A TikTok megjelenése óta egyre többen festenek negatív jövőképet a Facebooknak - de az igazság az, hogy még mindig a világ legnagyobb közösségi oldala, és egyike a vállalkozások legfőbb marketingcsatornáinak. A növekvő versenyben a hirdetési költségek is egyre magasabbak, ráadásul a Facebook algoritmusának folyamatos változásai megnehezítik, hogy organikus módon érjük el a célcsoportunkat. Mindezek miatt a jól megválasztott hirdetési stratégia és a minőségi hirdetések most fontosabbak, mint valaha.
Miért hirdess a Facebookon?
A népszerű közösségi platformot ma már világszerte több mint 2,7 milliárd ember használja, ezáltal a kis- és nagy vállalkozások, online és offline értékesítők számára is számtalan lehetőséget nyújt a kívánt célcsoportok elérésére és a marketingcélok megvalósítására.
Kiknek való a Facebook-hirdetés?
A Facebook hirdetéskezelés során a márkaépítéstől kezdve az értékesítésig széles eszköztár áll rendelkezésre annak érdekében, hogy elérhesd azt a kampánycélt, amelyik leginkább illeszkedik vállalkozásodhoz. Ezért akkor is tudjuk ajánlani, ha:
- olyanokat szeretnél elérni, akik még nem keresnek a termékedre vagy szolgáltatásodra, de érdekelheti őket;
- pontosan ismered a célközönséged, és szeretnéd őket és csakis őket elérni;
- kis összegből szeretnéd tesztelni célközönségedet, kreatívjaidat vagy épp főbb üzeneteidet;
- növelni és skálázni szeretnéd a bevételedet, ezzel javítva a hirdetések megtérülését.
Miért érdemes profikra bíznod a hirdetéseid kezelését?
Habár egyszerűnek tűnhet a Facebook-hirdetések kezelése, ha hozzáértés nélkül állítják be a kampányokat, könnyen pénznyelővé válhat a hirdetéskezelő,mert ha a méréshez szükséges beállítások nem megfelelőek, nem jók a kreatívok, nem a kampánycélnak megfelelő célzásokat választod ki, vagy nem a megfelelő célt állítod be az üzleti célod eléréséhez, akkor eredménytelen, sikertelen és drága lesz a kampányod.
#promobox-newsletter###
A saját hirdetéskezelést abban az esetben javasoljuk Neked, ha:
- korábban már csináltad és van némi tapasztalatod benne;
- vagy tudsz és akarsz is időt szánni arra, hogy megtanuld;
- vagy szeretnéd és tudod is biztosítani egy munkatársadnak a szükséges tudás elsajátítását és a későbbiekben ennek naprakészen tartását.
Ha biztos kezekben szeretnéd tudni a hirdetéseidet és eredményekre vágysz, jó döntés lehet a kiszervezés, hiszen
- az ügynökségnek van átfogó szaktudása, amelyet folyamatosan naprakészen tartanak, így nem neked kell figyelned a rendszeresen megjelenő újdonságokat;
- olyan beállításokat is elvégez, amire te nem is gondolnál, péládul a konverziómérést és a linkek paraméterezését, amelyek mind-mind a kampányok hatékonyságát fokozzák;
- nemcsak megfelelően állítja be a kampányaidat, de felügyeli és optimalizálja is őket;
- egyéni, személyre szabott hirdetéseket készít, jó minőségű kreatívokkal, és arra is figyel, hogy ezek megjelenése telefonra és laptopra is optimalizálva legyen
- méri a kampányok hatékonyságát és javaslatokat tesz, hogy hogyan lehetne tovább fokozni a teljesítményüket,
- riportokat is készít, amelyekből egyértelműen nyomon követheted az eredményeket.
Összegzés
Manapság a Facebook egy megkerülhetetlen online marketingcsatorna a vállalkozások életében. Ha te is szeretnéd növelni céged bevételét és a megfelelő üzenetekkel megszólítani a célközönségedet, a vállalkozásodnak ott a helye a Facebook hirdetői között.
A Facebook hirdetéskezelés hozzáértő kezekben - akár kiszervezed, akár házon belül indítod a hirdetéseket - látványos eredményeket hozhat, de kontár kezekben hatalmas károkat okozhat vállalkozásodnak, ezért mindenképpen érdemes körültekintőnek lenni a Facebook hirdetéseid elindítása előtt.
#promobox#Szeretnéd, hogy Facebook hirdetéseid biztos, szakértő kezekben legyenek?##