A webáruházaktól eltérően, nagyobb értékű termékek vagy szolgáltatások esetén, hosszabb elkötelezettséget jelentő vagy üzleti döntések esetén nem várhatjuk, hogy látogatóink egyből vásároljanak vagy megrendelést adjanak le a honlapunkon szereplő információk alapján. Bevált módszerekkel és célzott kampánytípusokkal azonban hatékonyan generálhatunk potenciális érdeklődőket ezekben az esetekben is.
A potenciális ügyfelek adatainak gyűjtésére az egyik legjobb megoldást a PPC hirdetések jelentik, ezen belül is az érdeklődőkeresési kampányok. Ezen megoldás lehetővé teszi, hogy a felhasználók a közösségi vagy épp keresési oldal elhagyása nélkül, közvetlenül a hirdetési felületen adják meg elérhetőségeiket. Ezáltal sokkal magasabb konverziós arányra számíthatunk, mintha egy különálló landingre irányítanánk az embereket, emiatt ez a megoldás kíválóan alkalmas például a címlista bővítésére vagy feliratkozók gyűjtésére nagy volumenben is. Ugyanakkor a leadek alacsonyabb minőségűek lehetnek, mivel kevesebb a rendelkezésre álló információ.
Facebook Ads
LinkedIn Ads
Google Ads
Előfordulhatnak olyan kampánycélok is, amelyekre nem alkalmas a hirdetési platformok beépített érdeklődőkeresési űrlapja. Ezekben az esetekben egy rövid, lényegretörő landing page vagy microsite elkészítését javasoljuk Ügyfeleinknek, amelyek egyetlen célja, hogy minél több potenciális érdeklődő küldje el adatait további kapcsolatfelvétel céljából. Ez a megoldás lehetővé teszi, hogy egy hosszabb űrlap segítségével akár komplexebb információkat is bekérjünk, sőt, az is megvalósítható, hogy a felhasználók rögtön időpontot foglaljanak például egy online konzultációra. Az önálló weboldalnak köszönhetően részletesebb tájékoztatást nyújthatunk az érdeklődők számára, így magasabb minőségű leadekhez juthatunk hozzá.
Drótváz tervezés, prototípus tesztelés
Web design, webfejlesztés
Akár érdeklődőkeresési kampányokról, akár önálló weboldalról van szó, elengedhetetlen a konverziós arány optimalizálás, amelynek köszönhetően garantálható, hogy a lehető legkisebb legyen a lemorzsolódás, ezzel maximalizálva a jelentkezők számát. A folyamat során megvizsgáljuk, hogy mely hirdetésszövegek, kreatívok vagy épp weboldal elrendezések, űrlapok teljesítenek a legjobban, hogy a legjobb verzióval érhessük el a tökéletes UX élményt. A kampányok teljesítményét is folyamatosan monitorozzuk, és a konverziós arány növelés céljából optimalizáljuk.
UX kutatás
A/B/X tesztek
A lead generálás akkor működik a legoptimálisabban, ha az emberi tényezőt a lehető legalacsonyabbra tudjuk csökkenteni, és az új érdeklődők azonnal bekerülnek egy automatizációs folyamatba - így Ügyfeleinknek csak akkor kell munkaidőt fordítaniuk a kiválasztásra és kapcsolatfelvételre, amikor a jelentkezőkről már minden szükséges adat rendelkezésre áll, és megbizonyosodtunk róla, hogy az összes előre meghatározott feltételnek megfelelnek. Ennek érdekében integráljuk a különböző marketing rendszereket, hogy a leadek azonnal beérkezzenek az Ügyfeleink által használt szoftverekbe, hogy ott, a már megszokott felületen tudják felvenni velük a kapcsolatot, vagy igény esetén automatizált üzeneteket is ki tudunk küldeni különböző paraméterek mentén szegmentálva.
Email marketing
CRM
A lead generálásból érkezett adatokat Ügyfeleink igényeinek megfelelően integráljuk a különböző platformokba, legyen szó a legismertebb hírlevél küldő rendszerekről vagy akár egyedileg fejlesztett API kapcsolatokról.
Beszéljünk a lehetőségekről