A Google Shopping hirdetések kifejezetten webshopok számára lettek kitalálva. Előnyük, hogy a termékinformációk közvetlen megjelenítésével a felhasználók már a legfontosabb tudnivalók birtokában léphetnek a termékoldalra, ami végső soron azt eredményezi, hogy az érdeklődők nagyobb eséllyel válnak fizető vásárlókká.
A Shopping kampányok első lépése, hogy létrehozzuk és előkészítjük a Google Ads hirdetési fiókot a hirdetések futtatására, majd az ehhez tartozó termékadatbázist, a Merchant Centert feltöltjük és folyamatosan naprakészen tartjuk a termékeid megfelelően strukturált adataival, így a hirdetésekben csakis a készleten lévő termékeid fognak megjelenni az éppen aktuális árral.
A Merchant Center a Shopping kampányok alapja, ez biztosítja, hogy webáruházad automatikus és folyamatos szinkronizációban legyen hirdetéseiddel.
A Shopping kampány indítása után is folyamatosan rajta tartjuk a szemünk, és azon dolgozunk, hogy minél olcsóbban érkezzenek a vásárlások. Az optimalizáció során figyeljük, hogy mely termékcsoportok eredményezik a legmagasabb megtérülést, és ez alapján alakítjuk ki a megfelelő kampánystrukturát. Lehetőség van a termékpaletta mentén történő szegmentációra is, így az adott célcsoportnak mindig a legrelevánsabb hirdetés fog megjelenni!
A folyamatos optimalizálás és szegmentálás lehetővé teszi, hogy minden felhasználónak a legrelevánsabb ajánlatot jelenítsük meg.
A Shopping kampányok tervezése során kialakítunk egy értékesítési tölcsért, amely végigkíséri a weboldalra érkező összes látogatót, és lehetővé teszi, hogy kielemezzük útjukat. A funnel elemzéseknek köszönhetően választ kaphatunk arra a kérdésre, hogy hol morzsolódnak le a felhasználók, és miképp lehet megnövelni a kosárba helyezések, rendelési oldal megtekintések valamint vásárlások számát.
A funnel elemzés elengedhetetlen ahhoz, hogy hatékonyabbá tegyük Shopping kampányaid valamint webáruházad működését.
Azokat a látogatókat, akik interakcióba léptek weboldaladdal, azonban vásárlás nélkül távoztak, dinamikus remarketing kampánnyal célozzuk újra. Ennek erőssége, hogy a felhasználók pontosan azokat a termékeket látják viszont a hirdetésekben, amelyeket megtekintettek vagy kosárba helyeztek, így megnövelhető a konverziós arány a célcsoporton belül.
A dinamikus remarketing erőssége, hogy látogatóid pontosan azokat a termékeket látják viszont, amelyek után érdeklődtek.
A Google Ads hálózatán a Shopping kampányokon kívül számos egyéb hirdetési típus közül lehet választani: a szöveges hirdetések mellett többek között képes és videós hirdetések készítésére is lehetőség van.
A Google Ads lehetővé teszi, hogy termékeiden kívül webáruházad, blogod is hirdesd szöveges vagy képes, videós hirdetésekkel.
A kampányok teljesítményét Veled közösen és elsősorban megtérülés alapján értékeljük, hogy az hosszútávon Neked is megérje.
Kampányaidra akkor is figyelünk, ha kapcsolattartód szabadságon van, helyettesítését mindig megoldjuk.
Célunk, hogy olyan többletbevételt generáljunk Számodra, amely bőven kompenzálja kampánykezelési díjunkat.
Nem kérjük, hogy hosszútávra elköteleződj, szeretnénk hónapról hónapra bizonyítani hogy érdemes velünk együtt dolgoznod.
Csapatban dolgozunk, így megbirkózunk a több platformos kampányokkal, kreatív feladatokkal vagy szorosabb határidőkkel is.
A kampánykezelésen kívül számos kapcsolódó területen is otthon vagyunk, legyen szó kreatív és landing page készítésről, keresőoptimalizálásról vagy A/B tesztelésről.
Google Partnerként már több mint 100 hirdetési fiókot menedzseltünk az elmúlt években.
Audit szolgáltatásaink segítségével feltárjuk azokat a kiaknázatlan lehetőségeket, amelyekkel honlapod, érkeztető oldalaid és kampányaid teljesítménye tovább fokozható, így azok még több konverziót és bevételt vagy jobb megtérülést generálhatnak Számodra!
Google Shopping audit igénylése