív eszköz áll rendelkezésedre, hogy az önkifejezéssel és az alkotói éned kibontakoztatásával nem lesz gond. A trendekre és az összképre azonban nem árt odafigyelned. Hogyan? Ezt foglaljuk össze, hasznos alkalmazásokat is bemutató cikkünkben.
Izgalmas innovációkkal és üzleti lehetőségekkel rukkolt elő a Facebook. Tippekkel gazdagított cikkünkben bemutatjuk a Creator Stúdio csínját-bínját.
Az biztos, hogy még soha nem került megrendezésre annyi online meeting, mint az idei évben. A távmunka során is szükséges megtartani a szokásos megbeszéléseket, és szerencsére a számos videokonferencia app lehetőséget ad erre. Nem is kell más hozzá, mint egy jó alkalmazás, stabil internetkapcsolat és a résztvevők, ugye? Rossz hírünk van: ezek önmagukban nem elegendők. Megmutatjuk, hogyan tarts hatékony online meetingeket.
Nyáron sokan mennek szabadságra, nyaralni, kikapcsolódni. A céges élet is ilyenkor jellemzően nem túl eseménydús, nincs miről beszámolni, így sokszor nehéz megtervezni, hogy milyen tartalmat lenne érdemes megosztani a közösségi médiában. Íme néhány ötlet, melyekkel elkerülhető az uborkaszezon a Facebook és Insta hírfolyamban!
Minden cégnél vannak olyan appok, melyek teljesen beépültek a mindennapokba és jelentősen megkönnyítik a munkafolyamatokat. Mi, a Selectornál, már számos alkalmazást kipróbáltunk, azonban kettő olyan van, amelyet tényleg minden egyes nap használunk a zökkenőmentes belső kommunikáció elősegítésére és a munkafolyamatok követésére. Most megmutatjuk, melyik ez a két applikáció, és, hogy mit tudnak!
A koronavírus globálisan változtatta meg minden cég helyzetét, azonban ez nem ok arra, hogy felfüggesszük az online kommunikációt. Sőt, most kell a leginkább odafigyelni arra, hogy mit közvetítünk az ügyfelek, vásárlók felé.
A járványveszély miatt a cégek jelentős része újragondolta működését, és dolgozói otthonról igyekeznek ellátni munkájukat. Az eddig megszokott napi, heti irodai megbeszéléseket így szintén az online térben kell megszervezni. Számos alkalmazásról hallottunk már, de vajon melyik a legmegbízhatóbb az üzleti meetingjeink lebonyolítására? Cikkünkben bemutatjuk az egyes appok előnyeit, hátrányait, így könnyebben döntheted el, hogy a cégednek melyik felel meg leginkább.
Örömmel fogadunk minden ötletet és témát, amelyről szívesen olvasnál!
Írj nekünkTelefon: +36 20 414 5065
Email: hello@selector.hu
Iroda: 1072 Budapest,
Klauzál u. 30.