A mesterséges intelligencián (MI/AI) alapuló szövegíró eszközök, ha jól használjuk őket, rengeteg időt spórolhatnak nekünk. Emellett az emberi szövegíráshoz szükséges idő töredéke alatt képesek jó vagy (ritkán) kiváló minőségű tartalmakat készíteni számunkra. Ha Te is adnál nekik egy esélyt, segítünk a döntésben: összegyűjtöttük a legjobb AI szövegíró programok előnyeit és korlátait.
Biztosan te is találkoztál már egy rövidke domain mögötti perjellel elválasztott random karakterekből álló linkkel. Elsőre talán furcsának is tűnhet, de nincs benne semmi turpisság, ez az url rövidítővel készült link.
Légy akár diák, piackutató, marketinges, designer vagy cégvezető, egy jól összeállított kérdőív rengeteget segíthet mindennapi munkád során - egy online kérdőívkészítővel pedig különösen gyorsan és hatékonyan gyűjthetsz és elemezhetsz ki értékes visszajelzéseket bármilyen területen. Cikkünkben bemutatjuk, milyen ingyenes és fizetős megoldások közül válogathatsz!
Talán elsőre meglepő lehet, de több kutatás is alátámasztja, hogy az emberek - még 2023-ban is - szeretnek hírleveleket olvasni. Viszont néhányan több száz hírlevelet is kaphatnak naponta, így itt is versengeni kell a célcsoportod figyelméért. Ebben a blogcikkben megtudhatod a hírlevél készítés szabályait, hogy Te is ütős levelekkel célozhasd meg a célcsoportodat.
Akármilyen iparágban is dolgozol, a produktivitáshoz és a munka-magánélet egyensúlyához is elengedhetetlena a szervezett és a hatékony munkavégzés, és egy ezt támogató feladatkezelő rendszer. A Selectornál mi a ClickUpra támaszkodva végezzük a munkafolyamatok hatékony megszervezését, a projektmenedzsmentet, a munkaidő nyomonkövetését, a szabadságok számontartását és a jelentések készítését - hogy csak néhány példát említsünk. Most bemutatjuk azokat a lépéseket és példákat, amelyek a legjobban beváltak mind a saját, mind a mások számára történő ClickUp workspace fejlesztéseink során.
Mindenhonnan azt hallod, hogy a tartalommarketing elengedhetetlen a közönség építéséhez és a vállalkozás növekedéséhez. Viszont rengeteg munka van vele, és sokszor alig tudsz lépést tartani. Ami még rosszabb, hogy nem látod az ígért eredményeket, és félsz, hogy csak az idődet pocsékolod. Ha ez ismerősen hangzik, nem vagy egyedül.
Gondoltál már arra, hogy a home office-nak nem kell szükségszerűen azt jelentenie, hogy otthonról dolgozol egyedül minden egyes nap? Esetleg az is megfordult már a fejedben, hogy milyen jó lenne, ha csapatodnak lenne lehetősége bejárni egy fix irodába, ugyanakkor saját helyiséget mégsem szeretnél bérelni? Ha ezek a kérdések Téged sem hagynak nyugodni, mondjuk a megoldást: coworking!
Több mint egy éve írtunk arról, hogy csapatunk az Asanát használja projektmenedzsment szoftverként, és akkor teljesen elégedettek is voltunk a platformmal. Azonban azóta rengeteget fejlődtünk - hatalmasat nőtt a cégünk, nagyjából megduplázódott a csapatunk mérete, és az Ügyfélkörünk is jelentősen bővült. Egyértelmű, hogy ez a feladataink számának robbanásszerű növekedését hozta. Ugyan néhány projektnél még tökéletesen elboldogultunk a korábbi alkalmazásunkkal, viszont egyre inkább kezdtük azt érezni, hogy valami nagyobbra, komolyabbra, ütősebbre van szükségünk. Mi az, ami letaszította a Selector trónjáról a - sokáig a projektmenedzsment királynőjének tartott - Asanát? Olvasd el cikkünket, és kiderül!
A vírushelyzet hozta kötelező home office számos területen állította kihívások elé mind a munkavállalókat, mind a munkáltatókat. Habár az online térben való hatékonyság fenntartására ma már számtalan tipp és trükk áll rendelkezésünkre, nem szabad megfeledkeznünk a napi munkavégzés egy másik, legalább annyira fontos aspektusáról sem, mégpedig a csapategység megőrzéséről. Most, hogy egyre több munkahely dönt a távmunka megtartása mellett, szeretnénk néhány könnyen beépíthető tippet adni arra, hogyan erősítheted a csapatszellemet home office-ban is.
Az értékesítési tölcsér használata az elmúlt években egyre népszerűbb az online marketing területén is. A tölcsér magába foglalja a vásárlói útvonalat, azt a folyamatot, ahogy a felhasználó vásárlóvá válik. Viszont ha már egyszer vásárolt Tőled, miért engednéd útjára? Avagy hol rontják el legtöbben és mit tehetsz, hogy Te ne ess ebbe a hibába?!
Online esemény szervezésén gondolkozol? Adunk pár tippet, hogyan lehet sikeres az általad szervezett online rendezvény. Jelenleg a vírus okozta helyzetben, mások és saját egészségünk érdekében, nem lehetséges hagyományos rendezvényeket és konferenciákat szervezni. Az online eseményszervezés már régóta jelen van, de mégis kevesen használják, hiszen teljesen más eszközök használata szükséges, mint egy hagyományos esemény szervezésénél.
Ahogy az internet beférkőzött mindennapjainkba, úgy a fájlmegosztás módjai is bővültek. Manapság már a nagyobb fájlokat is viszonylag rövid időn belül feltölthetjük a világhálóra, hogy utána kedvünk szerint megosszuk azokat másokkal. Rengeteg különböző online szoftver ad lehetőséget nagyméretű dokumentumaid megosztására, tárolására, de vajon melyik a legmegfelelőbb számodra? Nézzünk meg pár lehetséges befutót.
Ha meglepetésekről van szó, akkor 2020-at nehéz felülmúlni - mi bízunk benne, hogy a következő év kevesebb váratlan eseményt tartogat, ezért belenéztünk a varázsgömbünkbe, és megvizsgáltuk, mi várható 2021-ben. Szerencsére a digitális marketing világában 5+1 szépen körvonalazódó trendet látunk, így nyugodt szívvel ajánljuk Nektek is, hogy figyeljetek oda ezekre a marketingstratégiátok megalkotása során, és így biztosak lehettek abban, hogy fel vagytok készülve a pandémia utáni időszakra is!
A koronavírus-járvány már számos kihívás elé állította a hirtelen home office-ra kényszerült csapatokat. A legtöbb szervezetnek hamar sikerült átállnia az online meetingekre, és a feladatok delegálását is sikerült megoldani valahogy. Azonban számos cégnél az otthonról való munkavégzés legnagyobb akadálya a bizalmatlanság: honnan tudom, hogy a munkavállaló valóban dolgozik, és nem csak a lábát lógatja egész nap? Mi van, ha a munkaidejének 80%-át a Netflix teszi ki, és csak a maradék 20%-ban koncentrál a munkára? Nem kell azonnal visszarendelni mindenkit az irodába, ugyanis ma már rendkívül komplex időmérő alkalmazások érhetők el, amelyek segítenek abban, hogy tudd, munkavállalóid pontosan mivel is töltik az idejük - és hidd el, még ennél is jóval többet megtudhatsz általuk!
Az biztos, hogy még soha nem került megrendezésre annyi online meeting, mint az idei évben. A távmunka során is szükséges megtartani a szokásos megbeszéléseket, és szerencsére a számos videokonferencia app lehetőséget ad erre. Nem is kell más hozzá, mint egy jó alkalmazás, stabil internetkapcsolat és a résztvevők, ugye? Rossz hírünk van: ezek önmagukban nem elegendők. Megmutatjuk, hogyan tarts hatékony online meetingeket.
A jelenlegi bizonytalan helyzetben nem tudhatjuk, hogy újra rákényszerülünk-e az otthoni munkavégzésre, ezért nem árt előre felkészülnöd és már most belevetned magad a digitális eszközök és lehetőségek feltérképezésébe. Kezdd cikkünk elolvasásával és tekintsd meg javaslatainkat!
Újraindul az óvoda, az iskola és az egyetem, fontos, hogy megfelelően alakítsuk ki az időnket és ne feledkezzünk meg a kikapcsolódásról sem. Vajon a hagyományos tantermi, hibrid vagy digitális oktatás lenne a legjobb választás ebben az időszakban? Mindegyik lehetőségnek van előnye és hátránya is. Hoztunk néhány hasznos app-ot is, amit érdemes letölteni a mindennapokhoz.
Az utóbbi időben sokan fogtak bele a nyelvtanulásba, hogy hasznosan töltsék az otthoni karantént. Azonban az élet normális kerékvágásba való visszatérésével is érdemes fejlesztenünk nyelvi készségeinket, amelyhez most szeretnénk segítséget nyújtani: cikkünkből megtudhatod, melyek a legjobb appok nyelvtanuláshoz.
Minden cégnél vannak olyan appok, melyek teljesen beépültek a mindennapokba és jelentősen megkönnyítik a munkafolyamatokat. Mi, a Selectornál, már számos alkalmazást kipróbáltunk, azonban kettő olyan van, amelyet tényleg minden egyes nap használunk a zökkenőmentes belső kommunikáció elősegítésére és a munkafolyamatok követésére. Most megmutatjuk, melyik ez a két applikáció, és, hogy mit tudnak!
A koronavírus idején a home office-ban dolgozók számára mindennapos lehet, hogy videókonferenciákon kell részt venniük. Azonban ha a háttér nem megfelelő, az könnyen elterelheti rólunk a figyelmet olyan dolgokra, amiket nem szeretnénk, hogy mások észrevegyenek. Cikkünkből megtudhatod, hogy rejtheted el vagy változtathatod meg a mögötted lévő teret, hogy biztosan csak azt lássák beszélgetőpartnereid, amit szeretnél nekik megmutatni a környezetedből.
A koronavírus kirobbanásával számos vállalat döntött úgy, hogy csökkenti a járvány terjedésének esélyét, és ideiglenesen maga mögött hagyja az irodákat. Ennek köszönhetően egyik napról a másikra több tízezer munkavállaló számára nyílt meg a home office lehetősége. Habár elsőre nagyon csábító lehet egész nap az ágyból dolgozni és elindítani egy sorozatot a teendők mellé, de mit érdemes tenni, hogy hosszú távon is produktív maradj? A Selector csapata már több éve otthonról dolgozik, így adunk néhány tanácsot a hatékony otthoni munkavégzéshez!
A járványveszély miatt a cégek jelentős része újragondolta működését, és dolgozói otthonról igyekeznek ellátni munkájukat. Az eddig megszokott napi, heti irodai megbeszéléseket így szintén az online térben kell megszervezni. Számos alkalmazásról hallottunk már, de vajon melyik a legmegbízhatóbb az üzleti meetingjeink lebonyolítására? Cikkünkben bemutatjuk az egyes appok előnyeit, hátrányait, így könnyebben döntheted el, hogy a cégednek melyik felel meg leginkább.
Örömmel fogadunk minden ötletet és témát, amelyről szívesen olvasnál!
Írj nekünkTelefon: +36 20 414 5065
Email: hello@selector.hu
Iroda: 1072 Budapest,
Klauzál u. 30.