Professzionális PPC kampánykezelés
több platformon is

Igényeld PPC hirdetéskezelési szolgáltatásunkat most, és pörgesd fel kampányaid!
Ajánlatkérés
PPC kampánykezelés

Megsokszorozzuk kampányaid megtérülését!

Számunkra mindig Ügyfeleink üzleti igényei állnak a kampánytervezés középpontjában, amiket pontosan mérünk, és ez alapján a PPC hirdetéseket a profit maximalizálására optimalizáljuk. A Te kampányaid menedzselése során is az lesz az elsődleges célunk, hogy a lehető legmagasabb megtérülést érjük el!

Általunk kezelt PPC hirdetési platformok

Neked melyikben segíthetünk?

Google Ads kampánymenedzsment

Google Ads

Google Ads hirdetéseken keresztül az internethasználók szinte kivétel nélkül elérhetők, így megfelelő célzással könnyedén juttathatjuk el üzeneteinket potenciális ügyfeleink számára. Számos hirdetési típus közül lehet választani: a megszokott szöveges hirdetések mellett többek között képes és videós hirdetések készítésére is lehetőség van.

Keresési, Display, Felfedezési és Alkalmazás kampányok

Google Shopping kampánymenedzsment

Google Shopping

A Google Shopping hirdetések nagyszerű lehetőséget nyújtanak webáruházak számára termékeik értékesítéséhez. Segítségükkel az egyszerű szöveges hirdetésekkel szemben láthatóvá válik a vásárlók számára a termék képe, rövid leírása és ára is. Mindez azt eredményezi, hogy a hirdetésre kattintók nagyobb eséllyel válnak fizető vásárlókká, hiszen a leglényegesebb információkat már ismerik.

Shopping, Smart shopping kampánymenedzsment és Merchant Center, Product feed konfigurálása

Facebook Ads

Facebook Ads

Jól beállított Facebook kampányokkal hatékonyan érheted el a közösségi oldalon regisztrált célközönségedet. Hirdetéseid kreatív és változatos formában, a platform lehetőségeit kihasználva jelenhetnek meg. A márkaépítéstől kezdve az értékesítésig széles eszköztár áll a rendelkezésre, hogy növeld ügyfeleid számát.

Hírfolyam hirdetések, Videós hirdetések, Facebook stories, Messenger hirdetések és Érdeklődőkeresési hirdetések

Instagram

Instagram

Az Instagramon könnyű beleolvadni az organikus tartalmak közé, ezáltal a legjobb lehetőség, ha vizuális tartalmak útján szeretnéd átadni márkád értékeit. A platform tökéletesen alkalmas márkaépítésre, de a direkt értékesítést is nagyban segíti.

Hírfolyam hirdetések, Instagram stories és követőszerzés

LinkedIn Ads

LinkedIn Ads

LinkedIn kampányok segítségével elsősorban a B2B területen történő értékesítést valamint a hatékony munkaerőkeresést lehet felpörgetni, hiszen a világ legnagyobb szakmai üzleti közösségi portálján a legtapasztaltabb szakembereket érhetjük el hirdetéseinkkel. Ennek köszönhetően ezen a platformon pontosabban célozhatók az üzleti döntéshozók, mint más közösségi hálózatokon keresztül.

Hírfolyam hirdetések, szöveges hirdetések, szponzorált üzenetek, dinamikus hirdetések, érdeklődőkeresési hirdetések és álláshirdetések

Twitter Ads

Twitter Ads

A Twitter platformja elsősorban nemzetközi kampányok esetén ajánlott, különösen, ha az Egyesült Államokat, Angliát vagy Nyugat-Európát szeretnénk célozni. Mivel ezeken a területeken ez az előnyben részesített platform, így esetükben még akár a Facebook hirdetéseknél is jobb eredményt érhetünk el a Twitter segítségével.

Reach, Video views, Pre-roll views, App installs, Website clicks, Engagement, Followers és App re-engagements

Pinterest Ads

Pinterest Ads

A Pinterestet nem csupán inspirálódásra használják a felhasználók, sokan itt döntik el, hogy megvegyenek-e egy terméket vagy sem. Megfelelő célzással és tartalommal kiemelkedő eredményeket lehet elérni, ráadásul a többi platformhoz képest jóval alacsonyabb hirdetési költségek mellett.

Brand awareness, Video view, Traffic, App install, Conversions és Shopping Catalogs

YouTube

YouTube

A YouTube-on világszerte a legszerteágazóbb érdeklődésű felhasználókat érheted el videós hirdetéseiddel, akiket sales funneled minden pontján a megfelelő üzenettel tudsz megszólítani. A platform előnye, hogy hirdetésed ideje alatt elnyerheted a felhasználók teljes figyelmét, miközben csak azon megjelenések után kell fizetned, amikor valóban megtekintették azokat.

TrueView hirdetés, Bumper hirdetés, szalaghirdetés

Waze Ads

Waze Ads

A Waze hirdetésekkel könnyedén a középpontba kerülhetsz, ugyanis a közkedvelt navigációs alkalmazás lehetővé teszi, hogy az autósok megismerjék vállalkozásod az utazás tervezésétől kezdve egészen az úticélig. Lehetőséged van digitális cégért elhelyezni, de akár egy egész virtuális óriásplakáttal is megszólíthatod célközönséged. Arról nem is beszélve, hogy az első helyen jelenhetsz meg, amikor a felhasználók kereséseket indítanak a platformon.

Pin hirdetések, Search hirdetések, Takeover hirdetések

TikTok Ads

A TikTok hirdetéseken keresztül márkádat felteheted egy olyan social platform térképére, mely egészen új megvilágításba helyezi a social tartalomgyártást.

Ezen a felületen olyan felhasználókat is megfoghatsz, akik a hagyományos online hirdetéseket figyelmen kívül hagyják.

Videós és Spark hirdetések a TikTok “Neked” klipfolyamában

Rólunk

Mit nyerhetsz a Selectorral?

A kampányok teljesítményét Veled közösen és elsősorban megtérülés alapján értékeljük, hogy az hosszútávon Neked is megérje.

Érted dolgozunk
Érted dolgozunk

Kampányaidra akkor is figyelünk, ha kapcsolattartód szabadságon van, helyettesítését mindig megoldjuk.

Éjjel-nappal figyelünk kampányaidra
Éjjel-nappal figyelünk kampányaidra

Célunk, hogy olyan többletbevételt generáljunk Számodra, amely bőven kompenzálja kampánykezelési díjunkat.

Mindenképp megéri velünk dolgozni
Mindenképp megéri

Nem kérjük, hogy hosszútávra elköteleződj, szeretnénk hónapról hónapra bizonyítani hogy érdemes velünk együtt dolgoznod.

Győződj meg Te szakértelmünkről
Győződj meg Te szakértelmünkről

Csapatban dolgozunk, így megbirkózunk a több platformos kampányokkal, kreatív feladatokkal vagy szorosabb határidőkkel is.

Egy csapat, ami megkönnyíti a dolgod
Egy csapat, ami megkönnyíti a dolgod

A kampánykezelésen kívül számos kapcsolódó területen is otthon vagyunk, legyen szó kreatív és landing page készítésről, keresőoptimalizálásról vagy A/B tesztelésről.

A PPC-n kívül is számíthatsz ránk
A PPC-n kívül is számíthatsz ránk
Ajánlások

Ügyfeleink mondták rólunk

"A Google Ads auditot követő pár hónapos üzletfejlesztési és optimalizálási folyamatoknak köszönhetően, új partnerünk segítségével, egy éven belül megtöbbszöröztük a hirdetéseken keresztül érkező foglalásokat."

Takács Tibor — AirportParkingCenter.hu
Referenciánk Zakar-Kovács Evelintől

“A Selector a legrátermettebb, legagilisabb PPC ügynökség, akivel valaha találkoztam. Azoknak ajánlom, akik nem egyszerűen egy végrehajtót, hanem egy velük együtt gondolkodó partnert keresnek. Röviden: megkönnyíti az életünket. #imádunkvelukdolgozni”

Zakar-Kovács Evelin - Green Fox Academy
Referenciánk Halász Judittól

"A userekre maximálisan figyelve, objektív adatokra és a sok év tapasztalataira támaszkodva, a legújabb trendeket követve mindig hasznos eredményeket értünk el együtt!”

Halász Judit - Stylers

"7 országban futó kampányainkat menedzseli a Selector, ráadásul nem csak egy ember, hanem egy egész csapat dolgozik a kampányainkon. Mindent dokumentálnak, mindent mérnek, mindent elmagyaráznak és nyitottak az ötleteinkre. Messze a legjobb Google Ads csapat, akikkel valaha dolgoztam."

P. Tóth András - Codeberry
Referenciánk Varjas Gabriellától

"Kiemelt fontosságú számunkra, hogy a webshop forgalmának és a kapcsolódó szolgáltatások népszerűsítésének növeléséhez a Google hirdetési hálózatát maximálisan kihasználhassuk. A Selector ráadásuk jóval többet tud, mivel elkészíti és optimalizálja érkeztetési oldalainkat is a lehető legjobb eredmény elérése érdekében."

Varjas Gabriella — Espresso Kft.
Referenciánk Havasi Valériától

"Erőforrásaink optimalizálásának leghatékonyabb módja, ha Google Ads kampányainkat a Selector menedzseli. Kizárólag ilyen felkészültségű specialista képes lépést tartani a csatorna folyamatos fejlesztésével, biztosítani a megfelelő tudást és a szükséges időt a hirdetések eredményességéhez. Sikerességét forgalmunk alakulásában látjuk visszaigazolva."

Havasi Valéria — Róbert Károly Magánkórház Zrt.

"Tamás és a Selector csapata egy jól testreszabott honlappal, és hozzá a Google Ads optimalizálásával 2 év alatt megháromszorozta a termékértékesítésünket! Köszönet neki!"

Lendvai Zoltán — Lendvai és Társa Kft.

"Tamás csapatával szívesen dolgozunk együtt, a kooperáció egy közös gondolkodás,  amelyet értő kérdésekkel segítenek. Amióta együtt dolgozunk, biztonságban érezzük magunkat, közvetlen üzleti eredménye van a Selector támogatásának."

Svéda Dóra — Coachingcentrum

"Veletek együtt dolgozni mindig inspiráló. Hálás vagyok azért, hogy a szakmai álmaink megvalósításához teljes szívvel és kiváló ötletekkel járultatok hozzá.”

Kiss Julianna—SHL Hungary Kft.

"Több éve dolgozunk a Selector csapatával. Pontosan tudják, hogy mire van szükségünk, hogy elérjük a céljainkat. Azt is tudják, hogy ezt milyen legfrissebb technológiákkal, kreatív ötletetekkel lehet megvalósítani. Precízek és mérhető üzleti értéket teremtenek munkájukkal. Ráadásul nagyon jófejek is.”

Frankó-Csuba Dea — Spark Institute at IBS

"Nagyszerű volt a Selectorral dolgozni. Megbízható és professzionális csapat, teljesítményvezérelt hozzáállással. Kiváló SEO szakmai tudásukat több nyelven is kamatoztatják. Ha igazi versenyelőnyre van szükséged a vállalkozásod növekedéséhez, egyértelműen a Selector csapata a legjobb választás."

Bereczki Nora — OnRobot

"Nagyra értékeljük azt a precizitást, proaktivitást és baráti hozzáállást, amivel a Selector munkatársai segítik a Medve Matek csapatát abban, hogy üzenetünk minél többekhez eljusson. Köszönet mindenért!"

Dr. Balogh Tamás — Medve Matek

"Nagyra értékeljük azt a precizitást, proaktivitást és baráti hozzáállást, amivel a Selector munkatársai segítik a Medve Matek csapatát abban, hogy üzenetünk minél többekhez eljusson. Köszönet mindenért!"

Dr. Balogh Tamás — Medve Matek

"Ajánlom a Selector munkáját, mert Tamás és csapata odafigyel az ügyfelekre, rendkívül precízen dolgoznak és strukturált folyamatot építenek fel a projektek során. Így nem csak a sikeres kampányok garantáltak, hanem az ügynökségi kapcsolattartás stresszétől is megkímélnek bennünket: jó kezekben van a hirdetésed."

Káli György — Service Design Day konferencia
Az együttműködés menete

Hogyan kezdünk hozzá?

alkalmazott kutatási eszközök és módszerek

Ajánlatkérés

Beszéljünk a lehetőségekről!
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form
Tapasztalatunk

PPC kampánykezelés területén

Néhány szám, amely a szakértelmünket mutatja:

10+
év hirdetési tapasztalat
12+
fős szakértő team
150+
hirdetési fiók menedzselése
1200+
millió forint kezelt költés
Válaszok

Gyakran feltett kérdésekre

Összegyűjtöttük egy csokorba azokat a kérdéseket, amelyeket már sokszor feltettek nekünk Ügyfeleink, hátha Téged is segíthetnek az ezekre adott válaszok.

Mit jelent a PPC hirdetés kifejezés?

A PPC a pay-per-click angol nyelvű kifejezés rövidítése, amelyet magyarul kattintás alapú hirdetéseknek fordítunk, bár a hárombetűs rövidítés használata terjedt el jobban.  A PPC egy olyan online hirdetési forma, ahol a hirdetőknek csak akkor kell fizetniük, ha egy felhasználó rákattintott valamelyik hirdetésükre, míg a hirdetések megjelenítése önmagában még nem generál költséget.
A PPC hirdetések legelterjedtebb formáját a keresőhirdetések jelentik, amelyeket a Google Ads-en keresztül kezelhetünk, de PPC kampányok futhatnak közösségi média felületeken, mint például a YouTube-on, Facebookon, Instagramon, TikTok-on, de ide tartoznak a weboldalakon megjelenő hirdetések is.

Mi a különbség a SEM, a SEO és a PPC között?

Bár ezt a 3 hárombetűs rövidítést sokszor felváltva használják a marketingesek, fontos különbség van a  SEM (keresőmarketing), a SEO (keresőoptimalizálás), és a PPC (kattintás alapú hirdetés) között.
A SEM, azaz a keresőmarketing egy gyűjtőfogalom, amely magában foglalja a PPC-t, de nem korlátozódik csak erre a hirdetési formára. Olyan tevékenységre utal, amelynek célja, hogy javítsa egy webhelyet láthatóságát a keresőmotorokban, amely Magyarországon a Google-t jelenti. A keresőmarketing magában foglalja mind a fizetett (PPC), mind a nem fizetett, azaz organikus forgalmat (SEO) is.
A SEO, azaz a keresőoptimalizálás a weboldalak tartalmának és technikai beállításainak optimalizálására szolgáló módszer, amelynek célja, hogy a keresőmotorok számára jobban láthatóvá tegye azt. A SEO célja, hogy javítsa egy weboldal organikus (nem fizetett) keresési helyezéseit, és az organikus keresési eredményeken keresztül forgalmat irányítson a weboldalra.
A PPC pedig egy olyan online hirdetési modell, amelyben a hirdetők minden alkalommal - és csakis akkor - fizetnek, amikor a felhasználó rákattint valamelyik online hirdetésére. A PPC a SEM része: legelőször ez a hirdetési modell a keresőhirdetések területén jelent meg, de ma már nem kizárólag a keresőmarketinghez kötődik, mert PPC hirdetésekkel más platformokon is találkozhatunk (Google Display, Youtube, Facebook, Instagram stb.)

Hogyan működnek a PPC hirdetések?

A PPC hirdetések esetén a hirdetők meghatározott kulcsszavakra vagy kifejezésekre licitálhatnak, amelyekkel a Google találati listáján szeretnének megjeleníteni. Amikor egy felhasználó rákeres az adott kulcsszavak vagy kifejezések valamelyikére, a hirdető hirdetése megjelenik az organikus találatok között.A hirdetéskezelőben beállítható, hogy a hirdetések csak olyan felhasználóknak jelenjenek meg, akikre teljesülnek a célzási feltételek, például meghatározott földrajzi helyek, nyelvek, demográfiai jellemzők, érdeklődési körök stb. A Google ezután egy összetett algoritmus segítségével meghatározza, hogy mely hirdetéseket és milyen sorrendben jelenítsen meg. Az algoritmus olyan tényezőket vesz figyelembe, mint például a hirdető ajánlatának licit összege, a hirdetés relevanciája a kulcsszóhoz képest, a hirdetés minősége vagy a céloldali élmény. A PPC hirdetési forma a közösségi média platformokon, például a Facebookon és az Instagram esetén is hasonlóan működik.

Kinek éri meg PPC kampányokat indítani?

A PPC kampányok különösen hasznosak lehetnek azoknak a cégeknek, akik gyorsan szeretnének forgalmat terelni weboldalukra vagy webshopjukra, szemben a keresőoptimalizálással, amelynek eredményei hosszú hónapok vagy akár évek után érhetnek be.A látogatóktól származó visszajelzések alapján, PPC kampányok segítségével tesztelhetjük üzleti elképzelésünket, koncepciónkat is egy érkeztető oldal létrehozásával anélkül, hogy minden részletet kidolgoznánk. A PPC hirdetések jól működhetnek akár kisebb hirdetési költségvetéssel rendelkezők számára is, mivel nem szükséges média felületeket előre, fix időszakra lefoglalni.Sokan választják a PPC kampányokat azok közül is, akik számára fontos a rugalmasság, hogy az eredmények függvényében, menet közben is tudják módosítani a kampányok beállításait, ideértve a célzási taktikákat, a hirdetések szövegét, megjelenési helyeket, költségkeretet stb.

Milyen feladatokat tartalmaz a PPC kampánykezelés?

A Selectornál a következő szakaszokra bontjuk a PPC hirdetéskezeléshez kapcsolódó feladatokat, amelyek során szorosan együtt dolgozunk Ügyfeleinkkel:
1. Kampánytervezés: versenytárselemzés, lehetséges célzási beállítások feltérképezése, alkalmazandó platformok kiválasztása, taktikák meghatározása, javaslat a büdzsé méretére és felosztására.
2. Szövegírás és kreativok: hirdetés szövegek megírása, képes és/vagy videos kreatívok elkészítése, különböző formátum és méret mutációk legyártasa az egyes platformok szerint.
3. Analitikai beállítások: a mérési beállítások elvégzése/ellenőrzése, a hirdetésekhatékonyságának megfelelően történő méréséhez.
4. Kampányindítás: a kampányok élesítése az egyes platformokon, hirdetések  megjelenítése az előzetesen tervezett időzítés szerint.
5. Monitorozás, optimalizálás:  a kampányok teljesítményének folyamatos figyelemmel követése, az eredmények alapján a beállítások optimalizálása.
6. Jelentéskészítés: riport küldése hetente és/vagy havonta a kampányok aktuális teljesítményéről, az eredmények közös kiértékelése konzultáció formájában.
7. Konzultációk: a feladat komplexitásától és a kampányok méretétől függően heti, kétheti vagy havi gyakorisággal egyeztetjük az aktuális kampányokkal kapcsolatos operatív teendőket.
8. Újratervezés: a kampány lezárta után a következtetések közös levonása, módosítási javaslatok összegyűjtése a következő kampányhoz és/vagy hirdetési időszakra.
Mielőtt belevágunk, mindenképpen gondoskodunk arról, hogy a ne csak hirdetéseid, hanem landing oldalaid is csúcsformában legyenek, hogy a legtöbbet hozhassuk ki a PPC kampányaidból.

Mekkora összeget érdemes PPC hirdetésekre fordítani?

100.000 Ft alatti havi hirdetési büdzsével ma már nem nagyon érdemes tervezni, mert a különböző kampánybeállítások vagy eltérő hirdetések teszteléséhez, illetve a gépi tanulási folyamathoz a rendszereknek adatokra van szüksége. A Selectornál jelenleg már csak olyan ügyfél megbízásokat tudunk elvállalni, ahol a havonta hirdetésekre fordítható összeg legalább 300.000 Ft, külföldi kampányok esetén pedig minimum 1000 euro. Ennél kisebb büdzsék esetén általában nem tudnak megtérülni meg a kampányok beállításával és kezelésével járó ügynökségi költségek, de ez természetesen iparágak, célpiacok, termék illetve szolgáltatások esetén eltérő lehet.

Mitől függ a PPC kampánykezelés ára?

Minden esetben egyedi ajánlatot készítünk Ügyfeleik részére, amely során figyelembe vesszük a kezelt hirdetési platformok számát, a rendelkezésre álló büdzsé méretét, a PPC kampánystratégia komplexitását, a szövegírási és kreatív készítési feladatokat, a kampánykezelésre becsült időráfordításokat, a szükséges egyeztetéseket és konzultációkat, valamint az igényelt kapcsolódó szolgáltatások körét. A közös munka kezdetekor szükség lehet olyan egyszeri feladatok elvégzésére is, mint például az analitikai mérési beállítások ellenőrzése, a hirdetési fiókok auditálása, a kampány érkeztető oldalainak optimalizálása vagy egyedi online jelentéskészítési felület létrehozása, amelyek szintén befolyásolhatják a költségeket. Ügyfeleink többségével folyamatosan dolgozunk együtt és a vállalt kampánykezelési feladatokat havidíjas konstrukcióban végezzük. Lehetőség van a PPC hirdetéskezelés szüneteltetésére is (pl.: szezonon kívüli időszakban), ebben az esetben ügynökségi díjat nem számítunk fel. A kampánykezelési díjakat éves szinten felülvizsgáljuk az infláció mértékének figyelembevételével.

Milyen gyorsan tudtok PPC kampányt indítani?

Azonnali kampányindítást sajnos nem tudunk vállalni. Egyrészt csapattagjaink előzetesen megtervezett feladatok szerint haladnak, és nem szeretnénk úgy újabb megbízásokat vállalni, hogy a korábbi megrendelések megvalósításának minősége sérüljön. Másrészt a PPC kampányok előkészítésének van egy jól bevált folyamata az online marketing ügynökségeknél, amelyben az egyes fázisok egymásra épülnek és tartalmaznak ellenőrzési pontokat is. Jellemzően több csapattag munkájának összehangolása is szükséges, valamint az ügyféllel való jóváhagyási körökre is szükség lehet. Szabad kapacitásaink és kollégáink aktuális leterhetségétől függően tudjuk kampányok indítását vállalni. Amennyiben korábban már dolgoztunk együtt, vagy már nagyon kidolgozott elképzelésekkel érkezel hozzánk, akkor gyorsabb indulásra számíthatsz.

Mennyi ideig tart egy PPC hirdetési kampány?

Ügyfeleink többsége számára folyamatosan futtatunk PPC kampányokat, amelyek között találhatók állandó és időszakos jellegű hirdetések is. Az ‘always on’ megjelenő PPC hirdetésekre tipikus példa lehet egy brand kampány vagy az állandó kínálatban szereplő termékek hirdetése, míg egy-egy időszakos akció vonatkozhat konkrét akciókra vagy gyorsan változó termékekre. A kampány hosszától függően szükséges a hirdetés kreatívok és szövegek frissítése, hogy elkerüljük azok kiégését. A Selectornál nem szoktunk pár napos kampányokat futtatni, mivel fontos megvárni az ún. tanulási fázis végét a teljesítmény optimalizálása érdekében.

Hogyan tudjátok mérni a PPC kampányok sikerességét?

Az online marketingben szerencsére sokkal jobban mérhető minden az analitikának köszönhetően. Pontosan tudjuk, hogy hány látogatót tereltünk hirdetéseken keresztül a weboldaladra és ők milyen eseményeket vagy konverziókat hajtottak végre. A leggyakrabban a következő metrikákat alkalmazzuk a kampányok sikerességének értékelésére: 
Konverziós arány: Nem csak a kattintások számítanak, hanem az is, hogy a látogatókból mennyien válnak valódi ügyfelekké. Ez a mutató azonosítja, hogy hány látogató hajt végre kívánt cselekvést az oldaladon, például vásárlást vagy kapcsolatfelvételt.
Költség konverziónként (CPA): Itt arról van szó, hogy egy konkrét konverzió, azaz egy megkívánt esemény elérése mennyibe került neked. Hatékony kampány esetén a CPA alacsonyabb lesz, mint amennyit a konverzióból profitként realizálsz.
Befektetés megtérülése (ROI): Ez az a mutató, amely végül is elárulja, a kampányod kifizetődő volt-e. A hirdetési költségeket összehasonlíthatod a kampány által generált bevételekkel.
Innovatív analitikai mérési eszközök, mint például a Google Analytics 4, lehetővé teszik, hogy részletesen nyomon kövessük és elemezzük a fent említett metrikákat, további rengeteg hasznos adat mellett. A konverziókövető eszközökkel reális képet kaphatunk a hirdetési költések közvetlen és közvetett (több csatornán átívelő) hatásáról.

Milyen esetben javasolt marketing audit elkészítése?

Minden együttműködés kezdetekor, ha már volt korábban valamilyen online marketing aktivitás, a Selectornál mindenképpen javasoljuk audit elkészítését annak érdekében, hogy megismerjük a már bevált, jól működő megoldásokat, feltárjuk a javítandó területeket és legyen mihez viszonyítanunk a jövőbeni eredményeket. Az audit során nem csak az esetleges korábbi hibákat és hiányosságokat tárjuk fel, hanem a javaslatokat is megfogalmazunk a hatékonyabb online marketing kommunikáció érdekében. Az auditok elkészítését követően eldöntheted, hogy ötleteink alapján Te magad végzed el a szükséges módosításokat, vagy bennünket bízol meg a javaslatok megvalósításával.

Kampányoktól függetlenül is vállaljátok honlapok készítését?

Alapvetően igen, de számunkra egy honlap elkészítése önmagában nem jelent kihívást, sokkal inkább stratégiai partnerség kialakítására és hosszú távú együttműködésre törekszünk ügyfeleinkkel, amelynek része lehet egy honlap vagy érkeztető oldalak elkészítése, illetve az online felületek UX és konverzió szempontú optimalizálása. Amennyiben olyan komplexitású vagy egyedi funkcionalitású honlap elkészítésére lenne szükség, amelyre nincs kapacitásunk vagy speciális fejlesztői tudást igényel, akkor inkább egyik honlapkészítésre szakosodott partnerünket ajánljuk ügyfeleinknek.

ITT VAGYUNK, HOGY SEGÍTSÜNK NEKED

Még lennének kérdéseid?

Küldd el nekünk kérdésedet és mi igyekszünk egy munkanapon belül válaszolni Neked. Sürgősebb esetben, keress minket telefonon!

Írj nekünk