Gondoltál már arra, hogy miért olyan sikeresek a nagy webshopok, mint az Amazon vagy az eMAG? Nem, nem csak a termékeik miatt – hanem mert pontosan tudják, mit mérjenek, és mit kezdjenek az adataikkal. Ha te is szeretnéd, hogy a webshopod ne csak egy legyen a sok közül, hanem tényleg kitűnjön, itt az idő, hogy megbarátkozz a KPI-okkal, azaz a kulcs teljesítménymutatókkal.
Mit szólnál, ha adnánk egy eszközt, amivel minden üzleti kérdésben alapos döntést tudsz hozni? Egy jó üzleti terv pontosan ilyen, segíti a cégvezetőt az összes döntési helyzetben. Mit tartalmaz egy jó üzleti terv? Miben tud pontosan segíteni? Mik a leggyakoribb hibák, amiket elkövetnek az elkészítése során? Olvasd tovább a blogbejegyzésünket, töltsd ki az általunk kidolgozott sablont, és minden kérdésedre választ kapsz!
Marketingtevékenységed kiszervezése hatalmas lépés - és igen, valóban tartogathat olyan buktatókat, amelyek könnyedén romba dönthetnek egy sikeresnek ígérkező együttműködést. Mutatjuk, milyen tipikus hibákkal találkozunk, amelyeket elkerülve értékes időt, energiát és pénzt spórolhatsz cégednek!
A performance marketing egy olyan digitális marketing stratégia, ahol az eredmények vannak a középpontban, a legtöbb esetben a kattintások vagy konverziók után fizetünk. A performance marketing ügynökségek egy adott kampány céljainak elérésére vállalnak garanciát.
A történetmesélés nemcsak a marketing, de a kommunikáció és a meggyőzés területén is kulcsfontosságú — főleg azért, mert a hatékony történetmesélés képessége lehetővé teszi, hogy a személyes vagy céges márkák mélyebb kapcsolatot alakítsanak ki a célközönségükkel.
Ha lemaradsz, kimaradsz - de honnan tájékozódjunk a következő évben várható digitális marketing trendekről, és hogyan építsük be őket üzleti stratégiánkba? Kíváncsiak voltunk, vajon a ChatGPT tud-e hasznos meglátásokkal szolgálni a jövő év tervezése során, ezért megkértük, hogy írjon nekünk egy listát 2025 digitális marketing trendjeiről - mi pedig utánajártunk a részleteknek! Ha érdekel, mire (nem) képes a mesterséges intelligencia digitális marketing stratégiád tervezése során, tarts velünk!
Az employer brandingről, azaz munkáltatói márkaépítésről sokan gondolják (tévesen!), hogy csupán “felesleges jófejkedésről” szól - és így, alábecsülve a jelentőségét, hatalmas hibát követnek el. Akár nagy, multinacionális cégről, akár egy KKV-ról beszélünk, egy biztos: nincs olyan terület, ahol ne lenne szükség csapatmunkára és elkötelezett, lelkes, hűséges munkavállalókra. Felmerül a kérdés: hogyan vonzzuk magunkhoz a megfelelő munkavállalókat, akik értékrendjüket, célkitűzéseiket és nem utolsósorban munkamoráljukat tekintve is tökéletesen passzolnak a cégkultúrába? Hogyan emelkedhetünk ki egy olyan környezetben, ahol a vállalatok versenyt futnak egymással a tehetséges munkaerőért? Ezekre ad választ az employer branding eszköztára - ebben a cikkünkben bemutatjuk minden fontos lépését!
Örömmel fogadunk minden ötletet és témát, amelyről szívesen olvasnál!
Írj nekünkTelefon: +36 20 414 5065
Email: hello@selector.hu
Iroda: 1072 Budapest,
Klauzál u. 30.